• [ bericht aangepast op 12 nov 2012 - 21:08 ]

    Weet je
    Ik heb dus precies hetzelfde gevoel door precies dezelfde reden
    Ik leef met je mee


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Het is klote, maar soms gaan die dingen nou eenmaal zo en groei je uit elkaar.
    That's life.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Misschien moet je niet meer achter je oude 'vriendinnen' aangaan, ze willen blijkbaar geen moeite voor je doen. Ik ben op de basisschool gepest en had eigenlijk maar twee vriendinnen. Toen ik wegging, bleken dezen ook nog niet eens echte vriendinnen te zijn. Ik heb nu nieuwe vriendinnen, ieder met een apart karakter. De ene kan mij beter troosten en luisteren, met de ander spreek ik graag af en heb ik lol. Maar ze zijn er allemaal voor me. Ik heb het in het weekend ook druk. Ik moet zaterdag werken en zondag maak ik heel veel huiswerk. Als ik dan tijd heb, dan logeer ik. Eens in de 3 maanden schuif ik met mijn werk (jij kunt een wedstrijd overslaan voor je nieuwe vriendinnen) en ga ik shoppen/afspreken.

    De hoofdtip van mij is: Geef ze een duidelijke laatste kans ('Wil je eigenlijk wel met mij omgaan, wees eerlijk') en als ze eer negatief op reageren dan kun je zeggen dat je een andere kant op gaat en dan doe je dat ook. Je hebt vast en zeker een standaard pauzeclubje op school, vraag hen eens mee om te shoppen!


    Als je me nog eens nodig hebt, mail dan maar naar meantforeachotherbutforbidden@hotmail.com Hier beantwoord ik meerdere vragen van meiden met een probleem (:

    [ bericht aangepast op 6 nov 2012 - 18:57 ]


    || Love the life you live, live the life you love ||

    CocoHoran schreef:
    Misschien moet je niet meer achter je oude 'vriendinnen' aangaan, ze willen blijkbaar geen moeite voor je doen. Ik ben op de basisschool gepest en had eigenlijk maar twee vriendinnen. Toen ik wegging, bleken dezen ook nog niet eens echte vriendinnen te zijn. Ik heb nu nieuwe vriendinnen, ieder met een apart karakter. De ene kan mij beter troosten en luisteren, met de ander spreek ik graag af en heb ik lol. Maar ze zijn er allemaal voor me. Ik heb het in het weekend ook druk. Ik moet zaterdag werken en zondag maak ik heel veel huiswerk. Als ik dan tijd heb, dan logeer ik. Eens in de 3 maanden schuif ik met mijn werk (jij kunt een wedstrijd overslaan voor je nieuwe vriendinnen) en ga ik shoppen/afspreken.

    De hoofdtip van mij is: Geef ze een duidelijke laatste kans ('Wil je eigenlijk wel met mij omgaan, wees eerlijk') en als ze eer negatief op reageren dan kun je zeggen dat je een andere kant op gaat en dan doe je dat ook. Je hebt vast en zeker een standaard pauzeclubje op school, vraag hen eens mee om te shoppen!


    Als je me nog eens nodig hebt, mail dan maar naar meantforeachotherbutforbidden@hotmail.com Hier beantwoord ik meerdere vragen van meiden met een probleem (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    GuitarOnFire schreef:
    Het is klote, maar soms gaan die dingen nou eenmaal zo en groei je uit elkaar.
    That's life.

    Dat is echt een lullige reactie


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Dat is echt klote ):
    Ik ken het gevoel wel, maar ik had niet zo super veel vrienden op mijn vorige school. Maar ik mis ze wel...
    *cyberhug*


    26 - 02 - '16

    Om eerlijk te zijn, dat is wel het risico dat je loopt als je naar een andere school gaat, maar natuurlijk is het wel heel vervelend voor je. Sterkte!


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    That's life en het zal zeker niet de enige keer in je leven zijn dat dit gebeurd. Het klinkt misschien zwaar klote, maar ga verder met je leven en zorg dat je op je plek geraakt op je nieuwe school en bij je nieuwe vrienden/vriendinnen. Begin daar een nieuw leven en laat het oude achter je. Veranderingen horen er nu eenmaal bij en tja, dat suckt altijd in het begin. Mensen komen en gaan, zo is het nu eenmaal.
    Geef het wat tijd en probeer je niet al te vast te klampen aan wat is geweest, vooral als de andere geen moeite willen doen voor je. In mijn opinie zijn ze je vriendschap dan ook niet waard en kan je beter die tijd en energie steken in nieuwe vriendschappen die het wel waard zijn.


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik ben verhuisd, en heb dus ook het probleem dat ik mijn vrienden verlies. Mijn allerbeste vriendin en ik hielden elkaar eerst nog op de hoogte via de telefoon, maar nu bellen we nooit meer. De enige die ik nog zie zijn vrienden van de familei, waar gelukkig twee van mijn vrienden bijzitten. Eerst vond ik het vreselijk hoe ik mijn vrienden kwijtraakte, maar toen realiseerde ik me dat het misschien zo moet zijn. Eerst lag ik namelijk de hele dag in mijn bed en wou ik er niet uit, ik kon ze niet missen.

    Mijn tip; Ga verder, niet iedereen kan je hele leven bij je blijven, en nu heb je ook nieuwe vriendinnen, toch?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Awh koekje!


    Shit happens but pee happens a lot more.

    weetje? ik heb hetzelfde. ze lijken af te spreken met hun allen en nodigen me uit omdat het zo hoort uit beleefdheid maar tegelijk zoeken ze de activiteit uit waarbij ze weten dat ik niet zal gaan. Nou, mooi meiden, rot op!!


    -