• Hi (:
    Ook ik zoek rollen voor mijn nieuwste story! Hij is nog volledig in de maak en ik heb nog geen idee wanneer ik hem ga beginnen (waarschijnlijk na het einde van Zomerhitte) maar het globale idee en de verhaallijn heb ik al helemaal uitgeschreven. Nu wil ik dus graag wat rollen voor inspiratie en verschillende karakters in het verhaal.

    Het gaat over een afgelegen gevangenis, waar alleen de ergste en oncontroleerbare criminelen zitten. Denk hierbij bijvoorbeeld aan Alcatraz. Wat ik van jullie wil is oftewel een rol van één van de gevangenen (mag uitlopen tot verkrachters, moordenaars, criminelen.. al het maar erg genoeg is om daar te zitten) en de cipiers.
    Liefst geen perfecte rollen, het is en blijft een harde gevangenis waar iedereen een beetje een hoek af heeft (;

    Als je één wil maken:

    Volledige naam:
    Leeftijd (niet jonger dan 18) + geboortedatum:
    Nationaliteit:
    Uiterlijk (foto + beschrijving) :
    Karakter (uitgebreid):
    Misdaad (alleen voor gevangenen):
    Hoe lang al in de gevangenis:
    Extra:
    Waarschuwen:


    Alvast heel erg bedankt ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Volledige naam: Jennifer Chloë Moore
    Leeftijd (niet jonger dan 18) + geboortedatum: Jennifer is 22 jaar en jarig op 10 november. Ze is geboren in het jaar 1990.
    Nationaliteit: Amerikaans
    Uiterlijk (foto + beschrijving) :


    Jennifer is een mooie jonge vrouw die nog in de bloei van het leven is. Ze heeft een prachtig jong gezicht en een prachtig slank lichaam. Haar haren zijn donker bruin, bijna zo donker dat het zwart lijkt, en ze heeft mooie volle lippen. Haar ogen zijn prachtig amandelvormig en ze heeft kuiltjes in kin en wangen. Daardoor lijkt ze zo vriendelijk. Maar eigenlijk is ze dat niet.
    Karakter (uitgebreid): Jennifer is kort samengevat een wolf in schaapskleren. Ze lijkt oh zo vriendelijk door haar uiterlijk en uitstraling, maar dit is ze totaal niet. Ze uit op de ondergang van anderen en dat anderen maar zoveel mogelijk pijn hebben. Ze is zo geworden door haar verleden. Ze heeft een paar ouders gehad die niets om haar gaven, zelfs niet toen ze zo erg gepest werd dat ze een einde wilde maken aan haar leven. Dit is haar totaal vier keer overkomen en hier heeft ze littekens aan overgehouden. Ook letterlijke littekens. Jennifers eerste slechte actie door de littekens van vroeger was een overval in de supermarkt waarbij ze een van de medewerkers flink verwondde. Hij was op het randje van de dood geweest en had het maar net gered. Hiervoor heeft Jennifer een grote straf gehad en een tijd moeten doorbrengen in de gevangenis. Haar ouders kan het nu nog steeds niets schelen wat er met haar aan de hand is en haar vriend ook niet, want die heeft ze niet. Ze heeft er een gehad, maar toen die erachter kwam dat Jennifer zulke dingen deed maakte hij het maar uit. Nu is hij nog steeds bang dat Jennifer op een nacht naar hem toe zal komen om hem te vermoorden, maar dat gaat Jennifer niet doen. Jennifer wil haar handen daar niet aan vuil maken. Verder is Jennifer ijdel, egocentrisch en super gemeen.
    Misdaad (alleen voor gevangenen): Ze pleegde een moord, in een kledingwinkel. Een medewerker deed niet hard genoeg haar best (volgens haar) om haar te helpen met het vinden van leuke kleding. Dus ze trok haar mes en vermoordde de medewerker.
    Hoe lang al in de gevangenis: Een jaar, maar ze weet niet wanneer ze vrij komt.
    Extra: Jennifer heeft enkele tatoeages en heeft nog steeds de stille hoop een verjaardag te kunnen vieren met echte vrienden.
    Waarschuwen: Ja


    26 - 02 - '16

    Bedankt!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Als er nog dingen verbeterd moeten worden hoor ik het graag ;3


    26 - 02 - '16

    Volledige naam: Richard Rooijbos (of een andere achternaam als je liever Engelse namen gebruikt)
    Leeftijd + geboortedatum: 37, 15 oktober 1975 (als ik goed heb gerekend x'D)
    Nationaliteit: Half Nederlands, half Engels
    Uiterlijk:



    Jason Isaacs

    Richard is, met zijn 1.83 m, niet bepaald de langste in de gevangenis. Desondanks heeft hij een vrij indrukwekkend uiterlijk; dit ligt echter meer aan de bouw van zijn gezicht dan de bouw van zijn lijf. Hij heeft een hoog voorhoofd, een erg rechte neus en opvallende ogen. Het is voor hem daarom ook niet zo moeilijk om mensen af te schrikken met een simpele blik, maar aangezien hij fysiek niet erg sterk is, zal hij een gevecht met een sterke man niet winnen met brute kracht.
    Karakter: Richard is, kortgezegd, sluw. Hij heeft een flink stel hersens en die gebruikt hij ook. Als een klein jongetje zocht hij altijd een discussiepunt op; veel mensen beschouwden dat als 'zoeken naar ruzie', maar niets was minder waar. Hij zocht slechts conflict, iets waarmee hij zichzelf bezig kon houden. Nog steeds grijpt hij iedere kans om zijn hersenen verbaal aan het werk te zetten, maar sinds hij in de gevangenis zit, zoekt hij ze niet meer op. Meestal houdt hij zich stil en kijkt hij simpelweg toe hoe anderen fysiek met elkaar aan de haal gaan.
    Misdaad: Richard heeft meerdere vrouwen de dood in gejaagd. Daarbij kwam geen geweld of wapengebruik aan bod; hij deed het puur en alleen met zijn kennis. Hij deed het niet voor geld en de vrouwen zelf kende hij amper, maar hij leefde op de kick die het hem gaf om te weten dat hij tot zoiets in staat was met alleen zijn gedachten en zijn talent om met mensen te praten. Omdat deze vrouwen zichzelf vermoord hebben (nadat hij ze 'klem gepraat' had), duurde het een hele tijd voordat de politie erachter kwam dat hij erachter zat. Daarop is hij nog altijd trots.
    Hoewel hij ze amper tot niet laat zien (zeker niet in de gevangenis), heeft Richard ook een zachtere kant. Zo is hij bijvoorbeeld erg beschermend tegenover kinderen, aangezien hij 'nog veel kansen in ze ziet'. Hij zou daarom ook nooit een kind pijn doen.
    Hoe lang al in de gevangenis: zeven jaar. Hij moet levenslang zitten.
    Extra: Richard heeft, zoals je misschien al gemerkt hebt, veel psychopathische en antisociale trekjes. In feite heeft hij geen van beide persoonlijkheidsstoornissen, maar ik zou ook niet zeggen dat hij mentaal honderd procent is.
    Waarschuwen: Absoluut!

    [ bericht aangepast op 9 nov 2012 - 16:19 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik doe er ook wel een:Y)!


    The odds are néver in our favor.

    Kyoshi schreef:
    Ik doe er ook wel een:Y)!


    Jaj, dankjewel! ^^

    en @ Wiarda: die is echt awesome *O*


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Volledige naam: Joseph, Benjamin, William Carter.

    Leeftijd (niet jonger dan 18) + geboortedatum: 27 jaar - 15 januari 1985

    Nationaliteit: Half Duits (zijn vader), half Deens (zijn moeder), maar hij is zelf geboren in de VS.

    Uiterlijk (foto + beschrijving) :



    Tom Hardy.

    Zoals je al een beetje kunt zien, is dit niet echt een persoon om mee te sollen. Hij is heel erg gespierd - maar dit was niet altijd zo. Hij is zo'n één meter negentig en heeft op allebei zijn bovenarmen tatoeages.

    Karakter (uitgebreid): Joseph heeft geen karakter wat je bij zo'n top crimineel zou verwachten. Integendeel: hij heeft twee nichtjes en daar is hij dol op, altijd als hij bij hen is, voelt hij zich als een knuffelbeer - en dat is ook hoe zij hem zien, door zijn grote omvang en stevige knuffels. Het ging al snel bergafwaarts met hem. Het begon allemaal toen hij werd ontslagen. Hij moest snel aan geld zien te komen, om te leven. Zijn zus wilde hij niet om hulp vragen, zij had immers haar twee dochters om voor te zorgen. Dus hij begon te pokeren en te dealen. Hij kreeg slaapprobleem en begon te hallucineren. Hij werd bitter en de eerst zo eerlijke en aardige man verdween in een constant boos iemand.

    Misdaad (alleen voor gevangenen): Hij heeft in totaal vier banken overvallen met niets anders dan één markeerstift. Deze stift gebruikte hij als een pistool. Niemand kon zien dat het een stift was, omdat hij het tegen de nek van de bewaker hield en dreigde hem neer te schieten als iemand ongehoorzaam zou zijn. Hij had een partner (Walker), maar die is omgekomen bij de laatste overval. Hij heeft in totaal zo'n 300 miljoen aan dollars gestolen. Hij heeft vijftien mensen vermoord, waaronder elf mensen die hij geld schuldig was, en drie politieagenten.

    Hoe lang al in de gevangenis: Zes jaar.

    Extra: Hij pokerde en begon te dealen en zo kreeg hij de schulden, die er uiteindelijk hebben geleid tot de bankovervallen. Hij leed aan slapeloosheid en dronk pillen. Hij begon te hallucineren en creëerde een soort van alter ego, die uiteindelijk helemaal bezit van hem heeft genomen; zo is hij de bittere en woedende versie van zichzelf geworden, de crimineel.

    Waarschuwen: YES, PLEASE!

    Ik heb het niet echt nagekeken, dus sorry als er foutjes in staan.


    The odds are néver in our favor.

    Volledige naam: Anastasia Johanna Lena Gonzalez
    Leeftijd (niet jonger dan 18) + geboortedatum: 18-07-1982
    Nationaliteit: Macedonisch
    Uiterlijk (foto + beschrijving) :



    Anastasia lijkt mooi maar dat is ze zeker niet als ze boos wordt. Ze trekt de jurk aan die op de 2e foto te zien is als ze de mensen gaat verleiden.
    Karakter (uitgebreid): Anastasia is een vrouw die altijd haar zin moet hebben en die krijgt ze dan ook goedschiks of kwaadschiks.
    Als ze met andere mensen praat doet ze dat op een manier die iedereen leuk vindt. Ze verleidt iedereen dan weer vrouwen en daarna weer mannen.
    Maar als ze eenmaal hun lang genoeg kent wordt ze heel gemeen. Ze is 4 keer getrouwd geweest en weer gescheiden omdat ze ook 4 keer weduwe is geworden. Op straat mag niemand haar in de weg lopen anders duwt ze jou gewoon aan de kant.
    Misdaad (alleen voor gevangenen): Ze heeft 8 mensen vermoord waaronder haar 4 exen. En 2 mensen waarmee ze ruzie kreeg toen ze in het bos ging wandelen met haar 2e man. Toen had ze die alle 3 vermoord. Ook had ze de 2 dochters van man 3 vermoord omdat ze haar niet vertrouwden wouden ze vertellen dat ze normaal moest doen. En dat moesten ze met de dood bekopen.
    Hoe lang al in de gevangenis: een half jaar.
    Extra: Anastasia is opgegroeid in een internaat nadat haar ouders zijn overleden toen ze 2 was
    Waarschuwen: Ja

    [ bericht aangepast op 10 nov 2012 - 11:37 ]


    Mijn geheim is geheim

    Volledige naam: Rin Destiny Feath
    Leeftijd (niet jonger dan 18) + geboortedatum: 19, geboortedatum: 25-04-1993
    Nationaliteit: Japans-Amerikaans
    Uiterlijk (foto + beschrijving) :


