• haai girls and maybe boys,

    ik zoek nog 2 rollen
    namelijk een vriendin voor louis en eentje voor liam.

    miss dat er later meer rollen vrij komen.

    http://www.quizlet.nl/stories/101892/live-while-were-young-ft-one-direction/


    One direction bestaat
    start: 12 november
    eind: nobody knows
    Characters: Bonita, Loïs en Sydney
    waar: Londen , engeland


    lijstje:

    Naam:
    leeftijd:
    uiterlijk + foto:
    innerlijk(duidelijk beschreven):
    hobbies
    likes:
    dislikes:
    talent:
    extra's:
    rol:

    graag alles zo uitgebreid mogelijk schrijven en graag geen bitches die denken dat ze alles zijn dus ook geen golddiggers dat verdiennen louis en liam namelijk niet

    Love Bonita105

    Vriendin voor liam is gekozen
    Eyes schreef:
    Rol: Vriendin van Liam
    Naam: Juna Luciana Penelope Hannigan
    Leeftijd: 18
    Uiterlijk + foto:


    Juna heeft lange stijle bruine haren en groen-blauwe ogen. Ze is vrij slank met een klein buikje maar dat vind ze helemaal niet erg. Het bewijst voor haar dat gewoon goed eet. Ze is ongeveer 1.69 m lang en haar huid is vrij licht, ze word snel bruin in de zomer.
    Innerlijk(duidelijk beschreven): Juna houdt van lol hebben. Ze is meestal wel in voor een grapje en kan er vrij goed tegen als iemand een grapje over haar maakt. Ze is vriendelijk, behulpzaam en zorgzaam. Ze wil altijd mensen helpen maar slaat daar soms een beetje te ver in door. Iemand van haar vrienden, vriendinnen of familie die ziek is of in het ziekenhuis ligt, kan altijd op haar rekenen. Ze durft best veel, ze doet echter niets wat echt verboden is. Onaardig of gemeen zijn is niet echt iets voor haar tenzij iemand haar vrienden, vriendinnen of familie beledigt dan kan ze heel erg gemeen zijn. Ze is vrij onzeker en dingen die andere mensen over haar zeggen kan haar echt raken. Ze probeert zich niks aan te trekken van wat andere mensen van haar vinden maar dat is heel moeilijk voor haar. Ze geeft graag complimentjes aan andere, ze weet echter niet goed hoe ze met complimentjes moet om gaan. Juna voelt zich meestal ongemakkelijk bij jongens waardoor ze meestal klunzige dingen per ongeluk gaat doen, zoals iets laten vallen of ergens tegen aan lopen.
    Hobbies: Muziek luisteren, films kijken, sporten
    Likes: Lieve mensen, grappige mensen, muziek, eten, tekeningen, schilderijen en tekenen
    Dislikes: Onrechtvaardigheid, gemene mensen, nare mensen en schijnheilige mensen
    Talent: Tekenen
    Extra's: Juna is heel erg gepest op High school. Er werd gezegd dat ze lelijk was, dat ze anorexia had en dat geen enkele jongen ooit met haar zou willen. Hierdoor ging Juna heel veel eten, ze werd dikker en haar ouders hebben haar van haar oude school gehaald. Toen ze op haar nieuwe school kwam werd ze weer gepest omdat ze dik was. Toen is bijna gestopt met eten, ze kreeg een eetstoornis. Haar ouders zijn toen met haar gaan praten over alles en besloten om hulp in te schakelen. Daarna moest Juna van haar ouders naar weer een nieuwe school, hier werd ze nog steeds gepest.
    Juna eet nu weer goed maar word door iedereen in haar omgeving in de gaten te houden.
    Haar bijnamen zijn Lucy van haar tweede naam Luciana en Penny van haar derde naam Penelope.

