• Wat voor een soort ras is dit schattige kleine hondje?

    klik


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Sorry, ik heb geen idee.


    Pretty is just a pretty word.

    Ik weet het ook niet maar via google chrome kan je nu ook een afbeelding ingeven en daar zoekt google dan gelijkende foto's voor op, misschien kan je er zo achter komen?


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ik weet alleen dat het een gemixt ras is, maar geen idee waartussen dan. D:


    everything, in time

    idd sowieso een mixje en ik kan er wel een herkenbaar ras in vinden maar kan echt niet op de naam komen :W


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Het is een mix tussen een golden retriever en een ander soort hond. Golden retriever herken ik er echt heel sterk in, in ieder geval x'D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    Het is een mix tussen een golden retriever en een ander soort hond. Golden retriever herken ik er echt heel sterk in, in ieder geval x'D


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Yoda schreef:
    Het is een mix tussen een golden retriever en een ander soort hond. Golden retriever herken ik er echt heel sterk in, in ieder geval x'D

    Met misschien met een herdersond?
    Ik herken er een hond in die wij hadden, een Mechelse Herder Aleen de oortjes zijn spitser/hangen niet. Maar die hond was ook zo smal omdat ze hele korte haartjes had. Maar dan weet ik niet welk soort herder...

    Geen idee


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Sorry, ik heb echt geen verstand van soorten rashonden :P


    •*• Lululu •*•

    Ik vermoed een kruising, ik denk zowiezo een jack russel. met nog iets anders, het is dus een vuilnisbakkenrasje


    If you can dream it, you can do it❤️

    Het lijkt me idd een vuilnisbakkenrasje. Het lijkt me een ducktoller retriever x jack russel. Maar het zou net zo goed spaanse podenco kunnen zijn. Daarmee moet je wachten tot hij volgroeid is (of het op een forum leest xD)


    || Love the life you live, live the life you love ||