    Rin heeft het Japanse uiterlijk van haar moeder. Ze is maar een klein en fijn gebouwd meisje met mooie donkere ogen en lang donker bruin haar. Ze is een natuurlijke schoonheid en ziet er onschuldiger uit dan ze is.
    Karakter (uitgebreid): Rin is een meisje met verschillende karakters. Het ene moment is ze lief en onschuldig, het volgende moment is ze dodelijk. Dit heeft ze zelf niet in de hand. Rin heeft namelijk een persoonlijkheids stoornis. Ze heeft meerdere persoonlijkheden in zich. Ze heeft onder andere:
    - het onschuldige kleine naïeve meisje. Dit is echt een kinder persoonlijkheid die dingen niet snel oppakt en altijd doorvraagt. Ze is dan aandoenlijk, aanhankelijk en onbezorgt. Ze kan dan hyper en erg kinderlijk zijn. Ze heeft dan echt de mentaliteit van een klein kind.
    - Het wijze oudere karakter. Hierbij kan ze overkomen als je oude, zorgzame oma'tje. Lief, zorgzaam en beschermend en verstandig. Dit karakter komt het minst voor.
    - Haar derde en overheersende karakter is het agressieve en ongecontroleerde karakter. Deze komt vaak plotseling opzetten. Dan is ze medogenloos en ongelooflijk agressief. Ze is dan gevaarlijk en je hoeft maar een verkeerde blik op haar te werpen en je hebt een probleem. Ze schreeuwt en is tot alles in staat. Niemand durft dan nog bij haar in de buurt te komen,dat zou ook niet verstandig zijn. in deze staat kan niemand haar kalmeren.
    - Haar vierde en laatste karakter is het koud en mysterieus. Dan is ze erg kill en koudbloedig. Ze is dan totaal emotiloos. Geen blijdschap, maar ook geen verdriet of woede. Ze spreekt dan erg kalm en haar stem kan je dan rillingen bezorgen. Dit is een angstaanjagende staat.

    De persoonlijkheden kunnen in elkaar overlopen of juist heel plotseling wisselen. Ze kan heel kinderlijk zijn en plotseling enorm agressief. Of van verstandig naar heel koud. Deze plotselinge schakelingen zijn erg verwarrend voor andere mensen en voor haarzelf eigenlijk ook. Soms kan ze enorme drift-/ huilbuien hebben omdat ze zichzelf niet begrijpt en het gevoel heeft dat ze gek wordt (wat ze eigenlijk ook wel een beetje is). Haar kinderlijke kant kan iedereen hart laten smelten en ondanks dat ze 19 is, dan kan ze echt overkomen als een 5/6 jarige.
    Misdaad (alleen voor gevangenen): Rin heeft altijd een speciale behandeling moeten hebben. Thuis en op school en ze is eigenlijk niet in staat om te te werken. Dit komt door haar persoonlijkheidsstoornis. Een keertje zat ze in een toestand van totale verwarring voor zich uit te staren. Haar zus(Sayo) kwam haar halen om te komen eten. Rin reageerde niet op Sayo's stem en toen Sayo zachtjes haar hand op Rin's schouder legde, draaide Rin helemaal door. Ze werd plotseling helemaal agressief en ging helemaal door het lint. Ze heeft haar zus bij haar keel gegrepen en haar tegen de grond gedrukt tot Sayo niet meer bewoog. Sayo heeft twee weken in coma gelegen en is toen overleden. Rin is in de gevangenis gestopt voor iedereens veiligheid. Ze heeft voor de moord op haar zus in twee psychiatrische inrichtingen gezeten, maar hier heeft ze een twee andere patiënten aangevallen en een verpleger bijna uit het raam geduwd. Hier kon ze dus niet blijven, want ze konden haar niet in bedwang houden.
    Hoe lang al in de gevangenis: een jaar.
    Extra: Rin kan soms in hele verwarde toestanden verkeren. Als mensen dan tegen haar praten hoort ze het niet en als ze haar aanraken gaat ze door het lint. Bovendien praat ze vaak over haar dochtertje "Nikate" die nu vijf jaar zou zijn, maar de waarheid is dat dit meisje helemaal niet bestaat. Rin heeft nooit kinderen gehad en is nooit zwanger geweest. Zelf geloofd ze stellig dat dit kindje bestaat en ze wordt kwaad als mensen zeggen van niet. Nikate ziet er volgens Rin zo uit.
    Waarschuwen: Yes please..

