• .. aan alle mensen met een Mac. Welke Youtube-download programma gebruiken jullie? Moet ik echt even weten! Dankjewel alvast!

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    ars moriendi

    Oei, oei, oei Claire, ga je nu illegale handel doen? Omygod, had ik niet van jou verwacht hoor.
    Werken die andere normale download sites niet? Ik heb in ieder geval iets gedownload met de naam 'any video converter' - lol, origineel - en werkt goed!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aislinn schreef:
    Oei, oei, oei Claire, ga je nu illegale handel doen? Omygod, had ik niet van jou verwacht hoor.
    Werken die andere normale download sites niet? Ik heb in ieder geval iets gedownload met de naam 'any video converter' - lol, origineel - en werkt goed!

    Haha, jaa, ik heb nu een programma waarmee ik die stukjes film niet kan importeren in Premiere Pro. En ik moet voor maandag een korte montage af hebben. Het programma dat ik eerst altijd gebruikte (DVD Video Soft) werkte niet meer op de Mac. :/


    ars moriendi

    Het Youtube-download programma voor de Mac.

    Is het om liedjes te downloaden? Dan kan ik je prostopleer.com heel erg aanraden. Je liedjes worden meteen in iTunes op de juiste manier gezet, het gaat snel en is super gemakkelijk. Enige nadeel: een limiet van vijftien liedjes per dag.

    Edit: Nevermind, ik lees dat het om videofragmenten gaat. Dan is mijn reactie niet van toepassing.

    [ bericht aangepast op 18 nov 2012 - 0:50 ]


    If we had not a soul, music would have created it.

    Atmosphere schreef:
    Het Youtube-download programma voor de Mac.

    Heet dat ook zo? Of heb je een link? :3


    ars moriendi