• hey mensjes van Quizlet

    ik zoek mensen om te praten over one direction dus wie wil er ????












    groetjes Citygirl ^^

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Ik wist helemaal niet dat er hier bij off-topics ook een 1D topic is maar volgens mij gaat het hier over andere dingen.


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    Ik wist helemaal niet dat er hier bij off-topics ook een 1D topic is maar volgens mij gaat het hier over andere dingen.


    Het begon over One direction....
    Begon…


    The Dutch don't have religion, they have cheese

    Itsinhis1DNA schreef:
    (...)

    Het begon over One direction....
    Begon…


    Maar ergens halverwege vond je 1D toch niet meer zo interessant?


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Maar ergens halverwege vond je 1D toch niet meer zo interessant?


    Tuurlijk wel! Het was gewoon dat we niet precies wisten waar we het over moesten hebben…
    Maar zodra er een onderwerp is…


    The Dutch don't have religion, they have cheese

    Itsinhis1DNA schreef:
    (...)

    Tuurlijk wel! Het was gewoon dat we niet precies wisten waar we het over moesten hebben…
    Maar zodra er een onderwerp is…


    Oké, ik heb wel een onderwerp en ik wil wel graag weten hoe andere fans er over denken.

    Sommige Larry shippers denken dat Larry echt is en dat hebben ze gebaseerd op dingen zoals Harry zijn tattoo's die zouden staan voor dat hij niet uit de kast mag komen en sommige stukken tekst in het liedje Little things zouden als bewijs dienen dat Larry wel bestaat.

    En ze beweren dus dat Eleanor niet echt Eleanor heet maar Christina en dat zij & Louis alleen maar een relatie hebben om Larry te verbergen.

    Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet denken, het "bewijs" wat ik heb gelezen kan kloppen maar aan de andere kant heb ik zoiets van waarom gunnen jullie Louis gewoon niet dat ie gelukkig is met Eleanor?


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Oké, ik heb wel een onderwerp en ik wil wel graag weten hoe andere fans er over denken.

    Sommige Larry shippers denken dat Larry echt is en dat hebben ze gebaseerd op dingen zoals Harry zijn tattoo's die zouden staan voor dat hij niet uit de kast mag komen en sommige stukken tekst in het liedje Little things zouden als bewijs dienen dat Larry wel bestaat.

    En ze beweren dus dat Eleanor niet echt Eleanor heet maar Christina en dat zij & Louis alleen maar een relatie hebben om Larry te verbergen.

    Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet denken, het "bewijs" wat ik heb gelezen kan kloppen maar aan de andere kant heb ik zoiets van waarom gunnen jullie Louis gewoon niet dat ie gelukkig is met Eleanor?


    Ah! Een onderwerp! Hier is mijn mening:
    Ik heb helemaal niks gehoord over dat Eleanor Christina zou heten maar ik denk dat het gewoon onzin is. Harry en Louis zijn gewoon vrienden en ik vind Larry bullshit. Ik vind gewoon dat je als directioner moet accepteren dat Louis en Eleanor samen zijn. Als je een echte directioner bent accepteer je ook de relaties van de jongens en probeer je niet krampachtig te bewijzen dat Larry echt is door dingen te 'verzinnen'.


    The Dutch don't have religion, they have cheese

    Itsinhis1DNA schreef:
    (...)

    Ah! Een onderwerp! Hier is mijn mening:
    Ik heb helemaal niks gehoord over dat Eleanor Christina zou heten maar ik denk dat het gewoon onzin is. Harry en Louis zijn gewoon vrienden en ik vind Larry bullshit. Ik vind gewoon dat je als directioner moet accepteren dat Louis en Eleanor samen zijn. Als je een echte directioner bent accepteer je ook de relaties van de jongens en probeer je niet krampachtig te bewijzen dat Larry echt is door dingen te 'verzinnen'.


    Mee eens, maar wel 1 ding. Larry is gewoon mijn favo bromance en ik vind het gewoon schattig XD Ookal heeft Loubear een vriendin, ze kunnen toch ook gewoon BFF's zijn (Lou en Haz)


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    SorrowPayne schreef:
    (...)

