• Ik begin bij het begin, ik heb een jongen ontmoet, doet dezelfde opleiding, zelfde interesses, net als ik zelf, is hij een hopeloze romanticus. Om een lang verhaal kort te maken, deze jongen is precies het zelfde als ik ben, alleen dan is hij een jongen en ik een meisje.

    het probleem:
    ik ben dus hopeloos verliefd geworden, hij heeft alles wat ik wil, knap, gezellig, praat over onzin als de gespreksonderwerpen opraken. Zelfs zijn stem is fantastisch. Ik ben nu al een paar dagen met hem aan het sms'en. Hij zei uiteindelijk dat hij bijna aan een stuk door aan me dacht maar ging daarna weer gelijk over op een ander onderwerp.

    Is er iemand die weet hoe hij kan denken? Is hij bang voor afwijzing of is hij gewoon een spelletje aan het spelen?


    ik ben niet perfect, ook al zou je het wel zeggen.

    Dit doet me zo hard denken aan Fallout, waar je kunt flirten met je eigen hersenen:



    Maarmaar, als hij zoveel op je lijkt en precies denkt als jij, dan weet jij toch hoe hij denkt? (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Je kunt de eerste stap zetten door bijvoorbeeld samen iets van koffie of warme chocomelk te halen.
    het is tenslotte koud buiten en dan zag je als stille hint. hmm.,... ik heb zin in warme chocomelk. Kunnen jullie na school samen chocomelk halen ofzo.
    Het is geen echte date, maar je kunt wel kijken hoe hij is buiten de opleiding en als het je bevalt kun je kijken wat je daarna kunt doen.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Hihi, ik heb ook een mannelijke mij :Y)

    Maar als hij constant aan je denkt dan zegt dat genoeg lijkt me?


    Pretty is just a pretty word.

    Uhm er gewoon voor gaan hij zei toch dat hij bijna constant aan je denkt volgens mij zegt dat idd genoeg :Y)


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.