• Hoihoi!

    Ik hoop dat hier iemand is die me kan helpen. Ik heb sinds kort een blog op wordpress. Nu is het probleem dat als ik mijn blog open, dat ik het hele bericht op de site zie staan, terwijl ik graag wil dat je de titel, een foto en de inleiding gewoon op de voorpagina ziet staan en als je erop klikt dat je dan naar het bericht gaat?
    Ik hoop dat het duidelijk is wat ik bedoel.

    Ter verduidelijking kun je even op de site kijken: www.wowyoureyes.wordpress.com
    Dit is niet bedoeld als reclame oid, maar als dat hier toch zo gezien wordt dan moeten de mods de link maar even verwijderen!:)

    Hopelijk weet iemand hoe ik dit kan veranderen.

    Kim

    [ bericht aangepast op 13 okt 2014 - 7:23 ]


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Bedoel je zoals hier bij mij? Als het dat is wat je bedoelt weet ik het niet, ik ben zelf ook maar pas Wordpress aan het uitproberen en ik moet ook alles wat beter leren kennen.


    16 - 09 - '17

    Ik wil ook mijn eigen Hoogstraten, maar snap.niks van de site.:/


    You were born original, don't die as a copy.

    Sugglet schreef:
    Bedoel je zoals hier bij mij? Als het dat is wat je bedoelt weet ik het niet, ik ben zelf ook maar pas Wordpress aan het uitproberen en ik moet ook alles wat beter leren kennen.


    Yes, dat is precies wat ik bedoel! Hm jammer haha, hopelijk is er iemand anders die het weet?


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Ik probeer Wordpress aan te maken, maar hij doet het niet.


    Your make-up is terrible

    Oh dat is vreemd! Krijg je een foutmelding dan ofzo? Ik ben gewoon naar de site gegaan en toen wees alles zich wel vanzelf, vreemd dat hij het bij jou niet doet...


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Funeral schreef:
    Oh dat is vreemd! Krijg je een foutmelding dan ofzo? Ik ben gewoon naar de site gegaan en toen wees alles zich wel vanzelf, vreemd dat hij het bij jou niet doet...


    Hij laad als ik op 'sign up' druk, maar blijft dan op dezelfde pagina hangen, zo vreemd. Wanneer heb je hem aangemaakt en met welke browser?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Hij laad als ik op 'sign up' druk, maar blijft dan op dezelfde pagina hangen, zo vreemd. Wanneer heb je hem aangemaakt en met welke browser?


    Misschien doet hij het als je de pagina refresht? Ik heb hem ong een week geleden aangemaakt met Internet Explorer.:)


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Funeral schreef:
    (...)

    Misschien doet hij het als je de pagina refresht? Ik heb hem ong een week geleden aangemaakt met Internet Explorer.:)


    Nee, hij doet het helemaal niet. ;c Met geen enkele browser, ik baal echt haha.


    Your make-up is terrible

    Ooh ik wist hoe dat moet. Ik geloof dat het gewoon een bepaald knopje was. Anders moet je het geeooneven bij. Www.veracamilla.nl vragen in de reacties. Daar zijn ook heel veel mensen met een eigen blog die je vast wel kunnen helpen! (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Bedoel je een 'lees verder' knopje bij je post?


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    fallenbadass schreef:
    Bedoel je een 'lees verder' knopje bij je post?


    Ja soort van, als je nu naar mijn blog gaat zie je het hele bericht staan, maar als je op de titel klikt dan opent er zich wel een nieuwe pagina met nog een keer het hele bericht zegmaar. Dus zoals ik al schreef, ik wil gewoon alleen de titel, afbeelding en de inleiding en dan indd een leesverder knopje.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Ik heb het gevonden! Voor de mensen die dit misschien ook wilden weten: Als je een bericht aanmaakt, staat daar boven in de werkbalk een knopje "lees meer tag invoeren" oid. Heel makkelijk en een beetje dom van mij dat ik er de hele tijd overheen heb gekeken.

    Nu heb ik nog een ander vraagje: Weet iemand hoe je een stukje tekst, in dit geval een verhaaltje over mijzelf, kan laten zien op de gewone voorkant van de hoofdpagina?


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Ik snap het (: Dat doe je door op het knopje te drukken wat ik op het plaatje heb omcirkelt.



    Dus eerst doe je gewoon je afbeelding en de inleiding typen in je nieuwe post, dan druk je op dat knopje en dan daaronder ga je verder met je post. Als je het dan online zet, krijg je gewoon een 'lees meer' knopje te zien.


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    fallenbadass schreef:
    Ik snap het (: Dat doe je door op het knopje te drukken wat ik op het plaatje heb omcirkelt.



    Dus eerst doe je gewoon je afbeelding en de inleiding typen in je nieuwe post, dan druk je op dat knopje en dan daaronder ga je verder met je post. Als je het dan online zet, krijg je gewoon een 'lees meer' knopje te zien.


    Haha, ik was er net zelf ook achter! Maar alsnog bedankt voor de hulp.:) Weet je misschien ook het antwoord op mijn vraag van de post boven de jouwe? Sorry ben nogal nieuw in de Wordpress-wereld.;p


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Haha, geeft niks toch. Ik snapte er in het begin ook niks van.

    Je gaat naar je dashboard, dan heb je links een hele rij met dingen staan (dashboard, winkel, berichten, media, links, pagina's etc). Dan ga je naar pagina's, nieuwe pagina en dan heb je het! (: Dan kan je een leuke pagina over jezelf maken.


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."