• Mijn IPhone was nogal aan het flippen, dus ging ik hem herstellen via ITunes. mn iPhone bleef zo ongeveer anderhalf uur staan op de zelfde hoeveelheid 'geladen' in het laadbalkje(hoop dat je begrijpt wat ik bedoel).
    Ik zocht het op en vroeg het aan mn vader hij zei wat ik allemaal kon doen om hem weer aan de praat te krijgen, heb alles gedaan maar niks hielp.
    Uiteindelijk heb ik hem losgekoppeld, uitgezet, weer in mn computer gekoppeld en iPhone ging automatisch aan.
    Maar nu blijft mijn mobiel dus steken op het plaatje van een kabeltje plus een pijltje naar het iTunes logo...
    iTunes herkent hem niet, alsof er totaal geen mobiel aanwezig is...
    Kan iemand hem reanimeren? Snif, ik wil hem weer terug :(

    [ bericht aangepast op 16 nov 2012 - 22:35 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Heb je een jailbreak? Dan weet ik hoe het moet.

    Ooit gehad, maar die heb ik nu niet meer als het goed is. Anders zeg je wat ik moet doen, als het niet werkt kan het geen kwaad (toch??)


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Leg hem een uurtje in de ijskast of in de vriezer. Haal hem eruit en laat hem weer helemaal warm worden, als het goed is moet hij het dan weer doen. Dat vertelde een klasgenote tegen mij en volgens haar werkt het.


    Physics is awesome

    @Eyes, thanks! Als hij het morgen nog niet doet ga ik dat doen denk ik, kan nu niet meer in de koelkast leggen want mn vader wordt anders boos.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Flitwick schreef:
    @Eyes, thanks! Als hij het morgen nog niet doet ga ik dat doen denk ik, kan nu niet meer in de koelkast leggen want mn vader wordt anders boos.


    Ik hoop dat hij het morgen weer doet. Maar het is altijd handig om nog iets achter de hand te hebben.


    Physics is awesome

    klopt, hopen dat fapsnol snel reageerd :P


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Heb ik ook gehad. Toen bleek dat dankzij mijn geflipte iPhone en het opeens verwijderen hiervan het programma Mobile Device Support verdwenen was van mijn computer. Oplossing was om iTunes en alle programma's die met iTunes meekomen, dus Apple update, Apple Software, Quicktime, etc, te verwijderen. Dan de computer opnieuw op te starten en dan pas iTunes opnieuw installeren. Werkte super. Het werkt trouwens niet als je alleen iTunes verwijderd en de rest laat staan..

    anyway, hope dat het probleem snel opgelost is,

    Kan je je Iphone niet op laten gaan en daarna weer opladen?


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    hellgirl1417 schreef:
    Heb ik ook gehad. Toen bleek dat dankzij mijn geflipte iPhone en het opeens verwijderen hiervan het programma Mobile Device Support verdwenen was van mijn computer. Oplossing was om iTunes en alle programma's die met iTunes meekomen, dus Apple update, Apple Software, Quicktime, etc, te verwijderen. Dan de computer opnieuw op te starten en dan pas iTunes opnieuw installeren. Werkte super. Het werkt trouwens niet als je alleen iTunes verwijderd en de rest laat staan..

    anyway, hope dat het probleem snel opgelost is,


    Memoria schreef:
    Kan je je Iphone niet op laten gaan en daarna weer opladen?


    Heb het flauwe vermoeden dat deze twee tips wat gezonder zijn voor je iPhone dan hem invriezen.


    quidquid excusatio prandium pro

    Omg He works again :P
    Ik werd gister wakker en hij deed het weer :D
    Door WIFI problemen kon ik het niet eerder melden op Quizlet..


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel