• Let it shine.
    Let it shine is het allernieuwste tv-programma. Het gaat over Ciara (Caitlynn), een meisje dat haar dromen waar wil maken, en door wil breken als bekende zangeres. De jongens van one direction spelen mee in Let it shine. Er zijn vele romances, zowel voor als achter de camera. Breekt het vriendschappen? Of zet het gewoon alles op zijn kop? De paparazzi laat niemand meer met rust.
    (sorry voor het flutbegin, maar ben inspiloos. Meer komt.)

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:
    Tegenspeler in programma:


    (er kunnen naast one direction en caitlynn ook nog andere rollen aangemaakt worden)
    Rollen:
    Meiden: [5/5]
    - Caitlynn Jo Millers - Ciara Djinn || RememberYoux
    - Dana Leigh McClark- Laure n || EenhoornPoep
    - Felicia Williams - Jasmine Campbell || x
    - Cicaro Amare Dorado - Zoey Quinty Phantom || sweetteen
    - Tarid Heilo - || Xerces

    Jongens: [5/5]
    - Niall James Horan - Rowan Adams || SateGodness
    - Harry Edward Styles - Nino Montesha || Adesso
    - Liam James Payne || x
    - Louis William Tomlinson - Alair Carrots || Rider
    - Zayn Javadd Malik - Austin Jack Mayer || AgentP


    Rollentopic
    Praattopic


    Regels:
    ~ +16 mag, maar hou het netjes
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Maximaal 1 character per persoon.
    ~ Ruzies alleen IC
    ~ OOC tussen haakjes
    ~ Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~ Have fun

    [ bericht aangepast op 15 nov 2012 - 18:57 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Caitlynn Millers
    'Ja maar jij vroeg om een kusje, en die gaf ik. Je zei niet op welke plaats, en je zei kusje. ' zei ik terug.Ik wist al wat ik ging doen, ik ging hem verleiden. Ik streek met mijn vingers over zijn lippen en over zijn wang, en vervolgens leun ik naar voren. En nou eens kijken of hij hapt.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    'Maar, maar, dat is niet lief,' ik grijnsde uitdagend. Caitlynn streek met haar vingers over mijn lippen, wang, en ze komt iets dichter bij. Ik merkte dat mijn ademhaling versnelde, ik balde mijn handen tot vuisten en hield me in. Ik mocht niet toegeven.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Caitlynn Millers
    'Come on, Hazz.' ik keek hem aan, en ik zag dat hij zich enorm in moest houden. Okay, nu het laatste wat ik kon doen. Als dit niet zou werken, dan werkte niks. Ik keek naar beneden en beet op mijn lip. Elke keer als ik dit deed, had hij zijn lippen op de mijne gedrukt. Tien tegen een dat dat nu ook ging lukken.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    Ik glimlachte zachtjes, ik voelde me best trots dat ik nog niet op haar aanrakingen inging. Langzaam keek ze naar beneden en beet op haar lip. Oh fuck, waarom deed ze dit nou? Ik kneep in de stoel en sloot m'n ogen. Ik moest en zou me inhouden.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Heb ik dit allemaal gemist? o-o]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Oh, Nevermind]

    [ bericht aangepast op 11 nov 2012 - 17:19 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Caitlynn Millers
    Ik zucht en mijn adem.strijkt over zijn lippen. Mijn mpnd gaat naar zijn oor. 'Kiss me' fluister ik hees.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    (hmm de tegenspeelster van Liam heeft wel al een lange tijd niet meer gereacheerd )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Harry Styles.
    'Kiss me,' fluistert ze hees in mijn oor. En dat is de druppel. Ruw druk ik mijn lippen op die van haar en trek ik haar zo goed als het kan bij me op schoot.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Caitlynn Millers

    Ik grijns en beantwoord zijn kus willig. Zonder te onddrbreken druk ik de sleutels in zijn handen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    Ik lik over haar onderlip, en wacht op haar toestemming. Ze drukt de sleutels in mijn handen, en ik grijns.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Caitlynn Millers
    Zonder aarzelen open ik mijn mond en ik voel zijn tong een seconde later in mijn mond. Ik maak me even los en kijk hem grijnzend aan. 'Gaan we naar de kermis?'


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    Ik mompel wat en kijk haar aan. 'Serieus?' Hulpeloos kijk ik haar aan. Ze wist maar al te goed dat ze me nu zo hard aan het pesten was.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Caitlynn Millers
    Ik knik en grijns gemeen en ontdeugend. 'Tuurlijk ben ik serieus. Waarom zou ik nu niet serieus zijn? Je kent me toch, ik ben altijd serieus.' ratel ik. Ik kijk hem lipbijtend aan. Ik moet moeite doen om niet te lachen bij zijn gezicht.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    'Caitlynn, toe,' fluisterde ik schor. Ze beet op haar lip, en ik merkte dat m'n broek steeds strakker begon aan te voelen, damn.


    stay safe because I like being alive at the same time as you