• als je anders bent dan de meesten ben je meteen..
    Emo of gothic vind iedereen

    valt me de laatste tijd op xD

    hebk gelijk of hebk gelijk



    (bericht aangepast door een moderator)


    We can only learn to love by loving.

    Jaa, ik werd gothic genoemd :O 1 jaar terug, mr ik ben nog steeds ni als iedereen hoor ^^

    Je hebt so gelijk!

    M'n BF droeg 1 keer zwarte nagellak en iedereen vroeg dan aan der: "ben je emo?"

    -_-


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    Jaa, ik werd gothic genoemd :O 1 jaar terug, mr ik ben nog steeds ni als iedereen hoor ^^


    xP dude ik word elke dag minstens 2 x uitgescholden voor emo,goth of se gaan roepen datk me mr dood moet snijden


    We can only learn to love by loving.

    idd ik word Emo genoemd omdat k toevallig graag zwart en Emo dinges draag, maa daarom ben ik ng Emo ^^


    Your Butt is Mine!

    Hm, op m'n nieuwe school heb ik dat nog geen enkele keer voorgehad, zelfs niet toen ik zei dat ik naar Tokio Hotel luister. Op m'n vorige school werd ik meteen uitgescholden -___-
    Vind ik zo laag.


    One man's fun is another's hell.

    Uhu helemaal gelijk!


    One of the Duo Of Evilness

    jup¬¬
    met een wondje op je pols ben je bij ons ook direct 'emo', ook al heeft de kat het gdn¬¬


    I am an idiot, I move.

    jup¬¬
    met een wondje op je pols ben je bij ons ook direct 'emo', ook al heeft de kat het gdn¬¬

    Terwijl 'emo's' niet eens in de polsen snijden, tenzij ze meteen dood willen zijn. :'D


    One man's fun is another's hell.

    Ik droeg een keer een zweetbandje,
    zo'n gozer van School meteen,
    'Ow draag je dat zweetbandje om je Snijwonden te verbergen?' 'Uhmm ik snij niet eens' hij zo van 'Hmpff jaja vast'
    Ik kon z'n nek wel omdraaien. =.=''

    De meeste mensen in subculturen dragen graag donkere kleding en dus vandaar wordt het geassocieerd met emo of goth. Ik heb overigens wel respect voor de gothic cultuur; ik ken geen enkele subcultuur die zo veelzijdig en artistiek is als die.


    No growth of the heart is ever a waste

    ik kwam een keer aan renne omdat ik te bijna te laat was. zegt zo'n gast: AAN DE KANT MENSE GOTIC IN AANTOCHT DIKKE GOTIC RUNNNNN

    over hele plein want hij had n og 1 uur vrij ik nie =.='

    of ik word voor gotic of emo maar andere style kenne ze niet. en ik zeg niet ik ben dit of dat ik ben meer mezelf hier een daar heb ik wat van weg:P ik ben KIMMSY STYLEEE:D:D en ik ben dr trots op:D


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    Jij hebt tog altijd gelijk! :P
    Ja,, want ik was vandaag ook Gothic, omdat ik zwarte haartes heb^^
    en ik liep met TommiBoy, en die heeft zins vandaag ook zwarte haartjes, en toen riep iemand, hey daar heb je een stelletje Gothic's ><
    en toen kwam zijn vriendin er bij staan, en die noemt zigzefl Emo, maar ze is verre van da.
    en toe gingen ze ropen, Dat ik ook Emo was, en dat TommiBoy Gotchic was.
    en ik ben dus blijkbaar bije van dat.
    want toen ik aleen met TommiBot liep, wasd ik ook Gotchic, en toen ik ook met mijn vriendin bij kwam, was ik Emo.
    hoe sexxy!! :D


    Dunno ><

    Jij hebt helemaal gelijk! xD


    Träume sind wirklich!!

    Jij hebt tog altijd gelijk! :P
    Ja,, want ik was vandaag ook Gothic, omdat ik zwarte haartes heb^^
    en ik liep met TommiBoy, en die heeft zins vandaag ook zwarte haartjes, en toen riep iemand, hey daar heb je een stelletje Gothic's ><
    en toen kwam zijn vriendin er bij staan, en die noemt zigzefl Emo, maar ze is verre van da.
    en toe gingen ze ropen, Dat ik ook Emo was, en dat TommiBoy Gotchic was.
    en ik ben dus blijkbaar bije van dat.
    want toen ik aleen met TommiBot liep, wasd ik ook Gotchic, en toen ik ook met mijn vriendin bij kwam, was ik Emo.
    hoe sexxy!! :D


    whaha lol xD


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    whaha lol xD

    sorry, moest ik gewoon even zeggen..xD


    Dunno ><