• mijn nieuwe idee;

    When I'd met you .. changed everything!

    Een meisje(Karin:P) is al jaren bevriend met Tom En Bill(Kaulitz!;)).ze zijn 8 in dit verhaal!:P.
    Niks kan hun vriendschap verwoesten.Teminsten; dat hebben ze gezworen!!Maar wat als er plots een nieuw meisje op school komt en allemaar met Tom en Bill bezig is...Karin pikt dat niet!Hallo,we hadden iets gezworen weten jullie nog!?:S
    de jongens knikken dan maar.
    ze trekken meer op met het meisje,maar houden wel nog contact met Karin..Alleen steeds minder..
    na wat jaren wordt TH beroemd..
    Karin wordt steeds meer uit het geheugen van Tom en Bill verbannen...Alsof ze er nooit is er geweest,Net als hun 'kinder'avonturen er nooit zijn geweest..
    Nooit hebben ze nog iets van hun laten horen...
    Op een Dag is Karin het beu..
    Wat gaat er gebeuren??

    Welke rollen zoek ik?;

    -Nieuwe BF Tom en Bill; BiLlSMuRf
    -Lief Georg;
    -Lief Gustav; NoBullshit
    -BF Andreas; CandyQueenx3

    Wat wil ik van je weten;

    -welke rol wil je?
    -Waarom wil je de rol?;
    -Is het een leuk idee?;
    -Past de titel goed?;
    -Moet het een TC of niet worden?;
    -Tekstje(met alles er op en der aan!;D);
    -Plaatje!

    ;)

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    -welke rol wil je?
    -Nieuwe BF Tom en Bill
    -Waarom wil je de rol?;
    Hij egt vette Sex is,, en ik hem zupper graag will, en ik gewonn een eer zou vinden,, in deze fantastiese nieuwe sirie te spelen!!
    -Is het een leuk idee?;
    Ja!!!
    -Past de titel goed?;
    Ja hoor ;)
    -Moet het een TC of niet worden?;
    Maak nie tuit,, wat jij wil ;),, ales wat jij schrijft is gewoon perfect!
    -Tekstje(met alles er op en der aan!;D);
    Hoii, Hoii ik ben Elle en Huppel al 17 jaartjes ofer deze aarde rond,, en ik moet je zeggen, ik heb het hier best naar me zin! Ik lief mijn vriendjes en vriendinetjes, en kan niet zonder hun,, ik zal dan ook maar niet aan ze komen, als ik jou was!! Ik ben Lief, Spontaan, Snel op me teentjes getrapt, denk nooit na voordat ik iets doe of zeg, en Heb zoon mijn Ego momentjes,, maar wie niet. Ik laat snel merken als ik iemant niet mag, maar dan moet je wel iets goeds fout doen, Ik kan best vaak boos worden, en het gaat dan meestal nergens ofer. Uuh, Ik hou van zingen, en gitaarspelen, dat is mjin wereldje. Ik haat Spinnen, Insecte en het allesmeeste Clown's daar ben ik egt doodsbang voor!!
    Maar ik moet Gaan,, Spreek je
    Bye. Xx
    -Plaatje!
    http://i168.photobucket.com/albums/u170/PunkRockLover01/Emo%20Pics/Girl%20Emo/emo.jpg


    Dunno ><

    When I had meet you .. changed everything!
    When I'd met you .. changed everything!
    LIEF GEORG! Informatie komt zo ^^


    Life is hard and then we die

    -welke rol wil je? Lief georg

    -Waarom wil je de rol?; georg is sexy :$

    -Is het een leuk idee?; Ja super idee

    -Past de titel goed?; Ja zeker

    -Moet het een TC of niet worden?; TC

    -Tekstje(met alles er op en der aan!;D);
    Haai

    Ik ben dus Kim.Ik ben 20 jaartjes oud.Ik woon nog bij me ouders en me erg irritante broertje egt een etter soms.Mensen vinden mij lief koppig eigenwijs en brutaal.Ik hou van shoppen naar het strand gaan en van ijsjes.Ik heb haat aan school zoals iedereen.whaa ik moet gaan zie je later(K)

    -XxX- Kim

    -Plaatje!http://img224.imageshack.us/img224/4826/kaley24bq8xr.jpg

    moet je hier 9 zijn?

    Waneer, ga je laten weten,, wie de roll heeft?! [A]


    Dunno ><

    -welke rol wil je?
    Vriendin Geo
    -Waarom wil je de rol?;
    Omdat Geo vet stoer is
    -Is het een leuk idee?;
    Jep ^^
    -Past de titel goed?;
    toepasselijk ^^
    -Moet het een TC of niet worden?;
    Nee doe maar lekker liefdeloos ;)
    -Tekstje(met alles er op en der aan!;D);
    Heeeey! Ik ben Annick, ik ben 17 jaar en ik kom uit Trier. Dezerdaags woon ik ook deels in Berlijn, omdat ik daar werk. Alleen in het weekend ben ik in Trier te vinden. (dat is wel 5 uur rijden hoor!) Waarom ik al werk op m'n 17e? Tja, ik had gewoon geen zin meer in school. Bovendien stond zo een baantje bij: "Gute zeiten schlechte(?) zeiten" mij wel aan. Ik werd vroeger niet echt herkend op straten, ik draag namelijk vaak een pet. Maar sinds ik Georg Listing van de histerische band Tokio Hotel heb ontmoet sta ik week na week in die tienerblaadjes. Nee, Tokio Hotel maakt geen mooie muziek, maar Georg is zoo leuk! En gelukkig dacht hij dat ook van mij, haha! Ikzelf heb een best wel opvliegerig karakter, ik kan heel snel boos zijn, of verdrietig. Ik kan ook heel erg behulpzaam zijn als ik merk dat er iets is. Bovendien HAAT IK SPROOKJES. Dat is echt iets dat men moet weten.
    -Plaatje!
    http://www.sonybmg.de/media/somagic/upload/images/2004-02-20-1077270853.jpg