    Ik wist niet of het meerdere persoonlijkheden ding wat was of dat het iets te "gestoord" is...als dat zo is laat je het maar weten en maak ik haar wat "normaler" ;)

    [ bericht aangepast op 10 nov 2012 - 12:55 ]


    To live is to fight ~ Shinku

    Wauw heel erg bedankt, die nieuwe rollen zijn echt awesome (bloos)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik wil hem graag lezen, maar ben niet zo'n held in dat soort rollen


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    O goodie, ik lief het om moorddadige horror psychopaatjes ineen te zetten :3 Dus zodra ik het hier wat rustiger heb (komende dagen druk bezig met schrijven voor een paar schrijfwedstrijden en ik wil echt binnen nu en enkele dagen een nieuw hoofdstuk kunnen posten voor m'n storie) ga ik direct aan de slag voor een geniale crimineel :'D
    En ik zie dat je nog geen cipiers heb... daar ga ik ook nog iets voor verzinnen, al heb ik nu al een echte bad ass bitch in gedachten aangezien dat gewoon veel te geweldig is in een gevangenis :'D
    Eind van de week zullen ze er zoiezo staan (K)


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Volledige naam: Elizabeth Shaw
    Leeftijd (niet jonger dan 18) + geboortedatum: 79 (20 april 1933)
    Nationaliteit: Engels
    Uiterlijk (foto + beschrijving) :


    De gewone oude, Engelse vrouw. Ze draagt een bril dankzij haar leeftijd, met lieve ogen achter de glazen. Ze is vrij klein, maar 1,62. Haar kleding is niet bijzonder.
    Karakter (uitgebreid): Elizabeth is door het leven één ding wijzer geworden: niemand blijft voor eeuwig mooi en jong en niemand blijft voor eeuwig bij je. Het besluit tot een Bed & Breakfast en haar speciale verzameling kwam nadat haar man haar had verlaten voor een mooier en jonger iemand. Verbitterd wilde ze iemand voor zichzelf. Of misschien wel meerdere iemanden (zie misdaad). Voor de rest is ze een ontzettend lief en aardig vrouwtje. Ze stond klaar voor de gemeenschap en deed vrijwilligerswerk.
    Misdaad (alleen voor gevangenen): Ik verwijs hiervoor naar de short story van Roald Dahl: The Landlady. Elizabeth's meest speciale verzameling bestond uit een verzameling opgezette jonge mannen, die bij haar huis kwamen voor haar Bed & Breakfast. Ze deed alleen de deur open voor jonge, knappe mannen die aan haar (nogal lange) lijst van eisen voldeden. Zodra de jongens binnen waren, vroeg ze hen haar gastenboek te tekenen, waarna ze hen een kopje thee aanbood met daarin vergif. Nadat de jongens waren doodgegaan zette ze hen professioneel op (dat was haar baan toen ze jonger was). Haar uiteindelijke verzameling bestond uit twaalf jonge mannen. Ze heeft drieëntwintig jaar lang aan haar verzameling gewerkt.
    Hoe lang al in de gevangenis: Slechts twee jaar.
    Extra: Ze kan goed koken.
    Waarschuwen: Mja, doe maar, dit kan nog interessant worden.

    Als er iets onduidelijk is hoor ik het graag, of als er iets anders moet ^^

    [ bericht aangepast op 11 nov 2012 - 20:06 ]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik ga een personage maken als ik terug kom van school.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Echt geweldig dat ze allemaal zo verschillend zijn, daar heb ik echt veel aan!
    Degenen die er nog ééntje gaan maken en eentje gemaakt hebben: heel erg bedankt :3


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien