• Al vanaf begin van het schooljaar werk ik samen met V. Dit is ooit bij het eerste project afgesproken en met die persoon blijf je bij bijna alles samenwerken. Alleen zij heeft na het zeggen nergens verstand van. Ze weet niet hoe powerpoints werken, ze wist niet wat excel was en ze weet nog net hoe ze haar laptop moet opstarten. Hierdoor heb ik bij elke presentatie al het werk gedaan. Ik heb weekenden lang achter mijn laptop gezeten om presentaties in elkaar te zetten terwijl zij alleen maar twee dingen moest doorsturen (die ze overig pas de zondag avond voordat het ingeleverd moest worden stuurde). Wij moesten ook een keer een strip maken waarvan wij samen de plaatjes hadden gezocht, nouja ik zocht en zij zat er naast kritiek te geven, ik heb de tekst geschreven en het enige wat zij moest doen was het werk uitprinten. Zelfs dat heb ik uiteindelijk moeten doen want dat ging niet want haar printer printte alleen in zwart wit en zij wilde het perse in kleur hebben (cat).
    Nou moesten wij vandaag weer een verslag inleveren. Bij dit verslag waren er drie onderdelen. Halto, vako en spiegelen. Ik zou vako doen, zij halto en spiegelen zouden wij samen doen. Opeens kwam zij afgelopen week aan dat ze halto en spiegelen al had gemaakt. Dus ik even snel alles doorgelezen op haar laptop en het zag er goed uit. Stuurt ze het door, open ik vandaag het bericht staat er geen spiegelen bij. Dus ik vraag zo waar dat is gebleven. Zegt ze: 'Dat heb ik alleen voor mezelf gemaakt. Dat moet jezelf maar even doen.'
    Toen brak er bij van binnen toch wel iets. Echt, ik doe bijna altijd al het werk en dan flikt zij mij dit? Toen moest ik dus nog snel in een uur spiegelen maken. Het was gelukkig niet veel maar toch. Ik wil echt niet meer met haar samenwerken.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Oh wauw, ik had al lang iets tegen haar gezegd hoor. Sorry hoor, maar dit slaat toch nergens op? Wie wil nou met zo iemand samen werken? Ik zou het echt niet pikken moest ik al het werk alleen doen en dan opeens nog zoiets flikken? Mooi is dat...
    Gewoon even tegen haar zeggen wat je denkt en naar een leerkracht stappen? Ik hoop voor je dat het opgelost raakt!


    16 - 09 - '17

    Dat soort types zijn echt een verschrikking om mee samen te werken. Ik snap dat je er gefrustreerd van raakt. Maar inderdaad misschien maar is goed met haar gaan praten.

    [ bericht aangepast op 20 april 2015 - 22:31 ]


    Can't control my second personality

    Wow, vooral dat laatste. Hoe durft ze zoiets te flikken, na wat jij allemaal hebt gedaan. Terecht dat je er boos van wordt! Ik zou er zeker een leerkracht erbij halen.


    Ik wil een tuin vol egels

    Ik heb een hekel een die types. Ik begrijp wel dat je daar kwaad van wordt!
    Is er geen docent ofzo waar je dat eens tegen kan zeggen? Of zijn docenten daar te laks in?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Ik heb een hekel een die types. Ik begrijp wel dat je daar kwaad van wordt!
    Is er geen docent ofzo waar je dat eens tegen kan zeggen? Of zijn docenten daar te laks in?


    Als ik hiermee naar de desbetreffende docent stap, zegt ze: 'je had tijd zat om er in de les aan te werken. Toen had je samen kunnen werken. Nu kan ik er niks meer aan doen.'


    "Ignite, my love. Ignite."

    FoxAngel schreef:
    Wow, vooral dat laatste. Hoe durft ze zoiets te flikken, na wat jij allemaal hebt gedaan. Terecht dat je er boos van wordt! Ik zou er zeker een leerkracht erbij halen.


    wat was dit ookalweer

    Blackthorn schreef:
    (...)

    Als ik hiermee naar de desbetreffende docent stap, zegt ze: 'je had tijd zat om er in de les aan te werken. Toen had je samen kunnen werken. Nu kan ik er niks meer aan doen.'

    Daar heb je dus ook niet veel aan. =(


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Blackthorn schreef:
    (...)

    Als ik hiermee naar de desbetreffende docent stap, zegt ze: 'je had tijd zat om er in de les aan te werken. Toen had je samen kunnen werken. Nu kan ik er niks meer aan doen.'

    Wtf. Dat is echt de grootste bullshit ooit. Ze kan er toch wat op zeggen of iets?

    Maar god, wat een kutactie. Ik snap helemaal waarom je hier door boos bent. Heb je er niet wat over gezegd tegen haar? En ik vind het een beetje raar eerlijk gezegd dat ze niet weet hoe powerpoint enzo werkt, terwijl ze wel al die twee verslagen af heeft kunnen maken.

    In iedergeval, kun je niet voorstellen om alleen te werken? Dan ben je net zo goed alleen af, als jij toch (meestal) het werk alleen moet doen.


    † Love? I want to sleep.

    Ik zou inderdaad de docent erbij halen, maar als zij zo reageert, kan je misschien helemaal uitleggen wat er is gebeurt. Het klinkt sowieso als één of andere list dat, dat meisje niet weet hoe ze met computers om moet gaan. Als ze dit kan maken, voor zichzelf, kon ze dat de vorige malen ook. Mochten jullie hierna nog opdrachten maken: laat het haar lekker zelf uitvogelen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.