• Hebben jullie ook al een een onrechtvaardige nota/aantekening in jullie agenda gehad! ik dus wel onlangs, had de leerkracht het dus over innerlijke schoonheid

    Hij zei: jah, ik zeg altijd, het zit van binnen

    Ik: ha Jah, dat zeggen al de lelijke mensen hé (zei ik tegen me buur hé ^^)

    maar meneer had dat dus gehoort, en ik kreeg de nota -_- Ik heb nog geprobeert met 'Recht op vrije meningsuiting' maar dat had geen tel meer

    De mozer

    Ja!

    Ik kwam 5(!) minuutjes te laat, en ik kreeg nota van: 'Lisa kwam 5 min. te laat in de rij. Dit kan niet.'
    Ik zo van: OMG!

    En ze zei: 'de volgende keer kunt ge naar den directeur en woensdag strafstudie'

    Tss ><

    bij mij is dat ook zo maar meestal krijg ik geen nota of wat je het wil noemen


    We're all dancing to the same sad song.

    een wattes?


    Life is hard and then we die

    Ik kom altijd één seconde te laat, en dan moet ik een briefje halen, en schoolregels overschrijven 8D
    Wij hebben dat niet, een nota.


    all I want for christmas is a girlfriend

    egt waar:| ik was 1 seconde te laat en kon me de volgende dag om 8.15 komen melden:|
    en had het eerste vrij:|


    We're going to make it!

    Ik kwam een keer, op de gang het meisje met abcenten briefje tegen, dus zij streept mij weg, dus ik was gewoon officieel op tijd. Kom ik de klas in geeft die lerares me een aantekening voor te laat?! Echt naaiend!


    Mew <3

    egt waar:| ik was 1 seconde te laat en kon me de volgende dag om 8.15 komen melden:|
    en had het eerste vrij:|

    Wij moeten altijd om 08.00 melden, of strafregels schrijven, en die om 08u inleveren, en dan worden ze recht voor je neus verscheurd :]


    all I want for christmas is a girlfriend

    iK WAS net over de drempel van de school heen toen de 2e bel ging ik dacht vieuwww ik ben nog op tijd komt er zoon leraar naar me toe en ze dat ik gelijk een briefje moest halen levnlosen mensen O_o

    Die chagruijn van hanvaardigheid heeft dit jaar al 500x tegen me gezegd dat ik 'effe moest dimmen'


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.

    najaah, bij een leerkracht die net nieuw is. Volgt altijd strikt de regels enzo :S

    had ik m'n boek niet mee, das voor de andere leerkrachten geen probleem want dan kijk je gewoon bij de buur, had ik een artikel

    nog een keer dat een mens zei dat ik aan het praten was en dat was ik dus niet :S


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]