    Life is hard and then we die

    -welke rol wil je?
    Bf ANdreas/ NIEUWE bf tom en bill

    -Waarom wil je de rol?;
    Omdat het gewoon een super Cuwle rol is ^^

    -Is het een leuk idee?;
    Ja egt wel!!
    -Past de titel goed?;
    JA ik vindt van wel
    -Moet het een TC of niet worden?;
    Hmmm tc als in twincest nop ik hbe liever een love story gewwon tussen een jongen en meisje ^^
    -Tekstje(met alles er op en der aan!;D);
    Haaay PLayers

    Ik ben Amanda. en ben 17 jaartjes. ik ben de beste vriendin van Andreas, ja dat heb je goed gezien van Andreas die gast die weer bevreind is met TH. de gasje sijn egt super aardig! IK drum al vanaf mijn 10 en zit vanaf mijn 8 al op breakdance en hiphop. ik heb ook mijn eigen dansgroep Graph!c. Verder ken ik Andreas nu alweer een apar jaartjes en hij is egt mijn beste vriend ik deel alles met hem. DUS don't hurt him or i kick your asss!! Verder ben ik een persoontje wat graag hyper is en ik kan soms nogal een bitch zijn. ik ben ook best wel dominant ik ben ook de leider van mijn dansgroep.
    that's it i THINK!!

    BYE people..

    tekst 2 als 8 jarige

    hOOOOII!
    Ik ben Amanda en ik ben al 8 jaartjes oud. ik zit zins kort op hiphop en breakdance en ik vindt het heel leuk. Mijn beste vriendjes is Andreas en Hijs is heel Cuwlll!!
    MIJN moeder zegt altijs dat ik heel druk ben xD. Volgens andreas ben il heel lief en aardig.
    Maareh ik moet nu gaan ik moet Pumba eten geven, dat is mijn Goudvis xD.
    DOEIIOIII!

    -Plaatje!
    http://i167.photobucket.com/albums/u135/justineewieene_2007/scene.jpg

    PLAATJE 2 8 jarige

    http://www.solis.nl/ccmsafbeeldingen/108-solis-meisje.jpg

    of

    http://blogsimages.skynet.be/images_v2/002/602/599/20070907/dyn009_original_640_480_pjpeg_2602599_92e598c1fdcce4574ff14960f372012f.jpg

    nieuwe Bf moet in het begin nog maar 7 of 8 zijn!!

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Oke,, dan wil ik 7 zijn!!!
    Ik zal het nog even aanapassen,, maar dan moet ik zeker ook me tekstje aanpassen,, en eer eentje schrijfen voor een 7 jarige?!


    Dunno ><

    ja als het kan wel(A)

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Oke komt zo dan ;)


    Dunno ><

    -welke rol wil je?
    -Nieuwe BF Tom en Bill
    -Waarom wil je de rol?;
    Hij egt vette Sex is,, en ik hem zupper graag will, en ik gewonn een eer zou vinden,, in deze fantastiese nieuwe sirie te spelen!!
    -Is het een leuk idee?;
    Ja!!!
    -Past de titel goed?;
    Ja hoor ;)
    -Moet het een TC of niet worden?;
    Maak nie tuit,, wat jij wil ;),, ales wat jij schrijft is gewoon perfect!
    -Tekstje(met alles er op en der aan!;D);
    Hoii!! Ik ben Elle en bun nu 7 jaar oud. Ja ik weet het, ik ben nog niet zou oud, Ik wil wel oud zijn. Net zoals de Kinderen uit groep 8. Die mogen veel meer dan wij!! Uuh, Ik ben een Lief, druk meisje, en praat tegen iedereen,, Ookal ken k die iemnad niet. Ik ben bijna nergens ban voor! Behalfen voor,, OUdere jongens en meisjes. Spinnen en Clown's.Daar krijg ik altijd de bibbers van! Maar ik moet nu gaan, want we moeten nu gaan eten! We gaan lekker Pietza Eten!! :D
    Doeii!!
    -Plaatje!
    http://www.quizlet.nl/foto.php?id=75268


    Zo aangepast :D


    Dunno ><

    Will je laten weten,, waneer ik de roll heb?!! [A]


    Dunno ><

    jaah!;)

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    OMg,, zo bedankt dat ik de roll heb!! (K)
    Snel beginnen he ;)
    Het is egt een zupper ieddee gewoon! En nee, dat zeg ik niet omdat ik de rol heb ;)


    Dunno ><