• Ik heb een trailer gevonden van The Host. (Deze keer YT-link met ondertitels dan nog wel)



    Het ziet er wel heel anders uit dan dat ik mij kan herinneren. Misschien moet ik het boek nog eens herlezen. :'D

    [ bericht aangepast op 22 nov 2012 - 11:57 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik had het al gezien. Het ziet er allemaal wel cool uit en zo, maar ik vind de sfeer van het boek echt niet terug in deze trailer. Melanie ziet er ook echt niet uit zoals in mijn gedachten en Jared ook niet. Dus nee, heel blij ben ik hier niet mee, maar ik ga zo onbijvooroordeeld mogelijk naar de film kijken en proberen niet alles met het boek te vergelijken.
    En hopen dat die ene knappe jongen die even getoond werd Ian is, want dat vind ik wel leuk. (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Echt heel anders dan in mijn verbeelding, alle keren dat ik het boek las. Maar ik ga die film echt kijken in de bioscoop!

    Beter dan ik verwacht had, ik wil die echt zien in de bioscoop. <3

    Gaaf, ik ga hem zeker zien in de bioscoop!


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Tempesta schreef:
    Ik had het al gezien. Het ziet er allemaal wel cool uit en zo, maar ik vind de sfeer van het boek echt niet terug in deze trailer. Melanie ziet er ook echt niet uit zoals in mijn gedachten en Jared ook niet. Dus nee, heel blij ben ik hier niet mee, maar ik ga zo onbijvooroordeeld mogelijk naar de film kijken en proberen niet alles met het boek te vergelijken.
    En hopen dat die ene knappe jongen die even getoond werd Ian is, want dat vind ik wel leuk. (:


    Dat had ik dus ook, volgens mij was hij in het boek veel ouder. Melanie kan er nog wel mee door trouwens en ik vond het een beter idee dat Ian Somerhalder Ian ging spelen haha. Vond ik er wel meer bij passen.


    Your make-up is terrible

    Tempesta schreef:
    Ik had het al gezien. Het ziet er allemaal wel cool uit en zo, maar ik vind de sfeer van het boek echt niet terug in deze trailer. Melanie ziet er ook echt niet uit zoals in mijn gedachten en Jared ook niet. Dus nee, heel blij ben ik hier niet mee, maar ik ga zo onbijvooroordeeld mogelijk naar de film kijken en proberen niet alles met het boek te vergelijken.
    En hopen dat die ene knappe jongen die even getoond werd Ian is, want dat vind ik wel leuk. (:
    Ik ben al vanaf het begin niet akkoord dat zij Melanie speelt, maar ik hoop dat ze het goed zal doen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Assassin schreef:
    Eindeeeeeelijk. :9~


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Assassin schreef:
    (...)

    Dat had ik dus ook, volgens mij was hij in het boek veel ouder. Melanie kan er nog wel mee door trouwens en ik vond het een beter idee dat Ian Somerhalder Ian ging spelen haha. Vond ik er wel meer bij passen.


    dan zou ik juist Ian Somerhalder als Jared neerzetten en Max Irons als Ian (:


    Miep

    Ik kan niet wachten...:D

    Het word gelijk mijn verjaardags cadeau gehehe ik ga er dus heen met mijn mams :D


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Ik zag gisteren de trailer in de bioscoop! Echt, het lijkt me een film die epic is. Ik ga er heen met een vriendin van me! ^.^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik heb de link vervangen door een YT-link.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Wauwie, dit had ik niet verwacht van Stephenie na haar Twilight succes. :'D
    Ik ben wel benieuwd naar de film, maar te lui om het boek te lezen. ^^


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

    Shaerose schreef:
    Wauwie, dit had ik niet verwacht van Stephenie na haar Twilight succes. :'D
    Ik ben wel benieuwd naar de film, maar te lui om het boek te lezen. ^^
    Het boek is beter dan de hele twilight saga samen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik hoop dat Saoirse de twee personages goed kan spelen (en uit elkaar houden).
    De acteurs vind ik ook te jong. (Nou ja, de personages id film zijn ook jonger dan ih boek)
    We zullen wel zien (cat) ik kijk ernaar uit.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please