• Hallo!
    Ik weet niet of iemand het al weet maar in April begint Camp NaNoWriMo. En ik vroeg me af of er nog meer mensen van plan waren om mee te gaan doen.



    Voor degenen die niet weten wat Camp NaNowrimo is: Het is een soort van wedstrijd met jezelf waarbij je in een maand -April nu dus- 50K aan woorden moet schrijven. Het is dit jaar alleen verandert, je kan dit jaar ook kiezen om minder of meer dan 50K als doel te nemen. Alles vanaf 10K tot 999,999K kan je nu als doel nemen.
    Dus is er iemand die van plan is mee te gaan doen?
    De site

    Mensen die meedoen:
    Emrys | Taraluis Dear World,
    50K

    Morissette | Halissa - Orange Carrots | Larry Stylinson
    50K

    Memoria | Witlow - Autumn Leaves
    20K

    Square | Squares - Catch me if you can
    25K

    Reid | Pieces of the same puzzle
    50K

    Mirare | Nemhain - A Midsummer's Nightmare
    15K

    Macabre | Lestrange - Ophelia
    25K

    Sofinite | Falling inside the black
    Eltham | Eltham - De vertellingen van het zilveren meer.
    20K

    Mulford | Occupational Hazard
    50K

    Jaspis | sugarflake - I'm your private dancer
    30K

    Separatoo |
    25K

    lizor | Lizor - For The King
    25K

    Pantheon | Rebirthing - Levensruil
    10K

    Lavigna | Curiosity
    15K

    Tarsus | Ancient - apokalipsa
    25K

    Aestas | Paddingtoned - Hidden and found
    12,5K

    Deceiver | SoulKey - Aurae
    25K

    MyLintis | Demesio



    Word War

    16:30-17:30
    20:00-21:00
    18:30-19-30

    11:00-12:00
    13:00-14:00
    15:00-16:00
    19:00-20:00
    21:00-22:00
    22:30-23:30




    Rood is door de week en blauw voor in weekenden. Er kunnen altijd nog meer tijden bijkomen

    [ bericht aangepast op 3 april 2013 - 19:24 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Naaah, lijkt me geen slim plan als ik in mei examens heb... Toch stom, want ik zou er best eens aan mee willen doen.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik zou wel willen, maar ik heb het zo abnormaal druk met school dit semester dat ik al enkele weken geen tijd heb gehad om ook maar iets te schrijven, dus ik kan jammer genoeg niet meedoen.


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Ik zou wel willen, maar ik heb totaal geen idee waar ik over moet schrijven.

    Parachutes schreef:
    Naaah, lijkt me geen slim plan als ik in mei examens heb... Toch stom, want ik zou er best eens aan mee willen doen.

    Je hebt altijd Augustus nog dan is er nog een


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Emrys schreef:
    (...)
    Je hebt altijd Augustus nog dan is er nog een

    Ik denk dat ik in april meer tijd heb dan in Augustus. Ow ik zat even verkeerd te kijken, maar wij zijn in augustus op vakantie , volgens mij dan. Helaas, ik heb al een hele tijd het idee om een verhaal te maken maar ik kan gewoon niks bedenken...

    [ bericht aangepast op 12 maart 2013 - 21:03 ]

    Ik doe weer mee in November en in de vakantie (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Aotearoa schreef:
    (...)
    Ik denk dat ik in april meer tijd heb dan in Augustus. Helaas, ik heb al een hele tijd het idee om een verhaal te maken maar ik kan gewoon niks bedenken...

    Dan zou je moeten proberen met iemand samen te werken en alleen jou woorden dan mee te tellen. Samen een verhaal verzinnen gaat altijd wel makkelijker. En als je wilt kan ik je ook wel helpen iets verzinnen?


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Wow, begint het alweer? :'D
    Ik ga hem in augustus weer doen denk ik, dan heb ik alle tijd. Voor de mensen die nu mee gaan doen: veel succes!


    Caution first, always.

    Maakt het uit of je aan één verhaal of aan meerdere schrijft dan?


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Emrys schreef:
    (...)
    Dan zou je moeten proberen met iemand samen te werken en alleen jou woorden dan mee te tellen. Samen een verhaal verzinnen gaat altijd wel makkelijker. En als je wilt kan ik je ook wel helpen iets verzinnen?

    I don't know, het is wel een oplossing. Misschien is dat inderdaad wel een goed idee. Nu ben ik aan het twijfelen dit gaat nog lang duren aangezien ik heel slecht ben ik kiezen./s]

    Emrys schreef:
    (...)
    Je hebt altijd Augustus nog dan is er nog een


    Oh, dat is een betere tijd! Misschien ga ik dan wel mee doen. (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    katl1 schreef:
    Maakt het uit of je aan één verhaal of aan meerdere schrijft dan?

    Nah de bedoeling is dat je gewoon aan een verhaal schrijft maar vorige keer heb ik er ook aan twee tegelijk gewerkt omdat ik met die andere helemaal vast zat. Het maakt niet zo heel erg uit omdat het op het einde er gewoon om gaat dat je je doel hebt behaalt en niemand gaat controleren of je het ook echt aan een verhaal hebt gedaan.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Een boek in een maand? PFOE. Dan moet ik echt flink doorwerken. Gaat sowieso al niet met school, en volgens mij mag ik nog niet eens meedoen.

    Emrys schreef:
    (...)
    Nah de bedoeling is dat je gewoon aan een verhaal schrijft maar vorige keer heb ik er ook aan twee tegelijk gewerkt omdat ik met die andere helemaal vast zat. Het maakt niet zo heel erg uit omdat het op het einde er gewoon om gaat dat je je doel hebt behaalt en niemand gaat controleren of je het ook echt aan een verhaal hebt gedaan.


    Hmm, dan liever volgende keer, anders moet ik mn andere verhalen zo erg verwaarlozen nu. In de vakantie is dat al iets haalbaarder, dan kan ik op voorhand effe kijken dat ik een tijdlang aan één verhaal minder schrijf en zorg dat ik met de andere goed bij ben... het is dat ik te veel inspi heb voor één verhaal, ik schrijf er een hoop tegelijk en die post ik ook op Q...


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Ik doe mee! De paar examens die ik heb zijn toch eind deze maand en daarna is het vakantie. Tijd genoeg. :'D
    Wel nog even zien wat ik als doel ga nemen. ;3


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.