• Yay, twee en een half uur bij de kapper zitten doet wonderen, want wie mooi wil zijn moet tijd laten vliegen. Ja, zelf verzonnen en zo, lol. Oké...

    Ik twijfelde al weken heel erg wat ik wilde. Het rode wat ik nu had was al flink uitgeroeid en iedereen vond dat heel leuk staan, dus zat ik erover na te denken het weer opnieuw te laten doen, maar aan de andere kant wilde ik ook heel graag iets met paars. Dus, uiteindelijk het laatste besluit bij de kapper genomen en toen voor de laatste optie gekozen, namelijk; mijn eigen haarkleur terugnemen en een paarse onderkant/binnenkant nemen :Y)

    Nu heb ik wel even pijn moeten lijden, maar dit duurde niet lang, want ik heb psoriasis op mijn hoofd. Het is op dit moment van het jaar altijd heel heftig en als ik dan ga verven gaat het heel erg prikken. De kapster zei dus dat als het te erg zou worden, ze de ontkleuring (want daar had ik het meeste last van) eruit zou halen, maar uiteindelijk was het niet nodig, omdat het minder werd. Hoewel het daarna ging jeuken en ik er gek van werd ;')

    Maar nu zijn jullie natuurlijk nieuwsgierig en zo, niet? Nou, hieronder komen foto's!

    Voor:



    En dan nu *tromgeroffel* na:
    Ohja, heb in de tussentijd ook weer een bril gekregen, hahah. Het is een echte, niet een voor de sier.


    Los is het alleen zichtbaar als het een beetje heen en weer gaat, wat ik zelf prettiger vind dan dat het altijd zichtbaar is.


    Zo ziet het eruit als ik het onhoog hou.


    En dit als ik een staart in doe, wat ik eigenlijk nooit doe buiten school om aangezien ik meer en deels in de keuken sta op school, hahah.


    Ik vind het resultaat echt ge-wel-dig!

    Dus, wat is het gekste dat jullie met jullie haar gedaan hebben?

    [ bericht aangepast op 5 april 2016 - 14:36 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Zeggen tegen de kapper dat je kort haar wilt en dat die dat heel letterlijk neemt.:W

    Maar wel leuk, eens iets anders.^^


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik vind het persoonlijk niet zo mooi, maar zolang jij er blij mee bent is het goed! ^^ (fish)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Easter schreef:
    Ik vind het persoonlijk niet zo mooi, maar zolang jij er blij mee bent is het goed! ^^ (fish)


    Niet mooi bij mij of in het algemeen? ;\


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Leuk! (:

    Gekste wat ik had was mijn haar paars. Ik wil t bruin hebben though. Maar iedereen is tegen doordat ik al donkerblond haar heb. En momenteel vind ik het mn geld niet waard. :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    Leuk! (:

    Gekste wat ik had was mijn haar paars. Ik wil t bruin hebben though. Maar iedereen is tegen doordat ik al donkerblond haar heb. En momenteel vind ik het mn geld niet waard. :p


    Bruin zou je wel kunnen staan, maar dan zou ik het niet donkerbruin doen, maar iets donkerder dan wat je nu hebt. c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik vind het stoer dat je het gedaan hebt! Ik wil nog heel graag eens blauw haar hebben, maar geen idee of dat pakt op geverfd bruin haar. :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    JustJake schreef:
    (...)

    Niet mooi bij mij of in het algemeen? ;\


    In het algemeen. Het staat jou wel goed. ^^ Ik zie net dat ik de zin anders had moeten formuleren. c:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Easter schreef:
    (...)

    In het algemeen. Het staat jou wel goed. ^^ Ik zie net dat ik de zin anders had moeten formuleren. c:

    Bedankt voor je uitleg c:
    Dank je.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gaaaf!
    Tja, gekke dingen? Wat noem jij gek? Hahah c;

    Van super blond naar donkerbruin met een felrode pluk gaan, dat is denk ik wel het gekste wat ik ooit gedaan heb.



    26 - 02 - '16

    Barnabas schreef:
    Ik vind het stoer dat je het gedaan hebt! Ik wil nog heel graag eens blauw haar hebben, maar geen idee of dat pakt op geverfd bruin haar. :')

    Nee, dat pakt niet of heel donker. Mijn haar is aan de onderkant ontkleurt en de rest is bruin geverfd tijdens het ontkleuren. Magic en zo, lol. Het moet echt blond zijn voor het een felle kleur als blauw of paars pakt.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sable schreef:
    Gaaaf!
    Tja, gekke dingen? Wat noem jij gek? Hahah c;

    Van super blond naar donkerbruin met een felrode pluk gaan, dat is denk ik wel het gekste wat ik ooit gedaan heb.




    Jaa! Dat stond je echt super leuk toen, dat felle rode kleurtje c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    JustJake schreef:
    (...)
    Nee, dat pakt niet of heel donker. Mijn haar is aan de onderkant ontkleurt en de rest is bruin geverfd tijdens het ontkleuren. Magic en zo, lol. Het moet echt blond zijn voor het een felle kleur als blauw of paars pakt.

    Dacht ik al! Damn it. :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    JustJake schreef:
    (...)

    Jaa! Dat stond je echt super leuk toen, dat felle rode kleurtje c:


    Dankjewel, maar ik doe nooit meer rood in mijn haar haha. Het is een hel om er uit te krijgen. Het zit nu nog steeds ietsje in m'n haar :c


    26 - 02 - '16

    Barnabas schreef:
    (...)
    Dacht ik al! Damn it. :')


    Nou ja, hoeveel wil je het gekleurd? Helemaal of laagjes of lijntjes(highlights)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sable schreef:
    (...)

    Dankjewel, maar ik doe nooit meer rood in mijn haar haha. Het is een hel om er uit te krijgen. Het zit nu nog steeds ietsje in m'n haar :c


    Rood is net als zwart een hel om eruit te krijgen, hahah. Gelukkig had ik mijn rood wel flink uit laten groeien en had ik meer een natuurlijkere kleur rood dan jij had genomen c:

    [ bericht aangepast op 5 april 2016 - 14:58 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.