• Let it shine.
    Let it shine is het allernieuwste tv-programma. Het gaat over Ciara (Caitlynn), een meisje dat haar dromen waar wil maken, en door wil breken als bekende zangeres. De jongens van one direction spelen mee in Let it shine. Er zijn vele romances, zowel voor als achter de camera. Breekt het vriendschappen? Of zet het gewoon alles op zijn kop? De paparazzi laat niemand meer met rust.
    (sorry voor het flutbegin, maar ben inspiloos. Meer komt.)

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:
    Tegenspeler in programma:


    (er kunnen naast one direction en caitlynn ook nog andere rollen aangemaakt worden)
    Rollen:
    Meiden: [5/5]
    - Caitlynn Jo Millers - Ciara Djinn || RememberYoux
    - Dana Leigh McClark- Laure n || EenhoornPoep
    - Felicia Williams - Jasmine Campbell || x
    - Cicaro Amare Dorado - Zoey Quinty Phantom || sweetteen
    - Tarid Heilo - || Xerces

    Jongens: [5/5]
    - Niall James Horan - Rowan Adams || SateGodness
    - Harry Edward Styles - Nino Montesha || Adesso
    - Liam James Payne || x
    - Louis William Tomlinson - Alair Carrots || Rider
    - Zayn Javadd Malik - Austin Jack Mayer || AgentP


    Rollentopic
    Praattopic


    Regels:
    ~ +16 mag, maar hou het netjes
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Maximaal 1 character per persoon.
    ~ Ruzies alleen IC
    ~ OOC tussen haakjes
    ~ Het liefst mensen die wat vaker online zijn en mee hebben gedaan aan meer dan 3 topics (ervaring)
    ~ Have fun

    [ bericht aangepast op 15 nov 2012 - 18:57 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Caitlynn Millers
    Eerst knipperde ik verward met mijn ogen. Vervolgens keek ik Harry aan. Ik plaatste een zacht kusje op zijn lippen. 'Ik jou ook, Hazz. Ik jou ook.' ik legde mijn hoofd op zijn borst, en zuchtte gelukzalig. Ik sloot mijn ogen met een glimlach. Harry vindt me leuk. Harry vindt me leuk. Er kwam een fladderig gevoel in mijn buik, wat aan gaf dat ik verliefd was. Echt verliefd.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    Ik zuchtte opgelucht, en keek haar vervolgens weer aan. 'Echt?' Onzeker op dat gebied was ik wel, al wist ik dat -dat natuurlijk niet hoefde. Haar hoofd lag weer op mijn borst, en zachtjes wreef ik met mijn handen door haar -haar en begon een of ander liedje te neuriën waarvan ik de titel niet wist. Maar een ding wist ik wel, dat dit nog eens een hele geweldige tijd kon gaan worden.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Caitlynn Millers
    'Echt.' ik grinnik zacht als hij begint te zingen. Ik ga van hem af en ga naast hem liggen, met mijn armen om hem heen. 'Echt waar.' mompel ik nog eens.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    'Echt waar.' Mompelt ze. En ik zucht gelukzalig. Het was lang geleden dat ik een meisje had horen zeggen dat ze iets voor me voelde. Caitlynn grinnikte waarneer ik begon met zingen, dus verbaasd stopte ik. 'Vind je het niet mooi?' Beledigd keek ik haar aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Caitlynn Millers
    'Tuurlijk wel.' Suste ik. 'Het was alleen wel een grapig moment. Hoe kan ik jouw stem nou niet mooivinden?'


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    Ik grinnikte. 'Gelukkig maar,' ik drukte een kusje op haar kruin. 'Hebben we vandaag eigenlijk veel scène's?'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Caitlynn Millers
    'Ik heb geen flauw idee. Maar het maakt mij niks uit, zolang ze maar met jou zijn.' zuchtte ik. 'En misschien is het slim om zo kleding aan te doen.' lachte ik vervolgens.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    'Hm, oke, heb je hier niet ergens een boekje liggen ofso?' Mompelde ik zachtjes. 'En misschien is het slim om zo kleding aan te doen.' Lachtte ze. Ik kreunde. 'Ah, toe, kunnen we ons niet ziek melden?' Ondeugend keek ik haar aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Caitlynn Millers
    Ik keek hem verbaasd aan. 'Boekje? en nee, dat kan niet. Maar we kunnen wel onze kusscene oefenen?' stelde ik grijnzend voor.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    'Oh, sorry, ik bedoelde het scenario natuurlijk. Maar we kunnen 'm zelf aanpassen.' Ik wiebelde met mijn wenkbrauwen, en drukte zachtjes mijn lippen op die van haar.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Caitlynn Millers
    Ik voelde zijn zachte lippen op de mijne, en ik kuste voorzichtig terug. Alsof hij van glas was en elk moment kon breken. Ik leg rustig mijn handen in zijn nek.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    Voorzichtig kuste ze me terug, ik glimlachte en likte over haar onderlip. Wachtend op toestemming. Haar handen voelde ik in mijn nek, rustig plaatste ik mijn handen op haar heupen en trek haar tegen me aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Caitlynn Millers
    Ik voel dat deze kus rustig is, niet met lust maar met liefde. Mijn mond gaat open en mijn tong glijdt langzaam naar binnen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.
    Langzaam opent ze haar mond, en eenmaal onze tongen elkaar vinden, spelen ze een heus liefdesspel. En dit keer was er zeker liefde. Ik voelde het. Dat was een lange tijd geleden, maar het voelde goed, oh zo goed. Zachtjes gleden mijn koude handen over haar rug heen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Caitlynn Millers
    Ik voel zijn handen op mijn rug en voorzichtig maak ik me los uit de kus. Vervolgens trek ik plagend aan zijn krullen. 'Ik haal onze kleren wel even.' Ik trek een witte blouse aan die wat te lang is. Ik huppel naar beneden, pak onze kleren en huppel vervolgens weer naar boven. Ik gooi ze op bed. 'Alsjeblieft.' glimlach ik.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.