• Let it shine.
    Let it shine is het allernieuwste tv-programma. Het gaat over Ciara (Caitlynn), een meisje dat haar dromen waar wil maken, en door wil breken als bekende zangeres. De jongens van one direction spelen mee in Let it shine. Er zijn vele romances, zowel voor als achter de camera. Breekt het vriendschappen? Of zet het gewoon alles op zijn kop? De paparazzi laat niemand meer met rust.
    (sorry voor het flutbegin, maar ben inspiloos. Meer komt.)

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:
    Tegenspeler in programma:


    (er kunnen naast one direction en caitlynn ook nog andere rollen aangemaakt worden)
    Rollen:
    Meiden: [5/5]
    - Caitlynn Jo Millers - Ciara Djinn || RememberYoux
    - Dana Leigh McClark- Laure n || EenhoornPoep
    - Felicia Williams - Jasmine Campbell || x
    - Cicaro Amare Dorado - Zoey Quinty Phantom || sweetteen
    - Tarid Heilo - || Xerces

    Jongens: [5/5]
    - Niall James Horan - Rowan Adams || SateGodness
    - Harry Edward Styles - Nino Montesha || Adesso
    - Liam James Payne || x
    - Louis William Tomlinson - Alair Carrots || Rider
    - Zayn Javadd Malik - Austin Jack Mayer || AgentP


    Rollentopic
    Praattopic


    Regels:
    ~ +16 mag, maar hou het netjes
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Maximaal 1 character per persoon.
    ~ Ruzies alleen IC
    ~ OOC tussen haakjes
    ~ Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~ Have fun

    [ bericht aangepast op 15 nov 2012 - 18:57 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    Verbaasd haalde ik mijn lippen van die van haar af toen ze me niet terug zoende. Had ik iets fout gedaan? 'Wat is er?'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Caitlynn Millers
    Als ik zijn gezicht zie druk ik in een reflex mijn lippen op de zijne. Ik ging boven hem hangen en kus vol lust. Hopelijk zou hij daardoir mijn gemene actie vergeten.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    Ze reageert niet, maar drukt alleen haar lippen op die van mij en kust me zoals ze nog nooit gedaan heeft. Grijnzend zoen ik haar terug, en mijn handen glijden over haar rug heen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Caitlynn Millers
    Ik had -hoe verrassend- alweer behoefte aan hem. Plagend druk ik met mijn middel tegen de zijne, waardoor hij net niet naar binnen gleed.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    Plagend drukte ze haar middel tegen de mijne, waardoor ik net niet in haar gleed. Gefrustreerd gromde ik, en zoende haar heftiger dan ooit.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Caitlynn Millers
    Ik hield het niet meer. Ik ging op hem zittrn, kreunen verlaten mijn mond. Ik begin op en ner te wippen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    Langzaam ging ze op me zitten, en kwam ik in haar. Ze begon op en neer te wippen, ongecontroleerde kreunen verlieten mijn mond. Totdat ik bedacht dat Aileen ook nog hier was. Ik grinnikte even, en trok Caitlynn tegen me aan, en drukte mijn lippen op die van haar.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Caitlynn
    Mijn handen waren overal. Ik maakteme even los om adem te happen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    Het leek alsof ik haar overal voelde, en god, wat voelde ik me goed. Op dit moment. Met haar. Langzaam maakte ze zichzelf even los om naar adem te happen, en ik bleef haar aanstaren, en slikte hoorbaar. Ze is zo mooi.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Caitlynn Millers
    Ik staarde terug, boorde mijn ogen in zijn prachtige kijkers. Ik slikte ook en beet op mijn lip. Zijn krullen, zijn ogen, zijn gezicht, zijn lippen, hij is geweldig. Het gezegde "nobody's perfect" is een leugen, en hij is het levende bewijs.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    Caitlynn bleef me ook aanstaren, en ik wilde iets zeggen. Maar wist niet of het -het goede moment zou zijn, en hoe ze erop zou reageren. Ze beet op haar lip, wat een kreun van mijn kant opleverde. Dat was iets wat ik altijd al sexy heb gevonden als een meisje dat deed.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Caitlynn Millers
    Ik zag dat hij iets wilde zeggen, maar dat hij dat niet deed. 'Wat is er, Hazz? Je kunt me alles vertellen. Alles.' Ik streek liefdevol met mijn hand over zijn gezicht.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    Liefdevol sloeg ik mijn armen om haar heen, zodat ze met haar hoofd op mijn borst kwam te liggen. 'Ik- erm, niets...' Auch, lafaard, je durt niet eens iets tegen een meisje te zeggen. En ik kon mezelf wel voor m'n kop slaan. Dit was mijn kans geweest...


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Caitlynn Millers
    Ik richtte mijn hoofd op en keek hem scheef aan. Vervolgens tikte ik op zijn neus. 'Heus wel. Zeg het maar, ik lach niet, ik ga niet vreemd reageren. Echt niet.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    'Ik hoop het,' mompelde ik zachtjes. Oh god, ik voelde een vreemde kriebel in mijn buik, die aangaf dat ik zenuwachtig was. Lang geleden dat ik zoiets gehad had. Ik slikte hoorbaar en keek haar recht in haar ogen aan. Het voelde allemaal zo goed met haar. Maar misschien ging ik gewoon wat te snel. 'Ik vind je leuk, meer dan leuk,' mompelde ik snel. Maar toch snel genoeg dat ze het denk ik wel gehoord zal hebben... Gespannen wachtte ik haar reactie af.


    stay safe because I like being alive at the same time as you