• Oké, om verdere geruchten te voorkomen zal ik ook maar open kaart spelen. Door mij worden Siham, Eef en Ivy waarschijnlijk geband. Ik was boos op Siham en heb dat een soort van afgereageert door Máriko te vertellen wat zij allemaal deden op het account van Eef. Het floepte er een soort van uit? Maar goed, jullie mogen me nu best gaan haten. Ik weet nu in ieder geval wie mijn echte vrienden zijn, want echte vrienden schelden echte vrienden niet uit, zelfs niet na zoiets. Echte vrienden geven echte vrienden een tweede kans.
    x

    EDIT: En wie het nu waagt om Patricia uit te gaan schelden heeft meteen een ban op zn dak.



    (bericht aangepast door een moderator)

    Liefurd zo mooi gezegd! (H)

    Proud of you (H)

    :)
    Ben blij dat je zo eerlijk bent x] ! Maarreuh, zullen ze echte vriendinnen zijn gaan ze je niet laten zitten hoar ^^


    What's wrong whit loving someone?

    mooi, en goed gezegd! x3


    i need you like a heart needs a beat.

    Ik vind het goed dat je het gezegd hebt ;)


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    stoer dat je zo eerlijk bent!(H)


    I am an idiot, I move.

    heel erg eerlijk meis !


    A Noble was Born in Chaos

    Meisje,, mooi gezegd =)

    Heel goed dat je zo eerlijk bent!
    Respect voor je! <333


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    goed dat je het eerlijk hebt gezegd! x3


    Listen to what we're not saying..

    Nou,hoef je hier een topic voor te openen?

    Sorry dat ik het zeg hoor,dit is mijn mening,ik vind dat je nu slijmt.Met dat bericht: Je hebt een ban op je kop als je scheld! Sorry hoor.Nog eens; Dit is gewoon mijn mening,verder zeg ik nu niets.

    Nou,hoef je hier een topic voor te openen?

    Sorry dat ik het zeg hoor,dit is mijn mening,ik vind dat je nu slijmt.Met dat bericht: Je hebt een ban op je kop als je scheld! Sorry hoor.Nog eens; Dit is gewoon mijn mening,verder zeg ik nu niets.


    Dat stukje is er denk ik bij gezet door een mod! ;)


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Nou,hoef je hier een topic voor te openen?

    Sorry dat ik het zeg hoor,dit is mijn mening,ik vind dat je nu slijmt.Met dat bericht: Je hebt een ban op je kop als je scheld! Sorry hoor.Nog eens; Dit is gewoon mijn mening,verder zeg ik nu niets.

    Oordeel niet zo snel en lees wat er onder de edit staat. En ja. Die mod ben IK.


    Bored.

    Het is goed dat je het zegt.
    Máár, er is kans dat ze zonder dat je het zei toch wel betrapt waren.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Het is wel goed dat je het zo zegt. Maar niet echt bepaald aardig tegenover hun.. [/mening]


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42