• Altijd al mee willen doen aan het populaire progamma Big Brother
    Dit is je kans
    Ik start een verhaal over Big Brother
    12 personen zitten 3 maanden lang opgesloten in een huis compleet afgesloten van de buitenwereld geen Facebook, Twitter of Hyves.
    Na 3 maanden is de laatste persoon die overblijft 1 miljoen euro rijker.
    In het huis ontstaan relaties , ruzies en bondgenootschappen
    Lijkt je dat wat schrijf je in.

    Naam;
    Leeftijd:
    Beroep:
    Karakter:
    Foto:
    Familie en Relatie:
    Waarom doe je mee aan BB:

    Je mag ook 2 rollen invullen.


    Mijn geheim is geheim

    Ik wil er wel eentje invullen als jij er eentje voor mij invult(;


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Ik wil er wel eentje invullen als jij er eentje voor mij invult(;


    Ja is goed


    Mijn geheim is geheim

    The place to be (;
    Mijn rol komt er zo aan!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Naam; Ashley Parker
    Leeftijd: 17
    Beroep: Ze is nog een studente.
    Karakter: Omdat Ashley's vader een hoogstaande politicus is, heeft Ashley het nooit zwaar gehad in haar leven. Alles dat haar hartje begeerde kreeg ze in een oogwenk. Op zevenjarige leeftijd bezat ze haar eigen laptop, etage van het huis (de tweede om precies te zijn), kinderboerderij en haar geliefde paard Shadow die van een lange lijn raspaarden komt en een klein fortuin kostte. Dankzij deze manier van leven, is Ashley erg verwend geworden en verwacht nog steeds dat iedereen op haar wenken bedient.
    Ze zal niet snel iets uit eigen beweging doen en als je haar vraagt om ergens mee te helpen, doet ze dat enkel in ruil voor iets dat ze wil en dan nog onder veel gezucht. Ashley is gewend om alles te krijgen dat ze wil en is dat niet zo.. wel, dan zet ze het op een schreeuwen. Achter haar rug roddelt iedereen over haar bitchy persoonlijkheid maar in haar gezicht zijn ze één en al vriendelijkheid, bang om zelf gepest te worden door Ashley. Met haar vlijmscherpe opmerkingen en hoge stem lijkt ze onoverwinnelijk.
    Dit is slechts een masker.
    Foto:


    Familie en Relatie: Haar moeder is net zoals zij; doe een hoge dosis make-up op en draag hoge hakken, dan kan je de wereld aan. Zo zien zij het tenminste. Ze is gelukkig getrouwd met Ashley's vader, wiens motto is: 'Time is money and money is important.' verder is ze enig kind.
    Waarom doe je mee aan BB: Voor het geld natuurlijk.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Naam; Noah Richards
    Leeftijd: 18 jaar
    Beroep: Ze werkt als vrijwilliger in het dierenasiel.
    Karakter: ze is aardig, zorgzaam, verlegen, creatief, ...
    Foto: Uiterlijk en kledingstijl
    Familie en Relatie: Ze heeft een oudere broer en haar ouders zijn nog samen.
    Waarom doe je mee aan BB: Ze werd achter haar rug ingeschreven omdat ze dat helemaal niet wil. Nu ze toch mee moet doen, gaat ze alles in de strijd gooien om dat geld te winnen (voor het asiel).

    Naam; Benjamin Thompson
    Leeftijd: 22 jaar
    Beroep: Hij is een turnleraar op de lagere school en is parttime koffieshopwerker
    Karakter: Hij is aardig, slim, sportief, sociaal, ...
    Foto: Uiterlijk en kledingstijl
    Familie en Relatie: Hij heeft een jonger zusje en geen ouders meer: auto-ongeluk.
    Waarom doe je mee aan BB: Hij is in geldnood en wil met het geld goed voor hem en zijn zusje kunnen zorgen.

    Naam; Eline Madison McFollore
    Leeftijd: 17 jaar
    Beroep: niet, ze studeert nog, en haar vader is zo rijk dat ze het niet nodig heeft
    Karakter: Eline is kort gezegd een verwende bitch. Als zij iets wil, dan gebeurt dat ook. Eline is zo vals, ze kan je hele leven kapot maken. (overdreven gezegd).
    Foto:


    Familie en Relatie: Haar moeder is al vroeg overleden, en met haar vader heeft ze een 'normale band'. Haar relatie is net over, maar ze is wel alweer opzoek naar een leuke boy
    Waarom doe je mee aan BB: Haar vader is erg boos geworden, e toen moest ze voor straf naar dit huis, zonder mobiel enzo


    And who am I? That's the secret I'll never tell