• Jaja, je leest het goed. Ik zoek leesvoer. En dan wel graag een romantische story met onbekende personen of een Harry Potter verhaal. Maar dan geen Drarry's e.d. maar de normale verhaallijn en personages zegmaar.
    Graag ABN geschreven en al met een aantal hoofdstukjes of al afgerond. Wel een actief verhaal mocht het nog bezig zijn.

    Heeft iemand toevallig een goede story? Alvast bedankt! (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Euhm, niet echt romantisch, maar wel OP. Het gaat over paarden, dus als je ervan houdt mag je een kijkje nemen (link = plaatje):

    Stel je voor, dat je in je eentje de wereld moet redden. Dat iedereen om jou geeft, al weet jij er zelf niets van.
    Stel je voor; je zit in een onaangename ruimte, die jij niet vertrouwt. Muizen lopen langs je benen, naar de grijze, donkere muur, die jou altijd aanwijzingen geeft. Aanwijzingen in het leven.
    Je zit op een of andere stoel, een stoel, een donkerblauwe stoel, die helemaal niet lekker zit.
    's Nachts, als jij wilt slapen, hoor je getik op het raam, en als je dan verbaasd omkijkt naar het raam, zie jij dat het een monster is. Maar jij bent het gewend om bij de omgeving van de monsters te leven.
    Hoe, vraag ik je, hoe zal dit voelen? Hoe?
    Kom er nu achter. Het verhaal van Edith Jones zal je inspireren.



    Dit verhaal gaat over Edith, maar dat had je waarschijnlijk al gemerkt.
    Edith woonde, heel lang geleden, in een boerderijtje, ver hier vandaan.
    Het boerderijtje stond aan de andere kant van de wereld, op een plekje die niemand kent.
    Ze woonde op een boerderij van haar grootouders, aangezien haar ouders overleden waren. Het was altijd een doodnormale dag, en een doodnormale nacht. Slapen bij de dieren vond ze zelfs heel normaal, en Edith werd opgevoed als een lieve, en schattige dieren-opleider.
    Haar ouders overleden bij haar vijfde jaar op deze grote aardbol. Haar grootouders zorgde voor haar en Edith noemde oma 'mama' en opa 'papa'. Pas bij haar zevende vertelde haar oma plechtig dat haar ouders twee jaar terug overleden, en Edith kon daar niet tegen. Ze wou bij haar ouders zijn. Toch was het haar gelukt om het te accepteren. Edith accepteerde dat ze bij haar grootouders haar leven moest doorbrengen, want anders kon ze zelfs op straat gelegd worden, zonder dat iemand op haar paste.
    Op haar tiende was Edith dol op paarden en ze vroeg meteen aan haar oma of ze zelf een paard mocht houden. Uiteindelijk mocht het, en zij koos de meest liefste paard uit. Ze noemde het Dusty, en ging samen met Dusty vaak op stap.
    Maar wat als Edith op een doodnormale avond slecht nieuws te horen kreeg?


    Some people are art and do art at the same time

    Nee, sorry. Paardenverhalen zijn echt níét mijn ding. :x
    Een onbekende personen horror zou nog wel kunnen maar ik hou sowieso niet van paardenverhalen, ben ook niet zo'n paardengek. :x Sorry.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    -Starts on the 4th of april.
    -Cover=link
    -Laat je vooral niet afschrikken door de ''Ft. Harry Potter'' want Draco heeft absoluut de hoofdrol opgeist :)













    You made me change.
    Nobody ever could.
    And I'd rather be loved by you than serve The Dark Lord.
    And you're the only who knows me that way.
    Let's keep it with that.

















    If this love is Forbidden. Then, can we still be in love?
    It brings us so many Complications and we have to fight.
    But we can't be without each other and we will fight Together Till The End.



    IIIIII

    [ bericht aangepast op 5 april 2013 - 19:57 ]


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Ik heb heel erg veel afgeronde HP fanfic. Een deel valt waarschijnlijk onder "Drarry's e.d." (Perciver), maar ik heb ook andere dingen geschreven, zoals Luna/Neville en Arthur/Molly. ^^
    Er staan ook wat OP verhalen in mijn Schrijvers ID. Ladies, Bugs and Ladybugs en This is War zijn allebei wel romantische verhalen, denk ik.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oke, leuk! Ik zal eens even een kijkje nemen! (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    The only thing worse than a boy who hates you
    A boy who loves you - the book thief




    Hurt me with the truth, but never comfort me with a lie



    - 100 % Nederlands
    - Neem een abo, ik waarschuw niet
    - Trailer


    Lost in lies


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ik zal eens kijken! (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Het boek: City of Bones / Stad van Beenderen is zooo goed!! mo0n en xxxxxfosje kennen dit boek ook.

    Trouwens, ik hou nog steeds van de boeken van Thea Beckman en Carry Slee

    Dit zijn geen stories op Q, maar echte boeken.

    Als je nog een spannende story wilt;

    Maanlicht, dat is mijn eigen story, ik ben al bij H11, dus je kan nog ff. Mijn hoofdstukken zijn ong. 1000 woorden. Behalve H2, die is wat groter, dus je kan even voort!

    [ bericht aangepast door een moderator op 7 april 2013 - 11:07 ]


    Forget all the reasons why it won't work and believe that one reason why it will....

    Sunspot schreef:
    Als je nog een spannende story wilt;

    Maanlicht, dat is mijn eigen story, ik ben al bij H11, dus je kan nog ff. Mijn hoofdstukken zijn ong. 1000 woorden. Behalve H2, die is wat groter, dus je kan even voort!


    Hou op met spammen.

    OT: Het is niet mijn verhaal, maar Dark Roses van Barnabas is echt een aanrader. Het is ABN geschreven en al afgerond.

    [ bericht aangepast op 6 april 2013 - 12:16 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    @Sunspot

    Zou je alsjeblieft niet elke zin in een andere reactie willen droppen? Dat is nogal vervelend en ik vroeg eigenlijk ook juist om stories. Sowieso is er bij mij in de bieb bijna geen enkel boek te vinden die ik nog niet heb gelezen. Alvast bedankt.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Renervatio schreef:
    Nee, sorry. Paardenverhalen zijn echt níét mijn ding. :x
    Een onbekende personen horror zou nog wel kunnen maar ik hou sowieso niet van paardenverhalen, ben ook niet zo'n paardengek. :x Sorry.
    :c Oké, jammer.


    Some people are art and do art at the same time

    @Praelectio

    Ik ben er mee bezig nu, klinkt als een leuk verhaal in ieder geval dus ik ga sowieso verder lezen (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Er zijn eigenlijk nog niet echt veel hoofdstukjes, alleen een proloog, maar het is een mooi verhaal. Hoop ik. De link is het plaatje


    High Fantasy, Romantiek, Historish, Onbekende Personen!
    "Ik maak me zorgen om je."
    "Waarom? Waarom maak je je zorgen? Is het omdat je denkt dat ik niet sterk genoeg ben? Omdat je denkt dat ik het niet kan?!"
    "Ik maak me zorgen omdat ik van je houd."


    Om geplaatst te worden in een zware taak, is wat haar sterk maakt. Haar hele leven is een aaneenloping van ongeluk geweest, zal het haar lukken om haar nieuwe leven een aaneenloping van geluk te maken? Zal het monster zich openbaren?

    "Mijn lieve kind, je vecht met draken, je kan een man zonder ook maar een keer te knipperen vermoorden, en je vraagt mij waar het monster is? Het monster bevind zich hier, in deze kamer. Het monster ben jij!"


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.