• Hi everyone c; Het is vakantie, finally, en ik wil al tijden meer gaan tekenen. Ik teken al aardig vaak, maar door school heb ik veel minder tijd. Nu is het maar één weekje vakantie, maar het geeft wel de ruimte om met tekeningen te beginnen en als ik eenmaal bezig ben kan ik makkelijker tijd maken om die tekening ook af te maken. Ik zou hier graag plek maken om requests/ideeën van jullie te ontvangen :Y)


    Enkele voorbeelden (chronologisch);

    Emma Watson
    Daniel Radcliffe
    Cheshire Cat
    Jensen Ackles

    Ik ben nog bezig met Mark Pellegrino.

    Regels;
    ~ Het is gratis.
    ~ Ik werk meestal van een foto op internet/voorbeeld. Als je een aanvraag hebt waarbij die er niet is zal ik mijn best doen, maar ik garandeer niet dat het iets wordt. Ik ben hier nog veel mee aan het oefenen en experimenteren en hoop dat ik hier wel beter in ga worden.
    ~ Dit geld ook voor kleur. Eigenlijk doe ik alles zwart-wit, maar ik oefen wel veel met kleur. Als je kleur wilt moet je dat aangeven, dan duurt het sowieso langer en ik garandeer geen groot succes.
    ~ Als ik de tijd niet kan vinden om te tekenen hoop ik dat jullie daar begrip voor hebben. Ga me niet lopen spammen want ik wil niet dat er een druk op mij ligt en ik móet tekenen.
    ~ Ik teken niet alleen gezichten, dat is alleen wat ik het vaakst teken. Andere dingen mogen ook.

    Wachtlijst;
    ~ Dustfinger for LakeTown
    ~ Click for Smileypup

    [ bericht aangepast op 3 mei 2015 - 22:05 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ik ben altijd jaloers op mensen met zo'n tekentalent :Y)

    Ik ben al tijden op zoek naar een geschikte pf voor mijn eventuele nieuwe username... Zou je voor mij Dustfinger (Paul Bettany) willen tekenen? :3


    Let op, de marter op zijn schouder heeft hoorntjes, klein maar belangrijk detail ^^


    Ik vind dit wel een geschikt plaatje, maar als je liever zelf iets zoekt, klik hier maar.

    Super mooie tekeningen!


    16 - 09 - '17

    LakeTown schreef:
    Ik ben altijd jaloers op mensen met zo'n tekentalent :Y)

    Ik ben al tijden op zoek naar een geschikte pf voor mijn eventuele nieuwe username... Zou je voor mij Dustfinger (Paul Bettany) willen tekenen? :3


    Let op, de marter op zijn schouder heeft hoorntjes, klein maar belangrijk detail ^^


    Ik vind dit wel een geschikt plaatje, maar als je liever zelf iets zoekt, klik hier maar.


    Je staat als eerste in de wachtlijst (: Ik ga even op zoek naar een misschien iets scherper plaatje. Als ik iets vind vraag ik eerst even goedkeuring aan jou


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Zou je dit voor me willen na tekenen? Ik zou het erg leuk vinden!! (:


    Stuur je de tekeningen ook op? (al is het een kopie) En zo ja, wil je hier dan geld voor? ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bostick schreef:
    Stuur je de tekeningen ook op? (al is het een kopie) En zo ja, wil je hier dan geld voor? ^^


    Als hem opgestuurd wil kan ik altijd kijken of dat lukt natuurlijk (: Als je geld wilt geven dan houd ik je niet tegen maar het hoeft niet van mij denk ik haha. Ik ben alleen wel bang dat ik het dan niet anders op kan sturen dan in een envelop, dus dan zou het gevouwen worden waarschijnlijk.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    SiriuslyBlack schreef:
    (...)

    Als hem opgestuurd wil kan ik altijd kijken of dat lukt natuurlijk (: Als je geld wilt geven dan houd ik je niet tegen maar het hoeft niet van mij denk ik haha. Ik ben alleen wel bang dat ik het dan niet anders op kan sturen dan in een envelop, dus dan zou het gevouwen worden waarschijnlijk.


    Kijk, als het een goeie tekening is wil ik je best geld betalen voor de dingen die je ervoor zou hebben moeten kopen. Dit heb ik al eens eerder gedaan met iemand op Q ^^

    [ bericht aangepast op 3 mei 2015 - 22:07 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bostick schreef:
    (...)

    Kijk, als het een goeie tekening is wil ik je best geld betalen voor de dingen die je ervoor zou hebben moeten kopen. Dit heb ik al eens eerder gedaan met iemand op Q ^^


    Ligt er indd aan of ik er iets voor heb moeten kopen en ik moet het natuurlijk wel kunnen vinden bij de winkels in de buurt, ik kan niet zo snel naar andere plaatsen jammer genoeg.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    SiriuslyBlack schreef:
    (...)

    Ligt er indd aan of ik er iets voor heb moeten kopen en ik moet het natuurlijk wel kunnen vinden bij de winkels in de buurt, ik kan niet zo snel naar andere plaatsen jammer genoeg.


    Knutselwinkels hebben altijd wel enveloppen en van dat soort dingetjes, toch? ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bruh, ik kan jouw talenten wel gebruiken :3
    Ik zoek iemand die aliens voor me wil tekenen want ... tsja .... zelf kan ik het niet en ik zou ze graag toch eens visueel zien.


    If I were once a planet, you were the axis