• Ik heb voor school een opdracht waarin ik 3 producten die ik wel en 3 producten die ik niet ergonomisch goed ontworpen vind moet gaan bespreken.
    Mijn probleem is dat ik geen producten weet die ik niet ergonomisch goed ontworpen vind.
    Bij ergonomisch moet je denken aan: de veiligheid, de gezondheid, het comfort en het doeltreffend functioneren van het product.

    Ik moet het niet goed ergonomische product gaan schetsen en er dan een verandering aan maken zodat deze wel goed is.

    Kunnen jullie mij helpen? Weten jullie mischien een product die ik kan gebruiken?

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 21:49 ]


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Oef dit weet ik niet zo snel, ik zal eventjes nadenken.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Mijn bureau stoel =D
    Hij heeft wieltjes dus kan snel vallen. Ik heb zo'n standaard bureaustoel dus de stof is heel erg dun en als ik een uurtje erop zit om huiswerk te maken heb ik rugpijn. comfort dus ook niet. En de functie ja, je kan erop zitten maar dan is ook alles gezegd.
    Dit is um ongeveer:
    Stoel

    Hopelijk heb je er wat aan =D


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    titel aangepast -> enkel 'Help!' is niet toegestaan.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Euhm... Sigaretten? Ze zijn niet gezond, en hebben geen doel terzij je aast op geasvalteerde longen.

    Bedankt voor de tips ik zal kijken of ik er wat mee kan!


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Tgoh er bestond vroeger een pil die je moest nemen tijdens je zwangerschap, maar dat werkte niet goed en toen had je mismaakte kinderen. Ik weet nu even niet meer hoe dat heette. Ik zal het even opzoeken, maar ik vrees er voor dat ik het zal vinden.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Pyromancer schreef:
    Tgoh er bestond vroeger een pil die je moest nemen tijdens je zwangerschap, maar dat werkte niet goed en toen had je mismaakte kinderen. Ik weet nu even niet meer hoe dat heette. Ik zal het even opzoeken, maar ik vrees er voor dat ik het zal vinden.

    Maar die hielp op dat moment wel tegen de misselijkheid, is dit dan wel geschikt voor deze opdracht?


    Has no one told you she's not breathing?

    Tata


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    LaJoie schreef:
    (...)
    Maar die hielp op dat moment wel tegen de misselijkheid, is dit dan wel geschikt voor deze opdracht?
    Het was vooral gemaakt om miskramen te voorkomen, maar daarvoor werkte het blijkbaar niet echt.

    Uiteindelijk kan ze het artikel eens lezen en zelf uitmaken of het geschikt is voor haar opdracht.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 21:30 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    LaJoie schreef:
    (...)
    Maar die hielp op dat moment wel tegen de misselijkheid, is dit dan wel geschikt voor deze opdracht?

    Het is inderdaad niet echt geschikt voor deze opdracht maar toch bedankt.
    Ik moet het niet goed ergonomische product namelijk gaan schetsen en er dan een verandering aan maken zodat deze wel goed is.


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Yuliette schreef:
    (...)
    Het is inderdaad niet echt geschikt voor deze opdracht maar toch bedankt.
    Ik moet het niet goed ergonomische product namelijk gaan schetsen en er dan een verandering aan maken zodat deze wel goed is.
    Dat zie ik je met dat product inderdaad niet meteen doen. Ik moet er daarnet over gelezen hebben. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Pyromancer schreef:
    (...)Dat zie ik je met dat product inderdaad niet meteen doen. Ik moet er daarnet over gelezen hebben. (:

    Je heb er niet overheen gelezen, ik had het vergeten erbij te schrijven:$


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Yuliette schreef:
    (...)
    Je heb er niet overheen gelezen, ik had het vergeten erbij te schrijven:$
    Ah oki. Ik heb je in ieder geval proberen te helpen. Het was ook het enigste dat in mijn hoofd schoot jammer genoeg.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Pyromancer schreef:
    (...)Ah oki. Ik heb je in ieder geval proberen te helpen. Het was ook het enigste dat in mijn hoofd schoot jammer genoeg.

    Daar ben ik je dankbaar voor :)
    Ik heb namelijk ook echt geen idee wat ik met deze opdracht moet.


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Misschien vind je iets op wikipedia. Daar vind je al snel lijsten terug van ongevallen, artiesten, etc. Misschien bestaan er wel lijsten over jouw onderwerp.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?