• Dit is Nero. Hij is één van mijn katten. En hij is heel charmant.
    Zo zit die kat dus echt heel vaak x'D Als je vervolgens foto's van hem gaat maken, blijft hij gewoon enkele minuten stokstijf zo zitten, terwijl hij naar je staart met een 'wat mot je?' blik :Y)

    Al mijn katten zijn enigzins apart, maar qua houdingen en gedrag stijgt Nero er toch wel met kop en schouders bovenuit x] *zowel letterlijk als figuurlijk, gezien dat beest bijna een meter lang is D:*

    In ieder geval, hebben jullie ook zulke charmante katten? (cat) Of andere dieren.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2012 - 12:48 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Descartes schreef:
    Awwh, wat een moppie :3


    Mijn kat weet nooit hoe ze in haar mandje moet komen. Ze kan echt minuten lang zo stilstaan, mij aankijkend met een 'THEFUCK AM I DOING WRONG' blik x'D. Tegenwoordig slaapt zo ook alleen nog maar met haar hoofd uit het mandje, wat er echt uitziet alsof ze zelfmoord pleegt D: Je hoort d'r ook echt gorgelen af en toe .__.
    O, en ik had een pony die zich als hij jeuk had aan zijn hoofd krabte met zijn achterhoef, net als een hond. Zag er erg vreemd uit :'D.


    Cx Ja, ze ziet er echt zo uit van: Doe ik het of doe ik het niet? Met ook echt zo'n Dammn-blik. C':

    [ bericht aangepast op 11 nov 2012 - 19:36 ]


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Mijn rat is heel erg goed in je smekend aankijken. Dan pakt ze met beide voorpootjes de tralies vast, zet ze hele grote oogjes op en trekt nog net niet een pruillip


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Haha, geniaal!

    Dit is mijn oude hond Rex <3
    Ik nam net een foto terwijl hij z'n tong uitstak haha.

    Mijn katten gaan wel altijd op de vreemdste plaatsen liggen. Achter het wasmachine, bijvoorbeeld? :/


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Haha, dat is zo schattig!



    Dit is Shelly, mijn kat. Ze is ontzettend dom en doet gewoon wat je haar opdraagt. Voordat ik deze foto maakte wikkelde ik haar in een handdoek en gaf haar een slaapknuffeltje. Ze vond het nog best gezellig!

    Mijn vader is er heilig van overtuigd dat onze kat homo is haha. Hij huppelt namelijk als hij van een afstandje aankomt lopen. En hij miauwt echt vreselijk overdreven, en je moet ook antwoord geven voor hij ophoudt. Eigenlijk best schattig haha c:


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    O God, geweldig. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Mijn katten zijn vreselijk charmant (':
    Ik heb er vier en ze hebben allemaal hun trekjes..


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Haha, schattig (:


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Erg sexy, zijn houding én blik ><
    Ikzelf heb twee katten, waarvan een er zo oud is dat hij eigenlijk alleen nog maar veel opgerold op de bank slaapt. De jongste heeft altijd zijn gekke buien als ie wakker is, rent zo hard door mijn woonkamer heen dat het net lijkt alsof er een pony aankomt en hij presteert het ook om zomaar uit het niks een meter in de lucht te springen.
    Het is wel een schatje hoor, vooral als hij slaapt :3




    En dan zal ik er van mijn opaa'tje ook maar eentje bij doen (:

    [ bericht aangepast op 12 nov 2012 - 21:55 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Dysis schreef:
    Erg sexy, zijn houding én blik ><
    Ikzelf heb twee katten, waarvan een er zo oud is dat hij eigenlijk alleen nog maar veel opgerold op de bank slaapt. De jongste heeft altijd zijn gekke buien als ie wakker is, rent zo hard door mijn woonkamer heen dat het net lijkt alsof er een pony aankomt en hij presteert het ook om zomaar uit het niks een meter in de lucht te springen.
    Het is wel een schatje hoor, vooral als hij slaapt :3




    En dan zal ik er van mijn opaa'tje ook maar eentje bij doen (:



    Zo die onderste kijkt evil xD


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Mijn paard probeerde altijd te ontsnappen als ik haar alleen in de stal achter liet om iets te halen.
    Dan probeerde ze uit te breken door met haar voorbenen in haar voerbak te gaan staan en haar nek over de tralies van de box heen te gooien.
    Dus liet ik haar altijd maar als een mak lammetje achter me aanlopen..
    Goede tijden ... 290109


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Wat een geweldig beest!

    Onze kat is volgends mij bezeten hij zit altijd achter dingen aan die er niet zijn en rent soms ineens weg najaaaa


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Sid schreef:
    Haha, schattig (:


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Panter schreef:
    (...)

    Zo die onderste kijkt evil xD


    Haha, dat is zijn laat-me-met-rust-blik :'D


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'