• heeey(A)
    ik heb 2 probleempjes
    (1).Kijk ik zit nu op de middelbare en er zit een jongen in de 2de
    hij is best knap en hij is ook aardig
    Ik vind hem leuk enzeu..
    Maar jah ik durfde niet op hem af te stappen.
    Naja nu blijkt dat die 7 dagen verkering heeft en hij heeft verkering met mijn beste vriendin van mijn oude school(zit niet op mijn nieuwe school)
    Ik durf nou niet meer naar hem te kijken op school...

    (2). Nu heb ik nog een probleempje
    er zit ook een jongen op mijn nieuwe school en die vind ik ook best leuk,
    we ouwehoeren best vaak enzeu,
    maar nu begin ik een beetje verliefd op hem te worden
    Maar mijn BF(ook al van de oude school) zit ook op mijn school,en ze heeft me verteld dat ze hem ook leuk vond!nu heb ik pas geleden verteld dat ik een beetje verliefd op hem was,maar zij vond het volgends mij niet zo leuk dat ik da vertelden,Maar nu denk ik dat hij haar leuker vind dan mij want mijn andere vriendin vroeg aan hem of hij mijn BF leuk vond en toen zei hij van : Weet ik veel,ik hoef geen verkering met haar ofzeu,Maar nu zitten hun ook te ouwenhoeren met elkaar en ik ben nu bang dat hij haar leuker vind dn mij,maar ik wil ook niet dat onze vriendschap kapot gaat door 1 jongen....


    weten jullie iets wat mij kan helpen??
    alvast bedankt

    xoxo Shanice


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    ik denk dat je gewoon eens met je Bf erover moet praten ;)


    cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..

    ik denk dat je gewoon eens met je Bf erover moet praten ;)

    We hebben de laatste tijd ook best vaak ruzie...


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Uhm geniet gwn ff in stilte van je verliefdheid en beloof je vriendin dat geen van beide hem neemt. Een jongen mag niet tussen vriendschap komen!


    Why don't you break my heart

    Uhm geniet gwn ff in stilte van je verliefdheid en beloof je vriendin dat geen van beide hem neemt. Een jongen mag niet tussen vriendschap komen!


    dankje voor het helpen <33

    en vandaag moest ik weer naar school,is het vriendje van de oude vriendin van me van men oude school me steeds aan te kijken.En toen we uit waren zei ik tegen mijn BF : mijn neus doet zeer(vanwege neuspiercing),ik zo ik hem lkkr 3 gaatjes(voor grap)zegt hij owjahhh ^^


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Uhm geniet gwn ff in stilte van je verliefdheid en beloof je vriendin dat geen van beide hem neemt. Een jongen mag niet tussen vriendschap komen!


    slim!
    idd,, als je hun beide leuk vind nooit iemand laten kiezen,
    want dan komt er altijd jaloerzie + ruzie


    So silently, you make my day so unreal and never ending

    Hij zegt zelf dat hij niet met je Bf wilt. Waar maak je dan een punt over? Hij vind je vriendin dus niet leuk. Ga lekker verder met hem ouwehoeren;) Als je gwn door blijft praten. Dan kom je d'r veel makkelijker achter;) En je kan het beter goed maken met je Bf. Of minder rusies maken. Je moet niet rusie maken om een jongen. Elkaar gwn accepteren. Als hij haar leuker vind of anders om. Dus hij jou dat jullie het moeten accepteren. Hij kiest, hij houd dus van die gene. Daar kunnen jullie niks aan verandere