• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    -Lauren Campbell Coockies
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Jack Collins Huaso
    -Jamy Black GOFORTH
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia Huaso
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

    Hiphop:
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -Charlynn Williams DreamWishes
    -Mario Estevez Huaso
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville Huaso
    -Marcell Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [O daar ben je Perry.]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Prrr ;P

    Nouuw, de faal is dat op dat eindejaarsbal Victoria er ook is. Dat wist je natuurlijk al. Je ziet haar op het eind haar opgestoken kapsel losgooien en je ziet ook dat ze haar kenmerkende bontje omheeft. Moet je eens opletten.. Tussen het shot dat Edward en Bella binnen komen tot het shot dat Jessica en Bella naar elkaar seinen over de jurken, zie je.. Pam pam pam.. EEN SHOT VAN VICTORIAS RUG! Alleen dan staat ze gewoon zoals ieder ander op het feest niks bijzonders te doen. Dan zou je denken 'Wat is daar faal aan?' maar de faal is dus dat Edward geen verschil ruikt of hoort vergeleken met de andere mensen terwijl hij denkt dat ze op de vlucht is, haar gedachten niet hoort en haar dus gewoon vertrouwt.. Bad, very bad.

    Lukt het met je reactie? Ik wil em gwn ff lezen, miss zelf nog reageren, maar dan ga ik echt serieus pitten. Moeheidd..]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Leslie Day
    Ik zie dat hij verbaasd is door mijn woorden, en eerlijk, zelf ben ik eigenlijk ook verbaasd door ze. Maar ik weet dat ik er goed aan heb gedaan voor hem. Dat hij weet dat hij niet de enige is met pijn. Hoewel dat niet het feit wegneemt dat het alsnog klote is voor ons beiden. Ondanks dat ik niet weet waar hij mee zit, maar dat hoef ik ook niet te weten. Dat zijn zijn problemen. Zijn tranen blijven komen, wat ik ook begrijpelijk vind. Hij weet nu dat ik hem dit keer geen slappeling ga noemen, of hem zal uitschelden voor klootzak. Want op dit punt voel ik iets van een connectie met hem. Gewoon omdat hij iemand hierbinnen is die hier niet wil zijn. Die iedereen zo min mogelijk straft en liever ergens anders zou zijn. Als ik nu nog thuis was geweest en niet ontvoerd door dit gebeuren hier, zou mijn leven er nog steeds hetzelfde eruit zien. Het meisje dat haar vader drie jaar geleden tragisch verloren is aan een hartstilstand en die nu een moeder heeft die haar toch nooit heeft gewild. Het meisje zonder hart die nooit iemand dichterbij laat komen in haar hart. Ik zie dat er heel even een glimlach over zijn gezicht heen glijdt die zelfs zijn ogen bereiken. Er is nog hoop voor deze man, dat voel ik gewoon. Want ondanks dat de glimlach nu al weer weg is, weet ik dat die zal terug komen bij hem. Het zag er alleen wel heel... onwerkelijk uit zo. Hij heeft normale kleding aan, alsof ik hem zo op straat zou kunnen tegenkomen. Ik loop al die tijd al dat ik hier ben in danskleding. Alsof ik nooit anders gedaan heb. En soms dan mis ik dat gevoel van een lekker strak zittende spijkerbroek met een leuk bloesje erop. Maar dat zal er niet in zitten om andere kleren dan deze aan te hebben voordat we een voorstelling ofzo hebben. Hij begint dan zacht met praten en zegt vaak dat het hem spijt. Dat hij dit werk doet, dat ik nu in de kou voor hem sta, dat mijn vader dood is. Heel even kijkt hij me dan in de ogen aan. Ik denk dat we hetzelfde denken. Hij zou mijn vader geweest kunnen zijn qua leeftijd. Hij zegt dat ik aan spijt zo weinig heb en dan schuift hij op waar hij me eigenlijk mee verbaasd. Maar misschien dat hij wel helemaal verbaasd zal zijn nu ik naast hem ga zitten. Zodat ik beschutting heb en niet direct in die ijzige kou sta. Hij zegt dat hij me niet meer kan geven en ik knik. 'Ik zou mijn vader niet terug willen halen,' fluister ik dan met een breekbare stem. 'Hij heeft namelijk niet voor niets zelfmoord gepleegd.' Ik kijk voor me uit en mijn handen zijn ineen gevouwen. 'Maar alsnog bedankt. En ik weet niet waar jij mee kampt, en dat hoef ik ook niet te weten,' ik kijk opzij naar hem. 'Maar wat jij moet weten is dat de pijn vanzelf wel weer dragelijk wordt. En dat je die glimlach van daarstraks ook weer terug krijgt' ik slik een keer om tranen tegen te houden. 'Ik weet dingen over hier,' zeg ik dan zacht. 'Over wat er gebeurd, niet alleen met ons maar ook met jullie. Dat er camera's hangen. Dus de volgende keer dat we elkaar tegen komen en ik doe iets mis. Straf me dan gewoon. En niet halfjes. Want ik weet dat jij er niet beter van wordt als je dat niet doet. Ik heb je mank zien lopen, overduidelijk. En toen nog zien flauw vallen. Het zal je denk ik ten goede doen als je gewoon bij mij de straf doet die ik verdien. Zodat het jezelf makkelijker kan maken. Ik kom er toch wel weer bovenop.' En ik haal simpel mijn schouders op.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ja :Y) het is me gelukt met mijn reacties x) en dat allemaal op mijn mobiel getypt ;D]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ian Silvas

    Ik lach zachtjes en haal mijn lippen van de hare. 'Mmm misschien moeten we verder gaan waar we net gestoord werden,' vraag ik zachtjes met een ondeugend lachje, voor dat ik weer mijn lippen op de hare druk. Een geluidje van genot komt over mijn lippen als ik haar nagels over mijn huid voel gaan. Ik trek haar dichter tegen me aan. Koud had ik het allang niet meer, eerder te warm. Ik leg mijn vingertoppen plager bij haar bh bandje, terwijl ik de andere hand haar zij laat strelen.


