• Ik vroeg me af, zijn er hier mensen die net zo veel interesse hebben voor piraten (en daarbij dus ook verhalen) als ik? ik zat namelijk te denken om een verhaal afgeleid van de vliegende hollander te schrijven, of gewoon een ander VOC verhaal.(flower)


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Piraten verhalen vind ik wel leuk, vooral omdat het met geschiedenis heeft te maken maar zolang het maar niet een horror verhaal word waarin iedereen word vermoord.


    Physics is awesome

    Ik heb een obsessie met piraten haha. Maar ik schrijf geen stories meer.


    Your make-up is terrible

    Ik vind piraten wel awesome, ik heb alleen nog nooit een verhaal over ze geschreven :'D


    26 - 02 - '16

    Ik lees er graag over mits het geen POTC achtig iets wordt want niemand mag daaraan komen (cat) Ha haha.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Nadal schreef:
    Ik lees er graag over mits het geen POTC achtig iets wordt want niemand mag daaraan komen (cat) Ha haha.


    Haha neee dat sws niet! ik vindt het ook een vette film, maar ik zou daar nooit over kunnen schrijven. Gewoon in de tijd van VOC en zo :3

    Ik ben alleen zo bang dat ik een foutje maak vanwege de geschiedenis, dat iedereen daar dan over.. nouja, gaat zeuren of afkraken. Beetje stom maarja, probeer het wel gewoon (:


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Nadal schreef:
    Ik lees er graag over mits het geen POTC achtig iets wordt want niemand mag daaraan komen (cat) Ha haha.


    •*• Lululu •*•

    xDesire schreef:
    (...)

    Haha neee dat sws niet! ik vindt het ook een vette film, maar ik zou daar nooit over kunnen schrijven. Gewoon in de tijd van VOC en zo :3

    Ik ben alleen zo bang dat ik een foutje maak vanwege de geschiedenis, dat iedereen daar dan over.. nouja, gaat zeuren of afkraken. Beetje stom maarja, probeer het wel gewoon (:


    Ik denk niet dat mensen je daarom gaan afkraken hoor. Persoonlijk zou ik dat een beetje kinderachtig vinden. Het is en blijft een verhaal inclusief fantasie en dan mag je afdwalen van de feiten vind ik.

    Heb je al een idee voor de verhaallijn want ik ben wel nieuwsgierig:Y)


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Nadal schreef:
    (...)

    Ik denk niet dat mensen je daarom gaan afkraken hoor. Persoonlijk zou ik dat een beetje kinderachtig vinden. Het is en blijft een verhaal inclusief fantasie en dan mag je afdwalen van de feiten vind ik.

    Heb je al een idee voor de verhaallijn want ik ben wel nieuwsgierig:Y)



    Hihi jaa! ik weet niet of je ooit in de efteling bent geweest, in de vliegende hollander?
    Nouja, lang verhaal enzo, mijn naam is Marina, wat zee betekent, dus ik heb altijd al een soort innerlijke liefde en passie voor zeemansverhalen, meerminnen, VOC, etc. gehad. Dus ik was natuurlijk op slag verliefd op het verhaal daarvan.. maar tot mijn teleurstelling zag ik dat de originele novel verdwenen is in het niets.. in iedergeval het verhaal van Willem van der Decken dan. Dus ik dacht, weet je wat, ik schrijf hem gewoon lekker zelf :Y)

    Een andere verhaallijn die ik aan het bedenken ben is over een VOC kapitein die het bevel krijgt om een roverschip te plunderen, maar hij weet niet dat dat schip een vrouwelijke kapitein heeft. En langzaam maar zeker, komt zijn eigen schip in opstand dankzij die vrouw.

    Nouja, tot zover dus ongeveer. :Y)


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    xDesire schreef:
    (...)


    Hihi jaa! ik weet niet of je ooit in de efteling bent geweest, in de vliegende hollander?
    Nouja, lang verhaal enzo, mijn naam is Marina, wat zee betekent, dus ik heb altijd al een soort innerlijke liefde en passie voor zeemansverhalen, meerminnen, VOC, etc. gehad. Dus ik was natuurlijk op slag verliefd op het verhaal daarvan.. maar tot mijn teleurstelling zag ik dat de originele novel verdwenen is in het niets.. in iedergeval het verhaal van Willem van der Decken dan. Dus ik dacht, weet je wat, ik schrijf hem gewoon lekker zelf :Y)

    Een andere verhaallijn die ik aan het bedenken ben is over een VOC kapitein die het bevel krijgt om een roverschip te plunderen, maar hij weet niet dat dat schip een vrouwelijke kapitein heeft. En langzaam maar zeker, komt zijn eigen schip in opstand dankzij die vrouw.

    Nouja, tot zover dus ongeveer. :Y)


    Wil je mij waarschuwen als je het verhaal op Quizlet zet?


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Wil je mij waarschuwen als je het verhaal op Quizlet zet?



    Is goed :Y)


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Het verhaal staat online, nog niet zoveel, maar er is een begin. :Y)

    klik


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    xDesire schreef:
    (...)

    Haha neee dat sws niet! ik vindt het ook een vette film, maar ik zou daar nooit over kunnen schrijven. Gewoon in de tijd van VOC en zo :3

    Ik ben alleen zo bang dat ik een foutje maak vanwege de geschiedenis, dat iedereen daar dan over.. nouja, gaat zeuren of afkraken. Beetje stom maarja, probeer het wel gewoon (:

    Zolang je genoeg onderzoekt ernaar gaat doen en geen dingen gaat verzinnen die in die tijd gewoon niet kunnen, zal niemand je gaan afkraken.


    Take risks and conquer your fears.

    Insurgent schreef:
    (...)
    Zolang je genoeg onderzoekt ernaar gaat doen en geen dingen gaat verzinnen die in die tijd gewoon niet kunnen, zal niemand je gaan afkraken.



    Neee haha het is niet zo dat ik ineens de kraken erop af ga sturen, ik heb ook heel veel dingen al gelezen, maar ik ben best wel perfectionistisch dus vandaar :3


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Awww dat lijkt me awesome als je een storie over piraten gaat schrijven.
    Ik ben echt into pirates.


    ~A smol bean who loves drawing doges and cates

    Ow trouwens, Hier is het verhaal (:


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."