• Deze topic is een RPG voor de RPG liefhebbers. Het gaat over anime. Je kiest een personage uit een anime, het maakt niet uit welke. Je mag ook gewoon zelf een personage verzinnen. Daar ben je gewoon vrij in. Je kunt je fantasie laten gaan!
    Er zijn wel een paar regels waar ik wel op let:

    1) Er word niet gescholden of ruzie gemaakt buiten de RPG
    Gebeurt het dat er wel gescholden of ruzie gemaakt word wat niets met de RPG te maken heeft, dan worden de personen weg gehaald uit de RPG
    2) Als er iemand van de personages overlijd, moet het wel met toestemming zijn
    Je kunt niet zomaar iemand doden zonder dat er toestemming is. Gebeurt dit wel, dan word je dat even gemeld en moet je het bericht aanpassen
    3) Je kunt niet boven natuurlijk sterk zijn
    Dat je krachten hebt, oké, dat je goed kan ontwijken, dat kan.. Maar niet met een heftig gevecht zonder kleerscheurtjes eruit komen
    4) 16+ is toegestaan
    Als een personage verkracht word, is dit wel in overleg gegaan met de eigenaar van het slachtoffer
    5) De posts die je plaatst, moeten minimaal 4 regels lang zijn
    Anders lijkt de RPG zo kort :P

    Vul in als je mee wilt doen ^^:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk (mag een plaatje zijn):
    Karakter:
    Magie:
    Familie:
    Rang in de maatschappij (leraar, koning(in), etc.):
    Overige:

    Ik zal je erbij zetten als je je personages hebt opgegeven ^^
    Zeg het aub eventjes als je uit de RPG wilt en als je je naam hebt veranderd.

    Personages: Eigenaar: Rang: (op volgorde van aanmelding)
    Aprillyne Bonita105 rozenprinses
    Hue Chococookiez Misdadiger
    Cecile Aimeka Dokter
    Selienna Aimeka Misdadiger/normale burger
    Aimi Chococookiez leider van shapeshifters
    Shanluke Bonita105 Beschermer
    Yue Bonita105 Stylist bij adel
    Amaury Aimeka Elf, badguy..
    Baily SuperEva studente (laatste jaar)
    Izuna Uchiha Hashirama Misdadiger
    Miko Aimeka Shinre Maiden

    Groetjes en veel plezier met de RPG!
    Aimeka


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    last post from
    michiko:
    'Kunnen we naar de slaapkamer' fluister ik ineens als de vermoeidheid me overspoelt
    ik vind dit nu al niks

    yue:
    'Love als ze abortus pleegt sterft ze zelf ook. we zijn wezens van de natuur. met adoptie zou het betekenen dat ze der kindje nooit meer terug ziet. wie weet waar het kindje terecht komt. je hoort steeds meer rare verhalen over die adoptie ouders' zeg ik ratelend. 'Ik vind het ook niet goed dat ze er nu al aan beginnen maar adoptie en abortus zijn geen optie. we verliezen dan onze dochter nog meer als dan dat ze het kindje houd'


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    melding--


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Hue;
    Ik kijk Selienna verliefd aan.
    Ze heeft zoveel gedaan in de tijd dat ik haar heb ontmoet.
    Als ik eraan terug denk moet ik glimlachend.
    Ik voel me er wel schuldig door dat ik eerst zo bot tegen haar was, maar ik ben er blij mee dat het uiteindelijk zo is uitgelopen.
    Ik heb twee kinderen en een geweldige vriendin.

    Kenji;
    Ik leg mijn armen onder haar knieholtes en til haar voorzichtig op.
    'Ik zal voorzichtig zijn,' zeg ik zacht en laat haar met haar rug tegen de douchewand leunen.
    Ik duw voorzichtig mijn vriend verder naar binnen en kijk haar aan om te zien of het pijn doet.

    Haru;
    'Natuurlijk' zeg ik zacht en droog haar af.
    Ik loop snel naar de slaapkamer en kleed haar aan.
    Zelf doe ik een boxer aan en ga bij haar zitten.

    michiko:
    rustig leun ik tegen hem aan en streel mijn lichte bolle buikje.
    'wat hoop je eigenlijk dat het word' fluister ik zachtjes en kijk haru aan
    'Ik hoop eigenlijk op een meisje. die net zo veel van jou weg heeft qua uiterlijk'


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Haru;
    'We zien wel wat het word. Zolang ze maar gezond zijn,' zeg ik met een kleine glimlach.
    Ik zucht zachtjes.
    Ze gaat het dus echt houden. Maar wat moet ik dan?
    Het uitmaken en haar achterlaten met een kind? Dat wil ik niet, maar ik wil ook Kazekage worden..

    Miko;
    Ik kijk verbaast en een beetje geschokt door zijn vraag naar hem. Als hij wist wat die vraag met me deed hè? Dan denk ik dat hij zou omkomen van het lachen... Ik zucht zacht en kijk naar mijn handen. 'Wanneer had je het in gedachten dan?' vraag ik zachtjes. Ik zeg dus geen nee, maar ook geen ja.. Ik twijfel nog behoorlijk, ik weet niet of ik het wel aandurf zijn ouders te zien.. Of moeder, als ze nog leeft.. Ze kent me, geen idee of ze me nog herkent, maar zijn moeder had Madara en mij tijdens 1 van de vele discussies uit elkaar gehaald...
    'En op je eerdere constatering over mijn... Relatie? Of zo, met je broer... Hij respecteerde me, omdat ik een soort van bezorgt om je was, omdat zijn manier van opvoeden op sommige delen van het menselijke wezen schadelijk kan zijn... In jou geval een deel psychisch... Hoevaak toon je je emoties? Buiten nu?' vraag ik zacht en schudt mmijn hoofd. 'Wacht, dat wil ik niet duidelijk maken, ehehe... Maar.. Hij wist dat ik het beste met je voor had, ook al kende ik je niet, ik denk dat hij me daarom respecteerde en die dingen gaf... Ook al kon ik niet veel met bijvoorbeeld dat stukje stof met zijn chakra...' zeg ik zacht.

    Amaury;
    Ik grom zacht en kijk boos weg. 'Ze zoekt het maar uit... Ze kan hier gewoon blijven, ik bemoei me alleen niet met het kind... Ze red zich er maar mee, maar als ze er spijt van krijgt en bij ons gaat zeuren, sta ik per direct met de koffers buiten..!' zeg ik en ben echt boos nu.

    Selienna;
    Ik kijk hem aan en streel zijn wang.
    'Waar denk je aan liefje?' vraag ik lief.

    Selena;
    Ik leg mijn hoofd in mijn nek als hij binnenkomt. Ik knijp in zijn schouders en hol mijn rug.
    Een luide, pijnlijke kreun verlaat mijn lippen en zak een beetje tegen hem aan.
    De pijn is haast niet te houden, alsof ik helemaal open scheur...
    Ik klem mijn kaken op elkaar en probeer rustig te worden en ervan te genieten.
    Ik weet dat ik moet ontspannen, anders word het nog veel langzamer minder dan wanneer ik gespannen ben.
    En, wonder boven wonder, weet ik te ontspannen en voel ik de pijn langzaam weg trekken.


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    michiko:
    'Haru, als ik abortus zou plegen raak je mij ook kwijt. ik kan dat niet overleven namelijk' fluister ik zachtjes en leun tegen hem aan
    zachtjes leg ik zijn handen bij me op mijn buikje
    'Je wilt kazekage worden hn'

    yue:
    zuchtend kijk ik voor me uit.
    'Ik zal haar in ieder geval steunen' zeg ik terwijl ik tegen amaury aan kruip

    [ bericht aangepast op 11 maart 2013 - 20:03 ]


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Hue;
    'Ik denk eraan terug hoe dit allemaal begon,' zeg ik met een glimlach en kus haar mond zacht.
    'In de gevangenis, het bos, de ruzies, de seks in het bos,' zeg ik met een grijns en streel haar wang.
    'Toen Haru kwam, ik mezelf van kant wou maken omdat ik je alsmaar pijn deed, de littekens die we eraan overgehouden hebben en Selena,' zeg ik zacht.
    Ik glimlach bij de leuke herinneringen en zucht bij de wat mindere.

    Kenji;
    Ik kijk haar bezorgt aan en streel zacht haar billen.
    'Gaat het een beetje met je? Moet ik stoppen?' vraag ik bezorgt en streel zacht door.

    Haru;
    'Ja dat wil ik. Maar ik wil ook bij jou zijn, vader worden, een goede vader en bij jou zijn,' zucht ik zacht.
    Ik woel even door mijn haren en streel haar wang.
    'Moeten we niet naar je ouders?' vraag ik zacht.

    Amaury;
    Ik leg mijn armen om haar heen en reageer er niet op.
    'Ik wil onze dochter ook steunen, maar niet nu, als ze ouder is, als ze iets bereikt heeft in haar leven.' zeg ik zacht.
    'Ze zal huisvrouw worden, of het kind moet de hele dag naar de creche zodat ze kan studeren... maar Haru kan zijn toekomst niet laten vallen, het is het beste wat iemand kan overkomen...' zeg ik nors.

    Selienna;
    Ik begin te glimlachen en leg mijn hoofd in zijn nek.
    'Denk pleas niet aan de slechte dingen, die zijn gebeurt en moeten we vergeten... De goede dingen moeten we voor altijd mee dragen..' zeg ik met een glimlach.

    Selena;
    Ik kijk hem hijgend aan en knik zacht.
    'Het gaat, het deed zeer, maar nu al niet meer' zeg ik met een klein glimlachje en kus hem zacht.


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Hue;
    'Maar de slechte dingen hebben ervoor gezorgd dat we bij elkaar kwamen en we een veel sterkere band kregen. Ook de slechte dingen moeten we onthouden liefje, want ze hadden uiteindelijk een goede afloop,' zeg ik met een glimlach en streel haar wang.

    Kenji;
    Ik slaak een opgeluchte zucht en kus haar zachtjes terug.
    Ik houd haar goed vast en begin rustig aan te stoten.
    Nog niet te hard zodat ik haar niet meteen pijn doe en ze kan wennen.

    michiko:
    'Praat met gaara' stel ik zacht voor.
    'Ik denk neit of dat slim is' fluister ik

    yue:
    'Liefje, je weet dat ze zelf net als mij is. ze wilt ook kleding ontwerpen. de kleding van laatst die heel snel weg waren. zijn door haar gemaakt. ze heeft er talent voor. haar school is over een week klaar. ze is bijna geslaagd. het enigste wat ze nodig heeft hierna is de kans op een baan. ze kan mij sws helpen' zeg ik rustig


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Haru;
    'Met Gaara? Maar waarom?' vraag ik verbaasd.
    Ik woel door mijn haren en streel door haar haren.
    'Ik los niets op door met hem te praten Michiko' zeg ik zacht.

    Selienna;
    'Weet ik wel, maar toch, het liefste vergeet ik onze ruzies...' zeg ik en strele even over het litteken in mijn zij.
    Overgehouden na de bevalling van Sora terwijl ik Hue moest redden omdat hij verzwakt was..

    Selena;
    Ik begin te kreunen, klem mijn benen stevig om zijn middel en kus hem terwijl mijn lichaam overspoelt word met genot.
    Ik wil dit gevoel nooit meer kwijt! Echt niet!

    Amaury;
    Ik blijf stil en reageer er niet op, ze maakt me boos, Yue, en Michiko...


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Hue;
    Ik sta rustig op met Selienna in mijn armen en ren over de daken heen naar huis.
    Ik ga ons huis in en ga de slaapkamer in.
    Daar kleed ik ons beide om in onze slaapkleding en ga met haar op bed liggen.
    Mijn armen krul ik om haar heen en kus zacht haar nek.

    Kenji;
    Ik stoot langzaam aan wat sneller en harder waardoor ik meteen dieper kom.
    Ik kreun genietend in haar oor en kijk haar smachtend aan.
    Dit is heerlijk! Ik weet zeker dat ik hier nu al niet meer genoeg van kan krijgen.

    michiko:
    'ik bedoel dat je bijvoorbeeld eerst 3 en een halve dag als kazekage gaat werken en hij de andere helft. zo kan je het langzaam opbouwen' zeg ik zachtjes.
    lief speel ik met zijn vingers

    yue:
    'Love waar is kagura' zeg ik zachtjes
    ik wil geen ruzie met hem maar ik laat me dochter niet alleen


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3