    Mee eens, maar wel 1 ding. Larry is gewoon mijn favo bromance en ik vind het gewoon schattig XD Ookal heeft Loubear een vriendin, ze kunnen toch ook gewoon BFF's zijn (Lou en Haz)


    Tuurlijk! Ik zeg ook niet dat ze geen BFF's kunnen zijn.


    The Dutch don't have religion, they have cheese

    Itsinhis1DNA schreef:
    (...)

    Ah! Een onderwerp! Hier is mijn mening:
    Ik heb helemaal niks gehoord over dat Eleanor Christina zou heten maar ik denk dat het gewoon onzin is. Harry en Louis zijn gewoon vrienden en ik vind Larry bullshit. Ik vind gewoon dat je als directioner moet accepteren dat Louis en Eleanor samen zijn. Als je een echte directioner bent accepteer je ook de relaties van de jongens en probeer je niet krampachtig te bewijzen dat Larry echt is door dingen te 'verzinnen'.


    Ik ben het met je eens. Maar sowieso vind ik dat sommige mensen wel overdrijven als ze fan zijn. Ik zou het wel een goeie mop vinden als aan het einde van dit jaar blijkt dat Hazza en Louis gewoon bff's zijn of gewoon goeie vrienden. No offence tegen de Larry shippers maar het zou wel een goeie mop zijn.


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Ik ben het met je eens. Maar sowieso vind ik dat sommige mensen wel overdrijven als ze fan zijn. Ik zou het wel een goeie mop vinden als aan het einde van dit jaar blijkt dat Hazza en Louis gewoon bff's zijn of gewoon goeie vrienden. No offence tegen de Larry shippers maar het zou wel een goeie mop zijn.


    Ja, precies!
    Het is leuk on verhalen over Larry te schrijven/lezen maar dan moet je onthouden dat het niet zo is en jezelf er niet in verliezen(diep, Lau erg diep xD)


    The Dutch don't have religion, they have cheese

    Itsinhis1DNA schreef:
    (...)

    Ja, precies!
    Het is leuk on verhalen over Larry te schrijven/lezen maar dan moet je onthouden dat het niet zo is en jezelf er niet in verliezen(diep, Lau erg diep xD)


    Ik hou zelf niet van bromance verhalen voor zowel lezen als schrijven.

    Ja, ik zat het dan te lezen want het was een twitlonger en ik had echt zoiets (want dat stond er zelfs onder), je bent midden in de nacht bezig met dit schrijven terwijl je ook kunt slapen? En dan ook nog in het engels terwijl dat niet je "eerste" of "moeders" taal is.


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Ik hou zelf niet van bromance verhalen voor zowel lezen als schrijven.

    Ja, ik zat het dan te lezen want het was een twitlonger en ik had echt zoiets (want dat stond er zelfs onder), je bent midden in de nacht bezig met dit schrijven terwijl je ook kunt slapen? En dan ook nog in het engels terwijl dat niet je "eerste" of "moeders" taal is.


    Sommige mensen zal ik echt nooit begrijpen denk ik....


    The Dutch don't have religion, they have cheese

    Itsinhis1DNA schreef:
    (...)

    Sommige mensen zal ik echt nooit begrijpen denk ik....


    Dat denk ik vaak bij "fans" of sommige Directioners.


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Dat denk ik vaak bij "fans" of sommige Directioners.


    Precies.
    En dan vooral degene die dan gaan 'haten'
    Ik bedoel als echte fan houd je toch van je idool? No matter what?


    The Dutch don't have religion, they have cheese

    Itsinhis1DNA schreef:
    (...)

    Precies.
    En dan vooral degene die dan gaan 'haten'
    Ik bedoel als echte fan houd je toch van je idool? No matter what?


    Dat vind ik dus ook. Maar ik denk dat de meeste geen fan blijven tot het eind en ik denk dat ik dat wel blijf. Ik kan natuurlijk niet in de toekomst kijken maar toch.

    En ze haten hen om hun fouten maar ik ben juist blij met die "fouten" want dat maakt ze menselijk.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2012 - 17:17 ]


    Physics is awesome