• Ah, het is zo fijn dat mijn 'beste vriendin' me buitensluit.
    Op school heb ik een vriendengroepje. Laatst is er... zo gezegd iemand bijgekomen, die mijn beste vriendin, K, niet mocht.
    Ze deden, zonder echt woorden te wisselen, best vijandig, en zo. Nou ja, uiteindelijk hebben ze het zo ongeveer wel goedgepraat.
    Maar nu heb ik echt het gevoel dat ik gewoon vervangen ben door haar.
    Zo gaat 'mijn vriendengroepje' vandaag naar de bioscoop, zonder mij mee te vragen. No big deal, buiten het feit dat ik me gewoon buitengesloten voel.

    De laatste tijd deed K sowieso al kortaf, maar toen ik vroeg of er iets was, was er niks.
    We zouden samen naar een feest gaan, dus ik vroeg of dat nog doorging. 'Ze moet kijken hoe het zit met haar geld omdat ze moet sparen'.
    Ik kan je vertellen dat ze best een hoog getal op haar bankrekening heeft staan.
    Maar ja, naar de bioscoop gaan kan wel even.

    Ugh, dit moest ik even van me afschrijven. Ik heb gewoon het gevoel dat ik alles langzaamaan aan het kwijtraken ben, de laatste tijd.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Oh. Dat ken ik.
    Ik kan je eigenlijk niks anders aanraden om hen te laten doen waar ze zin in hebben en 'nieuwe' vrienden te zoeken.
    Heeft bij wel een tijdje geduurd, maar ik heb vanuit die vriendengroep waarbij ik nu zit een ultimate beste vriendin, èn een vriendje ^^

    Probeer trouwens breed te zoeken, want mijn vrienden heb ik gevonden in een jaar boven me :')

    En die andere vriendinnen? Laat ze lekker stikken, ze zijn het niet waard. ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Stenen aan vastbinden en in de zee gooien. :Y)


    I'll lick the poison from right off your kiss

    [ bericht aangepast op 18 nov 2012 - 12:02 ]


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    Haha, dankjullie wel. :'D Ik vind dit echt een rotstreek, aangezien ik samen eerst met een paar naar Walibi was gegaan zonder haar. Dat hadden we ook gezegd, en zij kon niet. Raad eens waarom?
    Omdat ze moest sparen.
    Nou, wij zijn dus naar Walibi gegaan, K werd boos.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Demustachana schreef:
    Haha, dankjullie wel. :'D Ik vind dit echt een rotstreek, aangezien ik samen eerst met een paar naar Walibi was gegaan zonder haar. Dat hadden we ook gezegd, en zij kon niet. Raad eens waarom?
    Omdat ze moest sparen.
    Nou, wij zijn dus naar Walibi gegaan, K werd boos.

    Oh, wat heerlijk kinderachtig van haar zeg -.-
    Ik zou het best mijn vriendinnen gunnen om gezellig ergens naartoe te gaan als ik niet meekan, hoor. De wereld gaat er echt niet dood aan -.-


    Deep inside, I've never felt alive

    Britsanity schreef:
    Stenen aan vastbinden en in de zee gooien. :Y)


    26 - 02 - '16

    Ik zou haar er eens op aanspreken. En daarnaast kijken of er niet leukere mensen zijn om je vrije tijd mee door te brengen.


    "They say that we're dreaming too big, I say that this town's too small."

    Aha. Ik heb de reden gevonden waarom ze zo kortaf doet.
    Ze heeft een ex-vriend waar ik gewoon normaal mee omga als vrienden. We hadden al een tijdje terug afgesproken dat we een keer naar de bioscoop gingen, (dit wist K), en nu hadden we een soort definitieve afspraak.
    K was hier achtergekomen en zei tegen die jongen dat ik hem leuk vond (?!?!?!?!), dit zei hij tegen mij.
    Dus ik begon tegen haar te praten op What's app om te vragen waar dat op sloeg, kreeg ik -letterlijk- dit als reactie:

    Jij dan! Achter mijn rug om proberen met hem af te spreken! Terwijl je weet dat ik hem nog leuk vond?
    En dan kan je nog wel zeggen dat het niet was omdat je hem leuk vindt maar dan nog komt het raar over.


    Thefúuuuck. Ohja. Ze wilt hem terug. :'D Maar dit is dus de hoofdgedachte achter dat gedoe van haar. :') Ik had haar niet zo laag ingeschat.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Demustachana schreef:
    Aha. Ik heb de reden gevonden waarom ze zo kortaf doet.
    Ze heeft een ex-vriend waar ik gewoon normaal mee omga als vrienden. We hadden al een tijdje terug afgesproken dat we een keer naar de bioscoop gingen, (dit wist K), en nu hadden we een soort definitieve afspraak.
    K was hier achtergekomen en zei tegen die jongen dat ik hem leuk vond (?!?!?!?!), dit zei hij tegen mij.
    Dus ik begon tegen haar te praten op What's app om te vragen waar dat op sloeg, kreeg ik -letterlijk- dit als reactie:

    Jij dan! Achter mijn rug om proberen met hem af te spreken! Terwijl je weet dat ik hem nog leuk vond?
    En dan kan je nog wel zeggen dat het niet was omdat je hem leuk vindt maar dan nog komt het raar over.


    Thefúuuuck. Ohja. Ze wilt hem terug. :'D Maar dit is dus de hoofdgedachte achter dat gedoe van haar. :') Ik had haar niet zo laag ingeschat.


    Dat zou geen actie zijn van een echte beste vriendin.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ze is gewoon stik stik stik stik stik jaloers.


    Pretty is just a pretty word.

    Britsanity schreef:
    Stenen aan vastbinden en in de zee gooien. :Y)


    “You know you're in love when you can't fall asleep because reality is finally better than your dreams.”

    Precies.
    En ik heb wel heel hard moeten lachen, though.
    Die jongen zei dus tegen mij dat hij haar nooit terug wilde :'D.
    Nja, zij stuurde hem allemaal liefdesliedjes zei hij, dus hij stuurt 'Never getting back together' naar haar op.
    Hahahaha.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Demustachana schreef:
    Precies.
    En ik heb wel heel hard moeten lachen, though.
    Die jongen zei dus tegen mij dat hij haar nooit terug wilde :'D.
    Nja, zij stuurde hem allemaal liefdesliedjes zei hij, dus hij stuurt 'Never getting back together' naar haar op.
    Hahahaha.


    Oeh, die is hard. :Y)


    Pretty is just a pretty word.