• hey mensjes van Quizlet

    ik zoek mensen om te praten over one direction dus wie wil er ????












    groetjes Citygirl ^^

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    SorrowPayne schreef:
    (...)
    Bij mij denk ik Summer Love, I Would, Rock Me en She's Not Afraid


    Ze zijn allemaal leuk. Het is gewoon een onmogelijke vraag!


    The Dutch don't have religion, they have cheese

    1DL1D schreef:
    (...)

    Ze zijn allemaal leuk. Het is gewoon een onmogelijke vraag!


    Eigenlijk wel hè. Ik moet nu maar eens mijn samenvatting nl gaan maken. +- 75 woorden over spanning xD


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    SorrowPayne schreef:
    (...)

    Eigenlijk wel hè. Ik moet nu maar eens mijn samenvatting nl gaan maken. +- 75 woorden over spanning xD


    Leuk ;)
    Veel succes!(H)


    The Dutch don't have religion, they have cheese

    Spanning
    Er zijn een aantal manieren om spanning op te wekken in een verhaal zoals informatie verzwijgen voor de lezer. Maar er zijn er nog veel meer. Onverwachte wendingen, verwachtingen en vermoedens, informatievoorsprongen, cliffhangers en nog veel meer. Ook is er actiespanning – wat er gebeurd - en psychologische spanning – wat de hoofdpersoon denkt en voelt. Spanningsbogen is de term die gebruikt wordt tussen het begin en het einde van de spanning. Dit kan enkele bladzijden zijn, maar ook hoofdstukken lang.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    JAJAJAJAJAJAJAJ, 8.7 voor FRANS!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nu sta ik weer afgerond een 8!!!!!!!!!!


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    SorrowPayne schreef:
    Spanning
    Er zijn een aantal manieren om spanning op te wekken in een verhaal zoals informatie verzwijgen voor de lezer. Maar er zijn er nog veel meer. Onverwachte wendingen, verwachtingen en vermoedens, informatievoorsprongen, cliffhangers en nog veel meer. Ook is er actiespanning – wat er gebeurd - en psychologische spanning – wat de hoofdpersoon denkt en voelt. Spanningsbogen is de term die gebruikt wordt tussen het begin en het einde van de spanning. Dit kan enkele bladzijden zijn, maar ook hoofdstukken lang.


    Wow, dat zou mij niet echt lukken denk..
    Goed gedaan!


    The Dutch don't have religion, they have cheese

    1DL1D schreef:
    (...)

    Wow, dat zou mij niet echt lukken denk..
    Goed gedaan!


    Is het echt goed? Snap je het wel? Want er staat echt zo'n lap tekst in mijn boek dat ik niet weet of ik alles er wel in heb gezet.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    SorrowPayne schreef:
    JAJAJAJAJAJAJAJ, 8.7 voor FRANS!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nu sta ik weer afgerond een 8!!!!!!!!!!


    Goed zo! Ik had een 7.5 voor Grieks waar in heel blij mee ben omdat ik dacht dat ik hem verprutst had....


    The Dutch don't have religion, they have cheese

    SorrowPayne schreef:
    (...)

    Is het echt goed? Snap je het wel? Want er staat echt zo'n lap tekst in mijn boek dat ik niet weet of ik alles er wel in heb gezet.


    Ik snap het en naar mijn idee is het ook wel goed, ik weet natuurlijk niet wat er allemaal in je boek staat maar ik denk wel dat het goed is.


    The Dutch don't have religion, they have cheese

    1DL1D schreef:
    (...)

    Goed zo! Ik had een 7.5 voor Grieks waar in heel blij mee ben omdat ik dacht dat ik hem verprutst had....


    Het was dus een lees en luistertoets en ik stond een 7.2. nu 7.5
    Nu nog ophalen met SO etape 3


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    SorrowPayne schreef:
    (...)

    Het was dus een lees en luistertoets en ik stond een 7.2. nu 7.5
    Nu nog ophalen met SO etape 3


    Luisteren kan ik dus echt niet... en we krijgen binnenkort een aparte luister toets(huil)

    Voor Frans sta ik nu iets van een 7 ofzo ik had een 9 voor een SO en een 6.5 voor een repetitie


    The Dutch don't have religion, they have cheese

    1DL1D schreef:
    (...)

    Luisteren kan ik dus echt niet... en we krijgen binnenkort een aparte luister toets(huil)

    Voor Frans sta ik nu iets van een 7 ofzo ik had een 9 voor een SO en een 6.5 voor een repetitie


    Ik had dus een 9.6 voor een SO en een 5.8 voor de repetitie die 4 keeer meetelde
    o.O


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    SorrowPayne schreef:
    (...)

    Ik had dus een 9.6 voor een SO en een 5.8 voor de repetitie die 4 keeer meetelde
    o.O


    Aii, bij ons tellen repetities in het eerste halfjaar 3x mee en in het tweede 6x

    [ bericht aangepast op 18 nov 2012 - 12:48 ]


    The Dutch don't have religion, they have cheese

    1DL1D schreef:
    (...)

    Aii, bij ons tellen repetities in het eerste halfjaar 3x mee en in het tweede 6x


    WOW! Bij ons tellen repetities van Wiskunde het laatste trimester 4 x en nu 3x. Waar zit jij dan op school?


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    SorrowPayne schreef:
    (...)

    WOW! Bij ons tellen repetities van Wiskunde het laatste trimester 4 x en nu 3x. Waar zit jij dan op school?


    Zaandam, het Zaanlands Lyceum


    The Dutch don't have religion, they have cheese