• Toedels! x'D
    Vandaag is er om half 4 een MSN meeting! Dan zitten we met z'n allen in 1 of meerdere gesprekken en nemen we afscheid van de geliefde Siham, Ivy en Eef! Siham & Ivy worden als Rutger terug komt geband omdat ze kennerlijk een beetje stout geweest zijn x'D En mogen dan niet meer op Quizlet. Euhm en toen werd Eef beetje boos en heeft zichzelf verwijdert, dus die komt ook niet meer op Quizlet! Dus omdat wij zoveel van die mensjes houden hebben we vandaag 14 oktober 2008, een MSN Meeting om half 4! Ben erbij! :P

    Zet wel je QUIZLET NAAM in je MSN NAAM en ook MSN MEETING! Anders weten we niet wie erbij hoort x'D

    Mijn msn om toe tevoegen:
    axkaulitz@hotmail.com

    Siham haar msn om toetevoegen:
    sisinobubbles_01@hotmail.com

    xoxo Anouk


    Tears are crashing out of my eyes

    (...)
    Voeg gewoon toe! Wie weet tot hoe laat we door gaan ='D De eindtijd is neit gegeven hea, alleen de begintijd! x'D

    mij heb je al op MSN


    Fanta rules

    (...)

    ja eef heeft haar account verwijdert omdat ze Q. een gevangenis vond worden u__u dus dan zal dat ook wel x]

    En de winnar van de ergste gevangenis van het internet is geworden.... QUIZLET x'D
    Neej grapje, het word wel strenger maar soms is het ook wel eens nodig :P


    Tears are crashing out of my eyes

    (...)
    mij heb je al op MSN

    Ow, sirieus?! x'D I didn't know


    Tears are crashing out of my eyes

    WAT? SIHAM GAAT WEG? NU KIM HEEL BOOS WORDEN!
    WAAROM? OMDAT DIT EEN SITE IS WAAR JE ZOGENAAMD NIET MAG SCHELDEN OMDAT ER EEN PAAR MENSJES NAAR DE KERK GAAN? TJEES! IK WIL WETEN WAAROM SIHAM WEG GAAT EN IK WIL EEN GOEDE REDEN.

    (...)
    Ow, sirieus?! x'D I didn't know

    ik praatte net tegen je


    Fanta rules

    (...)

    achja ik heb er 4 ofzeu gehad en 1 forumban dus waarom ik geband zou moeten worden snap ik ook niet n__n

    Ik weet het wel :')


    I recycle my thoughts.

    WAT? SIHAM GAAT WEG? NU KIM HEEL BOOS WORDEN!
    WAAROM? OMDAT DIT EEN SITE IS WAAR JE ZOGENAAMD NIET MAG SCHELDEN OMDAT ER EEN PAAR MENSJES NAAR DE KERK GAAN? TJEES! IK WIL WETEN WAAROM SIHAM WEG GAAT EN IK WIL EEN GOEDE REDEN.



    whahahah x']

    lang verhaal lieverd.Lang verhaal...


    Lalalalalalalala.

    CIAO PEOPLEOTIE
    IKKE GA NAAR SGOOL
    (doeg)(doeg)(doeg)(doeg)


    Fanta rules

    Dit is wat er is gebeurd >.< ja mensen blijven doorzagen en vragen wat er is gebeurd dus dan vertel ik het wel even >.<nou Ivy die ging samen met eef van account ruilen.Ja jeweetwel Ivy ging een beetje mod spelen en eef ging de boel een beetje op stelten zetten.Nou dat vertelde eef dus tegen mij en toen vroeg ik of ik ook eens op haar account mocht.Nou fijn,wij ruilen van account en ik modje spelen.Nou toen moest eef weg en mocht ik op haar account Blijven,nou niemand had iets in de gaten.Volgende dag zat er een
    hacker op CookieMurder's account en eef was er even Niet dus heb ik geprobeerd om het ww van CookieMurder te kraken.nou fijn dat is gelukt.Toen heeft DarkPassion een forumban aan CookieMurder gegeven omdat ze dacht dat er nog steeds een hacker op haar account zat.Ik heb toen op eef's account een berichtje aan DarkPassion gestuurd of ze die forumban Niet kon opheven en daaronder schreef ik;
    groetjes eef.Nou toen ging het dus fout.DarkPassion zei dus tegen mij dat ik eef Niet was,omdat ik anders wel had geweten dat een forumban Niet ogpeheven kon worden.Toen heb ik dus gezegd dat dat wel kan als Rutger nu Niet op vakantie was geweest.En toen in een keer stuurde ze een pb met daarin; Well,nice to meet you,Siham.Dus ik dacht zo van; Oh my god! hoe weet zij dat?En toen schreef ze nog een berichtje met daarin; Ik heb dit allemaal aan Rutger gemaild,dus als hij terug komt van vakantie krijgen jij een Ivy een ban op Q.Nou ik mocht toen even op CookieMurder's account om Ivy een pb te sturen met daarin dat we gebant zouden worden,toen heb ik dus nogal groffe dingen over DarkPassion in dat beriht geschreven en daar is Mups achtergekomen omdat zij mod+ is en dan kun je PB's van mensen
    lezen en ja toen heb ik dus op xTINKERBELL een waarschuwing van haar gehad en ja toen heb ik samen met CookieMurder heel het verhaal aan eef verteld en aan andere vriendinnen op Q. en die hebben dus verschillende topics geopent met daarin dat als ik gebannen zou worden samen met Ivy,dat ze dan van Q. af zouden gaan en dat er Niet eens mod's meer nodig zouden zijn om de site in controle te houden,
    omdat er toch alleen maar mod's over zouden Blijven.Nouja die mensen hebben dus ook waarschuwingen gehad en ja nou heeft eef haar account verwijdert[/zucht]


    Lalalalalalalala.

    (...)
    ik praatte net tegen je

    Ow bn je cynthia? :P


    Tears are crashing out of my eyes

    Tsja, zoiets kon je verwachten.


    I recycle my thoughts.

    Tsja, zoiets kon je verwachten.


    Maar dan nog >.< het slaat nergens op dat we nu gebant worden.Alsof wij dan niet op een andere pc hier terug op Q. komen? en het is gewoon flauwekul.Bijna iedere mod lijkt hier wel een moeder waaraan je eerst toestemming moet vragen om op Q. te mogen.Hallo wij zijn hier ook maar gekomen om plezier te maken enzo en ik weet zeker dat als wij écht gebant worden er héél veel mensen zullen afhaken op Q.Reken daar maar op!


    Lalalalalalalala.

    En omdat ze dus weg moeten houden wij deze meeting =D


    Tears are crashing out of my eyes

    oooh en toen was het in een keer stil?


    Lalalalalalalala.

    (...)

    Maar dan nog >.< het slaat nergens op dat we nu gebant worden.Alsof wij dan niet op een andere pc hier terug op Q. komen? en het is gewoon flauwekul.Bijna iedere mod lijkt hier wel een moeder waaraan je eerst toestemming moet vragen om op Q. te mogen.Hallo wij zijn hier ook maar gekomen om plezier te maken enzo en ik weet zeker dat als wij écht gebant worden er héél veel mensen zullen afhaken op Q.Reken daar maar op!

    Excuse me maar ik vind het geen gewoonte om met accounts te ruilen. Een moderator is in vertrouwen een moderator geworden en het is niet gewoon om een user die niet is toegewezen als moderator op het account te laten. Begrijp dan dat dat gewoon verboden is, en iemand uitschelden is sowieso geen ding wat normaal zou moeten zijn.


    I recycle my thoughts.