• Toedels! x'D
    Vandaag is er om half 4 een MSN meeting! Dan zitten we met z'n allen in 1 of meerdere gesprekken en nemen we afscheid van de geliefde Siham, Ivy en Eef! Siham & Ivy worden als Rutger terug komt geband omdat ze kennerlijk een beetje stout geweest zijn x'D En mogen dan niet meer op Quizlet. Euhm en toen werd Eef beetje boos en heeft zichzelf verwijdert, dus die komt ook niet meer op Quizlet! Dus omdat wij zoveel van die mensjes houden hebben we vandaag 14 oktober 2008, een MSN Meeting om half 4! Ben erbij! :P

    Zet wel je QUIZLET NAAM in je MSN NAAM en ook MSN MEETING! Anders weten we niet wie erbij hoort x'D

    Mijn msn om toe tevoegen:
    axkaulitz@hotmail.com

    Siham haar msn om toetevoegen:
    sisinobubbles_01@hotmail.com

    xoxo Anouk


    Tears are crashing out of my eyes

    jullie hebben me al op msn :P

    ma Eef is tog mod?


    Fanta rules

    Jah, maar nu dus niet meer (huil)


    Tears are crashing out of my eyes

    Jah, maar nu dus niet meer (huil)

    ma, hoe weten ze dat ze gebant worden?


    Fanta rules

    owk lekker dan


    Sharon<3Moos

    Jaaaa ik ben erbij.. Maar hallo ik ben hier ook een ó danig uit geflipt en heb 6 waarschuwingee gekregen en NEE IK ZIT HIER NOG HOOR ^^

    Ik doe mee!


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Jaaaa ik ben erbij.. Maar hallo ik ben hier ook een ó danig uit geflipt en heb 6 waarschuwingee gekregen en NEE IK ZIT HIER NOG HOOR ^^


    achja ik heb er 4 ofzeu gehad en 1 forumban dus waarom ik geband zou moeten worden snap ik ook niet n__n


    Lalalalalalalala.

    (...)

    achja ik heb er 4 ofzeu gehad en 1 forumban dus waarom ik geband zou moeten worden snap ik ook niet n__n

    ik heb meer bans,hoor


    Fanta rules

    vaaaaaag -.-


    Tears are crashing out of my eyes

    Maar ik vind dat quizlet te streng word

    ik zou willen meedoen maar ik kan niet
    want ik zit dan nog op sgool


    Fanta rules

    Maar ik vind dat quizlet te streng word


    ja eef heeft haar account verwijdert omdat ze Q. een gevangenis vond worden u__u dus dan zal dat ook wel x]


    Lalalalalalalala.

    ik zou willen meedoen maar ik kan niet
    want ik zit dan nog op sgool

    Voeg gewoon toe! Wie weet tot hoe laat we door gaan ='D De eindtijd is neit gegeven hea, alleen de begintijd! x'D


    Tears are crashing out of my eyes

    *Voelt zich heel blond* Wat is er dan gebeurd? :O


    Remember the nights we drove around crazy, in love.