• Wie kijkt er naar the X Factor UK? Zo ja, wie vindt je leuker bij de groepen; Union J of District 3? Zelf vind ik ze allebei heel erg geweldig, maar GMD3 (District 3) ken ik al een jaar of zo van hun youtube channel called; GMD3music. Dus ik ben heel erg blij dat ze meedoen aan X Factor, en dat ze al zo ver zijn gekomen! :'D


    They were never in fact homeless

    Ik kijk geen X Factor, maar ik heb op Youtube wel filmpjes van GMD3 gezien, en ik vind ze echt vet goed.


    The odds are néver in our favor.

    Ik volg X factor dit jaar niet, maar ik vind Union J wel leuk (:


    Take risks and conquer your fears.

    Ugh Union J is zo arrogant op George na.. Echt irritatie aan hun en OMG District3 is zo schattig! Ik haat Louis trouwens wel echt dat hij minder tijd/moeite in ze stopt.. Hij moet voor hun betere nummers kiezen!


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik vind beide echt heel erg leuk. Maar toch ga ik voor District 3 (:


    What's so bad about being different?

    District 3 all the way! I'm a 3eek =p
    Union j zijn niet slecht maar eigenlijk heb ik het niet zo voor George, idk hij is iets té "perfect-achtig" xd


    The challenge is to be yourself in a world that is trying to make you like everyone else

    nightqueen schreef:
    District 3 all the way! I'm a 3eek =p
    Union j zijn niet slecht maar eigenlijk heb ik het niet zo voor George, idk hij is iets té "perfect-achtig" xd

    Inderdaad, George is gewoon goddelijk. Maar of dat nu slecht hoeft te zijn? *wenkbrauw wiebel*

    [ bericht aangepast op 9 nov 2012 - 18:54 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."