• Guild Wars 2 heeft dit weekend een free event. Ik mag daarom drie mensen inviten en die mensen kunnen dit weekend dan gratis spelen. Als je geinteresseerd bent, dan heb ik enkel jouw e-mail nodig. Dan kan ik je de invite sturen. (stuur die alsjeblieft via pb dan)

    Het is free voor de geïnviteerde mensen tussen november 15 en 18, 2012.


    Let the Night embrace you

    Hrm, is Guild Wars 2 cool? Heb af en toe wat gepord in MMORPG's (DC Online, Lotr Online en nog wat andere F2P MMO's die er interessant uitzagen) Maar het was allemaal erg saai. Vooral veel "Loop daarheen en haal 10 berenvellen op. ALLEEN: Maar 1 op de 10 beren dropt een vacht."

    LAME


    quidquid excusatio prandium pro

    Guild wars 2 heeft dat slimmer opgelost. Zo moet je 'hartjes' completen en dat is dan bijvoorbeeld 'Help the asura with their experiments'. Dan heb je meerdere manieren om dat op te lossen. Zo kan je ontsnapte dieren door die experimenten doden, je kan benodigde materialen verzamelen, ... Als je echt items moet inzamelen, dropt normaal gezien élk beest dat item.
    Zo heb je echt een enorme variëteit.
    Ik wil je altijd een invitatie sturen. Dan kan je het zelf gratis uitproberen. ^^

    Ik moet nu wel toegeven dat ik buiten GW2 enkel de WOW 10 day-trial gespeeld heb en dus niet zo veel ken van die MMORPG's buiten GW2. :p
    Ik heb mijn eerste lvl 80 character na een anderhalve maand spelen. Lvl 80 betekend niet dat je al klaar bent, want ik moet nog enorm veeeeeeel doen op die character. Je bent het spel dus niet snel beu. :p


    Let the Night embrace you

    Sagitta schreef:
    Guild wars 2 heeft dat slimmer opgelost. Zo moet je 'hartjes' completen en dat is dan bijvoorbeeld 'Help the asura with their experiments'. Dan heb je meerdere manieren om dat op te lossen. Zo kan je ontsnapte dieren door die experimenten doden, je kan benodigde materialen verzamelen, ... Als je echt items moet inzamelen, dropt normaal gezien élk beest dat item.
    Zo heb je echt een enorme variëteit.
    Ik wil je altijd een invitatie sturen. Dan kan je het zelf gratis uitproberen. ^^

    Ik moet nu wel toegeven dat ik buiten GW2 enkel de WOW 10 day-trial gespeeld heb en dus niet zo veel ken van die MMORPG's buiten GW2. :p
    Ik heb mijn eerste lvl 80 character na een anderhalve maand spelen. Lvl 80 betekend niet dat je al klaar bent, want ik moet nog enorm veeeeeeel doen op die character. Je bent het spel dus niet snel beu. :p


    Hmpf, ik heb op de verzameling van 3-4 MMORPG's die ik gratis heb uitgeprobeerd niet eens 10 dagen bij elkaar gespeeld xD


    quidquid excusatio prandium pro

    Phaha XD
    Wil je proberen? :p


    Let the Night embrace you

    Hm, voor 1 weekend.. jammer.


    I live for the applause, you will die for it.

    ^ Idd.. Wel fijn dat ze dit doen. 50 euro zomaar uitgeven aan een spel waar je niet zeker van bent of het leuk is, vind ik wel gevaarlijk. :p


    Let the Night embrace you

    Sagitta schreef:
    ^ Idd.. Wel fijn dat ze dit doen. 50 euro zomaar uitgeven aan een spel waar je niet zeker van bent of het leuk is, vind ik wel gevaarlijk. :p


    Klopt. Weet niet hoeveel je gamet, maar als je dat doet is het handig om ieder weekend op Steam te kijken: Daar hebben ze bijna ieder weekend wel een gratis trial versie van een spel. Soms zijn dat onbekende spellen (een of ander mario kart achtig iets vorig weekend), soms wat groter (Counter strike) en soms heel groot (Saints Row 3 en COD MW3 waren ook de afgelopen paar weken). Is er ook gelijk gigantische korting, ish awesome :Y)

    en stuur maar, ik pb je even mijn emailadres dan


    quidquid excusatio prandium pro

    De enige MMORPG die ik wil spelen is Raider-Z. Daarop was ik beta tester en ik, persoonlijk, vind het een heel erg goede game, met lekker veel feature's en dingen die je normaal niet zo hebt in MMORPG's. Ik moet nu wachten tot de open beta ;c

    EDIT: De open beta is er *O* Fuck yeah!

    EDIT2: Ik heb hier nog wel Guild of Wars 1 staan met code, die nog nooit gebruikt is. (cat) Te lui om hem te installeren.

    [ bericht aangepast op 15 nov 2012 - 22:07 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    @Alwin: Je hebt de mail normaal gezien! ^^


    Let the Night embrace you

    Ik heb hem! Zal het zometeen even downloaden :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Dafuq D:

    ma 3 uur downloaden met 1 mb/seconde is ie nog niet eens halverwege D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Wow o.O


    Let the Night embrace you