    congratulates @Eyes


    VRIENDIN LOUIS IS GEKOZEN
    Naam: Charelle Chanel Dijkhuis
    leeftijd: 17 Jaar
    uiterlijk + foto: Bruin lang haar, Groene ogen, 1.62 m
    innerlijk(duidelijk beschreven): Ze is vaak vrolijk, en is behulpzaam, ze kan soms nog al kinderlijk over komen, en vind zichzelf altijd grappig, ze houd ook van grapjes maken, ze wilt andere altijd helpen, ook als ze er zelf onder moet leiden, ze heeft droge opmerkingen, Ze is soms nog wat dromerig, ook vaak hyperactief, ze kan goed geheimen bewaren en je kan veel lol met haar maken, ze is brutaal, dus als ze iets niet leuk vind geeft ze meteen haar mening, komt vaak voor haar vriendinnen op als ze haar hulp nodig heeft, ze is niet snel onder de indruk en in sommige situaties is ze dan wel weer verstandig, muziek is haar leven en kan niet zonder een dag geen muziek gehoord te hebben
    hobbies; Zingen, piano spelen, tekenen, dansen, slapen, eten, ouwehoeren
    likes: Muziek, Jongens, Shoppen, Eten, Vrienden en Familie
    dislikes: Arrogante jongens/meiden die denken dat ze alles zijn, ruzies, mensen die haterlijk tegen mensen doen die belangrijk voor haar zijn
    talent: Zingen, piano spelen
    extra's:Ze heeft haar vader verloren op jonge leeftijd en heeft daar soms nog moeite mee, door wat er met haar vader is gebeurt zit haar moeder in ene dipje en doet niks meer dus moet zij alles doen in het huis, daarom is ze liever niet vaak thuis, maar ze houd toch van haar moeder, ze is belangrijk voor haar, ze is oorspronkelijk Nederlands maar is verhuisd naar Londen na het overleiden van haar vader.

    rol: Vriendin van Louis


    @ForeverHarry Congrats

    Binnenkort als de sint special is geweest heb ik rollen nodig voor een christmas special deze zal bestaan uit 2 of meer hoofdstukken. Hiervoor heb ik 8 rollen nodig:


    - De broer van Melody die 18 jaar is. Hij weet niet dat zijn moeder dood is, zijn pa in de bajes zit en dat zijn zusje, die hij nooit heeft gezien, is geadopteerd aangezien hij 6 jaar naar het buitenland was voor zijn studie
    - een nichtje voor een van de jongens het liefst voor harry,zayn of liam
    - 2 danseressen/
    - 2 dansers
    - Een jongen van 22
    &
    - Een meisje van 18, hun vormen samen een verloofdkoppel die 2e kerstdag gaan trouwen. ze blijken oude vrienden te zijn van de meiden en nodigen hun uit samen met de jongens

    [ bericht aangepast op 27 nov 2012 - 13:09 ]


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    I know, but this boy is hotter


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    damnnnnnnnnn hij is zo hot


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Daniel J
    ofwel mijn vriendje, Liam van den Toorn XD


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    serious is hij je vriendje
    damnnnn lucky girl


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Neh, dat denkt mijn klas. Dat ik een vriendje heb en ik gebruik zijn foto als Liam van den Toorn. Dus nee, ik heb geen vriendje eigenlijk


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    ahwwwwwwwww
    heb ik ook een keer gedaan
    als nog hij blijft sexy


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Hoe ben jij er vanaf gekomen?


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    het was in groep 8 en tjaa toen gingen we uit elkaar


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Maar, bij mij is het omdat ik word gepest op school. Dus, als ik het uit maak is het ook weer niet goed, als hij het uit maakt gaan ze me keihard uitlachen. UGH


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    ik werd ook gepest
    ik snap hoe je je voelt


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Help me please!! Ik kan niet leven in zo'n grote leugen. En het wordt steeds erger. Eerst was het alleen mijn klas, nu ook nog de andere TTO klas


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    praat met een leraar der over. en trek je der niks van aan. waarom peste ze je


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Dat weet ik dus niet! Dat heb ik nooit geweten!


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    hmmmmmm vaag. ik weet het echt niet.
    bij mij kwam het doordat ik te dik was maar ik had wel vriendinne. en eigenlijk moet je gewoon terug zeggen. als je lef hebt stop je met pesten. der zijn 2 mensen die al zelfmoord daardoor hebben gepleegd. je bent gewoon een jaloers kind.


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Tja, ze vragen mij of ik over zelfmoord nadenk, of ik oogaids heb, of ik een hoer ben, of ik psychisch gestoord ben. Hij zegt dat ik het Syndroom van Down heb, terwijl ik TTO doe. Dus...


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen