• Het zijn ongeveer mijn lievelingsboeken.
    Er zijn 3 delen 1e deel: Cathy's boek, 2e deel: Cathy's sleutel, 3e deel: Cathy's ring
    Ik wil graag weten wie deze boeken kent/gelezen heeft want iedereen waar ik ze aan heb laten lezen kende ze niet(en ik heb ze aan veel mensen laten lezen hoor:Y))
    Ik vind het echt uber moeilijk om een beschrijving te geven zonder het hele boek te verklappen dus hier de site van de boeken [url] http://www.cathysboek.nl/[/url]
    Er zit ook "bewijsmateriaal"in de eerste 2 delen wat ik helemaal geweldig vind(:


    waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?

    Nope. Nog nooit van gehoord.


    Ex astris, sciencia

    Ik wil die boeken echt al zo lang lezen, haha. Ze hadden ze nooit bij de bieb, helaas.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik ben begonnen in Cathy's boek enkele jaren geleden, maar toen snapte ik er niets van haha. 'k Denk dat ik hem binnenkort nog is opnieuw ga proberen.

    Mulford schreef:
    Nope. Nog nooit van gehoord.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Incredulity schreef:
    Ik ben begonnen in Cathy's boek enkele jaren geleden, maar toen snapte ik er niets van haha. 'k Denk dat ik hem binnenkort nog is opnieuw ga proberen.


    Ik las hem voor het eerst toen ik 9 was ofzo, toen snapte ik er ook niks vanxD Maar ik heb ze pas voor de derde keer opnieuw gelezen en het blijft leuk.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2012 - 12:22 ]


    waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?