• Ik dacht aan een mogelijkheid je pasfoto gewoon van het internet gelijk op quizlet kunt zetten zonder hem eerst op te slaan door een url in te voeren. Wat vinden jullie van dit idee?


    26 - 02 - '16

    Voor.
    In mijn mappen steken er allemaal zo'n ongeordende rotzooi en opruimen heeft toch geen zin.
    Dat zou niet aangenamer voor mij en de rest op Q zijn, maar ook voor mijn mappen (a)


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    heel erg voor, want op mijn vorige computer was het geen enkel probleem om plaatjes up te loaden, maar deze doet ongelooflijk moeilijk.. Ik heb zelfs een tijdje zonder plaatje gezeten (no_chears). Dus ik zou er helemaal voor zijn xD

    Voor :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Voor!


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik ben ook voor! (:


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Was er niet een of andere reden dat dat niet kon? Iets met dat het te veel zou worden of slecht zou zijn voor Q als er steeds foto's van andere sites moesten worden geladen? Ik weet het niet meer zeker hoor, maar ik dacht dat daar al een keer iets over was gezegd.

    Maar als het wel gewoon mogelijk is en geen problemen oplevert, ben ik voor. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Was er niet een of andere reden dat dat niet kon? Iets met dat het te veel zou worden of slecht zou zijn voor Q als er steeds foto's van andere sites moesten worden geladen? Ik weet het niet meer zeker hoor, maar ik dacht dat daar al een keer iets over was gezegd.

    Maar als het wel gewoon mogelijk is en geen problemen oplevert, ben ik voor. (:

    Ohja, dat was het. Dat zou inderdaad nadelig kunnen zijn doordat de snelheid omlaag gaat van de webserver.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dit komt er niet.

    Rutger vind dat hij al een groot veiligheidsrisico neemt met dat je plaatjes van (onbekende) andere sites kan nemen in uitkomsten/hoofdstukken. Laat staan dat je pasfoto's van allemaal sites kunt nemen die mogelijk onveilig zijn.

    Tenminste, dat vertelde hij toen wij dat voorstelden om te doen met het nieuwe design.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Dat gaat er idd niet komen. Het is te onveilig en daarnaast maak het de site veel te traag.

    Ik zal anders kijken of ik een nieuw scriptje voor de pasfoto's kan installeren (Y)


    Dit is mijn signature...