• ^^ Goed we spelen wel even open kaart met jullie want er gaan nu allemaal geruchten de ronde enzo. En dat moeten we niet hebben.

    As some of you know is Eef een mod. Helaas heeft zij haar wachtwoord doorgestuurt naar Ivy en Siham. Dit is verboden natuurlijk en het bleek dat deze de ook misbruik hadden gemaakt van de nieuwe mogelijkheden enzo.
    Eef's account is nu offline en we wachten op Rutgers terugkeer.

    Zeer waarschijnlijk zal dit inderdaad grote gevolgen hebben, want strafbladen rondsturen enzo is zeker verboden. En het jezelf uitgeven voor iemand anders al helemaal.
    Zeker is nog niets, dus ook niet dat ze verbannen worden ofzo. Al moet ik wel eerlijk zeggen dat de kans groot is?
    Goed, dat is het verhaal, ik wil hier verder geen topics meer over zien.

    maar ik vind het wel kut :( wnt nu mijn 3 mafste maatjes weg.. :'(


    We can only learn to love by loving.

    Ja, sorry ik kan hier verder ook niets aan doen. Maar dit is niet even simpel een scheldpartij ofzo. Daarnaast hadden ze al aardig wat uitgevreten enzo. ^^'

    En ja, niet dat ik ze allemaal weg wil hebben maar je kan te ver gaan you know. En ze gingen gewoon te ver.

    't zou wel fair zijn als ze dat ook even zouden erkennen maarja =]

    wtf iedereen krijgt een tweede kans en zei niet. KOM OP ZEG ALSOF JIJ NOOIT IETS VERKEERDS HEBT GEDAAN. IK VIND JE EGT VEEL TE STRENG. RUTGER DOET DAT NOG NIET EENS. KOM OP ZEG HEF DIE BAN OP EN LAAT HAAR.DIT IS EGT RAM DOM. HEEL VEEL MENSEN ZIJN HET NU MET ME EENS .

    [/zucht] ik weet dat ik te ver ben gegaan,alleen het had ook een reden dat ik nóg een keer op eef's account gin inloggen.ik dacht dat je als mod de ww's van personen wel kon zine,zodat Patricia weer op haar account kon >.< maarja[/zucht] daar is dus iemand achtergekomen >.<


    Lalalalalalalala.

    wtf iedereen krijgt een tweede kans en zei niet. KOM OP ZEG ALSOF JIJ NOOIT IETS VERKEERDS HEBT GEDAAN. IK VIND JE EGT VEEL TE STRENG. RUTGER DOET DAT NOG NIET EENS. KOM OP ZEG HEF DIE BAN OP EN LAAT HAAR.DIT IS EGT RAM DOM. HEEL VEEL MENSEN ZIJN HET NU MET ME EENS .


    sOALS IK..


    We can only learn to love by loving.

    ten eerste, zet alsjeblieft die caps uit. =)
    second, dit is niet míjn beslissing maar gewoon even een bericht naar jullie toe.

    als derde, is die al de 4x ofzo dat er iets misgaat met ze =]
    Ivy zou eigenlijk allang van quizlet moeten zijn geschopt maar de vorige keer kon ik dat nog voorkomen. Nu moet ik er helaas wel mijn handen vanaf trekken.

    Ik dacht dat quizlet om de verhalen draaide en om de topic's die er werden gemaakt. Dat ieder zijn eigen mening heeft. De mod's zijn er om orde te houden, dat vind ik ook helemaal niet erg. Maar om iemand van een spel te bannen. Vind ik wel een beetje heel erg vreemd, want eef heeft er zelf in toegestemd dus ik zie niet dat het hun fout is. Mischien dat ze op haar account zaten wel, maar kom op er zijn al mega veel dubbel acounts hiero en dan gaan we moeilijk doen omdat er toevallig wat mensen op iemand anders zijn acount zitten?


    ~

    [/zucht] ik weet dat ik te ver ben gegaan,alleen het had ook een reden dat ik nóg een keer op eef's account gin inloggen.ik dacht dat je als mod de ww's van personen wel kon zine,zodat Patricia weer op haar account kon >.< maarja[/zucht] daar is dus iemand achtergekomen >.<

    Hmhm ja ik vind het ook rot, maar het kan echt niet.

    We zien wel wat er gebeurt. Het is nog niet zeker dat jullie alledrie ervanaf gegooit worden. We gaan goed kijken naar de vorige rellen rondom jullie en wat we nu moeten doen.

    Ik dacht dat quizlet om de verhalen draaide en om de topic's die er werden gemaakt. Dat ieder zijn eigen mening heeft. De mod's zijn er om orde te houden, dat vind ik ook helemaal niet erg. Maar om iemand van een spel te bannen. Vind ik wel een beetje heel erg vreemd, want eef heeft er zelf in toegestemd dus ik zie niet dat het hun fout is. Mischien dat ze op haar account zaten wel, maar kom op er zijn al mega veel dubbel acounts hiero en dan gaan we moeilijk doen omdat er toevallig wat mensen op iemand anders zijn acount zitten?


    Soo met noesz eens..


    We can only learn to love by loving.

    ten eerste, zet alsjeblieft die caps uit. =)
    second, dit is niet míjn beslissing maar gewoon even een bericht naar jullie toe.

    als derde, is die al de 4x ofzo dat er iets misgaat met ze =]
    Ivy zou eigenlijk allang van quizlet moeten zijn geschopt maar de vorige keer kon ik dat nog voorkomen. Nu moet ik er helaas wel mijn handen vanaf trekken.




    Nou lekker zeg.GEEF ZE NOG 1 KANs.. PLZZZZZZZZZZ. Ik wed dat je anders de laatste dagen veel pb 's zult krijgen van mense
    EEF IS HIER EEN VAN ONZE BESTE VRIENDINNE <33
    WIJ HOUDEN SUPER VEEL VAN HAAR
    En dalijk gaan er super veel mensen van Quizlet af en dan word het hier een saaie boel.

    VEEL TE STRENG HIER

    Ik dacht dat quizlet om de verhalen draaide en om de topic's die er werden gemaakt. Dat ieder zijn eigen mening heeft. De mod's zijn er om orde te houden, dat vind ik ook helemaal niet erg. Maar om iemand van een spel te bannen. Vind ik wel een beetje heel erg vreemd, want eef heeft er zelf in toegestemd dus ik zie niet dat het hun fout is. Mischien dat ze op haar account zaten wel, maar kom op er zijn al mega veel dubbel acounts hiero en dan gaan we moeilijk doen omdat er toevallig wat mensen op iemand anders zijn acount zitten?

    Nou als mod kun je aardig wat flikken bij een ander ;) Je kunt iemand bannen, waarschuwingen sturen in het modforum waar dingen worden besproken die niet voor de users bestemt zijn.
    Verder omdat deze users al betwijfelswaardig waren was het nog extra dom om dat ww te geven. Ze konden zegmaar alles teruglezen wat we over hen hebben gezegt in het verleden.

    (...)



    Nou lekker zeg.GEEF ZE NOG 1 KANs.. PLZZZZZZZZZZ. Ik wed dat je anders de laatste dagen veel pb 's zult krijgen van mense
    EEF IS HIER EEN VAN ONZE BESTE VRIENDINNE <33
    WIJ HOUDEN SUPER VEEL VAN HAAR
    En dalijk gaan er super veel mensen van Quizlet af en dan word het hier een saaie boel.

    VEEL TE STRENG HIER


    idd.. het wordt hier steeds minder leuk ;l egt al die klote regeltjes.. niks mag meer.. WHATS NEXT?! geen fanficties en verhalen meer?


    We can only learn to love by loving.

    (...)



    Nou lekker zeg.GEEF ZE NOG 1 KANs.. PLZZZZZZZZZZ. Ik wed dat je anders de laatste dagen veel pb 's zult krijgen van mense
    EEF IS HIER EEN VAN ONZE BESTE VRIENDINNE <33
    WIJ HOUDEN SUPER VEEL VAN HAAR
    En dalijk gaan er super veel mensen van Quizlet af en dan word het hier een saaie boel.

    VEEL TE STRENG HIER


    Doe rustig. o.o
    De mods bepalen wat ze doen, en als de mensen dan zo gaan reageren is dat verdommt kinderachtig, sorry.
    Soms is het niveau hier echt laag. o.o' qua gedrag enzo.. [/niet aanvallend bedoeld!]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    (...)



    Nou lekker zeg.GEEF ZE NOG 1 KANs.. PLZZZZZZZZZZ. Ik wed dat je anders de laatste dagen veel pb 's zult krijgen van mense
    EEF IS HIER EEN VAN ONZE BESTE VRIENDINNE <33
    WIJ HOUDEN SUPER VEEL VAN HAAR
    En dalijk gaan er super veel mensen van Quizlet af en dan word het hier een saaie boel.

    VEEL TE STRENG HIER

    Dat ligt niet in mijn handen. En kom maar op met die pb's hoor. :') Ik krijg hier toch meestal alles over me heen dus ik ben het wel gewend nu.
    Verder is het niet míjn schuld dat zij dit deden ja?

    En als er 10 mensen weggaan is de site niet dood hoor. =) We hebben genoeg leden die wel normaal doen.

    (...)
    Dat ligt niet in mijn handen. En kom maar op met die pb's hoor. :') Ik krijg hier toch meestal alles over me heen dus ik ben het wel gewend nu.
    Verder is het niet míjn schuld dat zij dit deden ja?

    En als er 10 mensen weggaan is de site niet dood hoor. =) We hebben genoeg leden die wel normaal doen.


    Wat ebn jij een gezellige mod

    Nou maak van die 10 mensee maar 60 mensee

    HEEL VEEL MENSE STAAN ACHTER EEF

    jij niet zo te zien.

    Dalijk gaan ze met z'n alle naar netlog. Die site verovereee xD