• De Australische artiest Peter Sharp wil verandering brengen in de saaie treinreizen, waar reizigers niet of nauwelijks met elkaar praten. Hij toverde een stille treinrit om in een vrolijk dansfeestje.
    Het leven is al zuur genoeg, dus waarom zouden we onze treinrit niet wat vrolijker maken, vraagt Peter Sharp zich af. En daarom stapte hij in Perth op de trein met een maatpak en een stereo.


    'Ik wil geen geld', stelt hij de reizigers meteen gerust. 'Ik wil gewoon wat geluk verspreiden en vandaag doe ik dat met een klein dansfeestje.' Vervolgens laat hij 'I Got You' van James Brown knallen en toont hij zijn beste moves.

    In het begin is de reactie op zijn zachtst gezegd wat mak, maar Peter denkt duidelijk niet aan opgeven. Zijn vrolijke gehuppel werkt aanstekelijk en niet veel later is de trein omgetoverd tot een mini-dansclub.

    Bron: AD.nl en natuurlijk Youtube

    Zou jij mee gaan dansen?

    36.4% (8 stemmen)
     
    Ja

    9.1% (2 stemmen)
     
    Nee

    54.5% (12 stemmen)
     
    Hangt er vanaf wat andere reizigers doen

    Wat een geweldig idee. Ik werd trouwens heel vrolijk van het filmpje


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    "In het begin is de reactie op z'n zachtst gezegd wat mak" Het kostte hem toch wel een hele minuut om mensen op te laten staan :p Ik zou sowieso meedansen. Alleen een beetje jammer dat mijn treinrit maar tien minuten duurt.


    Allergie informatie: Bevat gluten, sexyness en sporen van pinda's

    Het is toch wel vreemd. Ik ben een relatief stil persoon, maar ik zou een van de eersten zijn die mee zou gaan dansen. Hopelijk gebeurt dit ook wel eens op mijn trein. Néé, ik ben niet zo'n persoon wat het initiatief neemt op een treindansparty ;p


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Het is toch wel vreemd. Ik ben een relatief stil persoon, maar ik zou een van de eersten zijn die mee zou gaan dansen. Hopelijk gebeurt dit ook wel eens op mijn trein. Néé, ik ben niet zo'n persoon wat het initiatief neemt op een treindansparty ;p


    wat was dit ookalweer

    Haha, wat leuk.
    Ik ging ook een keer met een paar mensen gitaar spelen en zingen (ik zong maar zachtjes mee want ik was de enige die niet echt kon zingen ^^. Dat de andere wel konden zingen hielp misschien aan het feit dat niemand echt boos werd). Op een gegeven moment begonnen een paar mensen te klappen en het was best grappig.

    [ bericht aangepast op 13 okt 2014 - 17:18 ]


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Wat gaaf!
    Ik zou gelijk meedoen, boeit mij die reactie van de andere mensen. (x
    Ik werd er ook vrolijk van (het filmpje), jammer dat ik niet vaak met de trein reis.


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.