• ik wil heel graag kei zwarte ogen
    en bij heel veel vn jullie zie ik dt
    maar mijn oogschaduw is te licht en mn hele ogen met oogpotlood in te kleuren heeft ook geen zin-_-''
    dus mijn vraag
    wat gebruiken jullie voor make up?
    graag met prijs(A)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Köhlpotlood.

    De Hema.


    we were young but we were blind.

    Gewoon zwarte eyeliner pakken. Niet dat vloeibare, maar nog wel dat vaste. Dat je het zo kan uitschuiven, die zijn het beste.
    Oogpotlood is meestal lichter en houd ook niet zo lang.
    Eyeliner houd meestal de hele dag zonder veel lichter te worden.
    En je moet je mascara goed opdoen, speelt ook best wel een grote rol. Probeer zo lang mogelijke wimpers.. Maakt niet uit welke eigenlijk, je moet gewoon weten hoe je met mascara om moet gaan xD


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Gewoon met eyeliner doen..
    Ik gebruik echt nooit oogschaduw (enkel als ik rode dead ogen wil) ^^

    xoxo


    Ѽ MROAR.

    Zoiets als wat ik heb ? ><


    Bored.

    Ik wil ook zwarte ogen :(


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Ik heb een kohlpotlood van de hema en ook mascara van de hema (ik heb lenzen, en merkmakeup speciaal voor lenzen is AFSCHUWELIJK duur xD)
    Ik heb op t moment ff geen eyeliner, maar die ga ik vanmiddag kopen =''D

    EyeLiner!!

    Enne, mijn vriendin wou precies hetZelfde, en zij gebruikt gewoon een gekleurde oog lens XD


    --

    Ik mag mijn ogen neit donker opmaken va nmijn moeder... Dan vind ze me een Gothic en ze wil neit dat ik dat bn -.-
    Eingelijk komt het erop neer dat ik niet kan zijn zoals ik bn! Want ik hou gwn van zwarte ogen en emo spulletjes vind ik ook hip! Maar gekleurde dingen dus ook weer, scene past dan het beste bij mij. Maar goed dat hoorde eigenlijk neit zo goed bij het onderwerp, het laatste stukje x'D


    Tears are crashing out of my eyes

    ik koop alles van essence.

    tis goedkoop, en het blijft goed zitten ;)

    mascara: ongeveer 1,50 (sommige van het merk is duurder!!)
    oogpotlood: ongeveer 1,00
    oogschaduw: ongeveer 1,20 (sommige van het merk is ook duurder!!)
    en nagellak is 1,50/1,70 (A)

    succes ;)

    <3


    I'll live every second like it is my last one <3

    Ik gebruik zwarte oogpotlood van Oriflame, en mascara ook:P Volgens mij van 5 of 10 euro, dat weet ik niet zeker..
    Makkelijk aan te brengen;) Enn, je moet ook dat lijntje doen precies onder je oog zegmaar, dus als je een beetje trekt aan je vel onder je oog zit er nog een randje boven je onderwimpers, en daar moet je het ook doen x'D Oke vage uitleg maargoed:P


    a figment of your imagination

    ikheb gewoon fucking oogpotlood van de Zeeman en hij werkt geweldig :D


    As If You'll Ever Love Me

    mijn pgen in kleuren met oogpotlood en dan oogschaduw er over heen(A)


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.