    Naomi Micheal
    'Misschien wel, inderdaad.' zeg ik dan grijnzend en al snel voel ik zijn lippen weer op de mijne en hoor ik hem ook zacht kreunen, wat me even breder laat grijnzen, hij trekt me dan tegen naar zich toe en al snel voel ik dan ook zijn vingers plagerig naar mijn bh bandje glijden en bijt dan zacht op zijn onderlip. Zijn andere hand streelt mijn zij. Dan grijns ik weer kort tegen zijn lippen en laat mijn vingers en nagels nog steeds over zijn huid glijden en zet dan soms om hem te plagen kort en speels mijn nagels in zijn huid.

    [Oke, ik ga nu echt slapen! Weltrusten!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ik ga ook slapen x)
    Ik zei al anderhalf uur geleden tegen mensen dat ik zou gaan slapen hahaha.

    Chillazzz]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [ik kan niet slapen. Heb paniek bachtmerrie aanvallen :(]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Marcell
    Ik lach heel schamper en kort. Ongelovig. "Zeg dat maar tegen een van die andere varkens hier" Ik reken mezelf daar maar op een bepaalde manier toe. "Als je pijn wíl hebben dan.." Ik val even stil. Ik weet dat de pijn draaglijk gaat worden, maar na het zolang onderdrukt te hebben en het weer zo hevig terug te krijgen, begin ik te twijfelen aan wat ik denk te weten. "Dan moet je niet bij mij zijn. Ik doe niemand meer pijn dan nodig is. En dan bedoel ik écht nodig" Voor een danser is het namelijk nooit nodig. Maar ik doe de dansers alleen zoveel pijn als ik denk dat eigenlijk al te veel is. Ik verkracht geen meisjes. Ik sla zo hard als ik denk dat hard genoeg is om mijn baan te houden. Ik praat nog zonder meteen te straffen. Ik weiger door te draaien om een lichte regel. "We kunnen beter allebei halfjes pijn hebben dan wanneer er één iemand doodleuk verder kan gaan terwijl de ander dat amper kan hè? Anders moet ik de wonden die ik veroorzaakt heb nog gaan verzorgen. En dat zou té vals zijn." Het is raar om nu zo eerlijk met Leslie te praten, zeker als ik me bedenk dat ik hiervoor nog op oorlogspad met haar was. Maar nu zitten we samen in een schuilstal voor paarden over de verdeling van pijn te praten. Tja. "Het is niks dat je mij mank en knock-out hebt gezien. Ik heb wel met andere dingen te maken gehad" Ik doel nu op de verwondingen van de dansers. Die zijn allemaal veel erger. En ik hoef geen medelijden. "Het veroorzaken van die wonden vind ik niks. Maar het oplossen ervan is een stuk beter" Ik kan er niks aan doen. Ik glimlach nu eenmaal altijd lichtjes als ik het heb over mensen genezen. En dit is daar een van de beste plekken voor. Ik vind het gewoon fijn als ik iemand heb kunnen helpen. Zoals toen ik Sam geholpen heb. Nala. Leslie op bepaalde manieren. Ian, door hem bij Naomi te laten. Naomi dus ook. En nog wat mensen.


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Oke xd Ik ga ook. En nu heel echt. ByeBye! X]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Lag om 2uur pas te slapen en ben nu alweer wakker... Ugh... Maar Goodmorning!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Mario 'Alex'
    Zo kon ik hier nog lang liggen. Gewoon, ogen gesloten en Charlynn vlak bij mij.
    Mijn hand streelde zacht over haar arm, terwijl de glimlach op mijn gezicht vast bleef plakken.


    Charlynn
    Na een tijdje zo gelegen te hebben kijk ik even op naar Mario en glimlach en sta nog op. Ik had me nog niet aangekleed dus. De deken viel van mijn lichaam en ik ging op zoek naar mijn kleren die verspreid liggen door de kamer. Al snel vind ik mijn ondergoed wat ik dan ook al snel aandoe en mijn shirtreclame vind ik ook al snel en trek die over mijn hoofd heen, maar mijn broek is weer een ander probleem. 'Hmmm, Mario, weet jij waar mijn broek is?' mompel ik dan vragend en grinnik even en kijk weer de kamer rond...

    [ bericht aangepast op 11 nov 2012 - 8:09 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    {mijn topics}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Ik zie de blosjes op haar wangen en dan haar grijnzen. Ik voel de rilling over haar heen gaan.
    'Hm, nu ineens niet meer dat geplaag van vanmiddag?' zeg ik lachend en druk nog een kusje in haar nek.
    Ik werk weer terug naar haar mond en druk dan een klein plagerig kusje op haar lippen.

    {reageer later ff}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    DreamWishes schreef:
    [Lag om 2uur pas te slapen en ben nu alweer wakker... Ugh... Maar Goodmorning!]


    [Je zei al veel eerder dat je ging slapen x) had online geweest dan was ik er misschien ook want ik was ook nog wakker x)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [En ik ook!! Ik had nachtmerrie haha ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne