• [ bericht aangepast op 2 nov 2020 - 20:27 ]

    Als ik jou was zou ik gewoon naar de dokter gaan, dan weet je in ieder geval zeker waar je mee te maken hebt en of het ernstig is of niet.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik raad je aan energie pillen te gaan halen. Ik voelde me een maand geleden terug net zoals jij nu beschrijft, maar wilde ook niet naar de dokter. Mijn moeder en ik zijn naar de apotheek gegaan, hebben ons laten informeren en toen bepaalde pillen gekregen, waarvan ik de naam niet meer weet. Het zat in een geel potje. :'D
    Dat kun je dus mooi halen zonder doktersrecept, maar ik zou je wel goed laten informeren.


    everything, in time

    Klinkt mij als bloedarmoede of pfeiffer. Lijkt me toch verstandig om even naar de dokter te gaan.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Lenah schreef:
    Als ik jou was zou ik gewoon naar de dokter gaan, dan weet je in ieder geval zeker waar je mee te maken hebt en of het ernstig is of niet.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Lenah schreef:
    Als ik jou was zou ik gewoon naar de dokter gaan, dan weet je in ieder geval zeker waar je mee te maken hebt en of het ernstig is of niet.

    + Als het door te weinig ijzer komt, moet er dus een oplossing gezocht worden waardoor je meer wil eten. Die kan ik niet bedenken, maar de dokter misschien wel. (: Ik hoop dat je je beter gaat voelen!


    You are beautiful, you are love.

    Noyade schreef:
    Ik raad je aan energie pillen te gaan halen. Ik voelde me een maand geleden terug net zoals jij nu beschrijft, maar wilde ook niet naar de dokter. Mijn moeder en ik zijn naar de apotheek gegaan, hebben ons laten informeren en toen bepaalde pillen gekregen, waarvan ik de naam niet meer weet. Het zat in een geel potje. :'D
    Dat kun je dus mooi halen zonder doktersrecept, maar ik zou je wel goed laten informeren.

    Vitamine C pillen zijn dat, die slik ik ook.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Je kan ook verkouden/ de griep hebben ?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Noyade schreef:
    Ik raad je aan energie pillen te gaan halen. Ik voelde me een maand geleden terug net zoals jij nu beschrijft, maar wilde ook niet naar de dokter. Mijn moeder en ik zijn naar de apotheek gegaan, hebben ons laten informeren en toen bepaalde pillen gekregen, waarvan ik de naam niet meer weet. Het zat in een geel potje. :'D
    Dat kun je dus mooi halen zonder doktersrecept, maar ik zou je wel goed laten informeren.

    Oh oké. Als dat helpt wil ik het best proberen.
    Warpaint schreef:
    (...)
    + Als het door te weinig ijzer komt, moet er dus een oplossing gezocht worden waardoor je meer wil eten. Die kan ik niet bedenken, maar de dokter misschien wel. (: Ik hoop dat je je beter gaat voelen!

    Jaa klopt. Ik zal even kijken wat ik ga doen.
    dankjewel c:

    Lenah schreef:
    (...)
    Vitamine C pillen zijn dat, die slik ik ook.

    Die kun je dus gewoon halen?

    Silverlance schreef:
    (...)
    Die kun je dus gewoon halen?

    Vitamine C pillen kun je bijna overal halen, bijvoorbeeld bij de kruitvat c:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Als 't bloedarmoede o.i.d. is dan helpt 't nou niet echt om vitamine C pillen te halen :'D Ga gewoon naar de dokter als je er heel erg last van hebt.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Silverlance schreef:
    (...)
    Die kun je dus gewoon halen?

    Jep, mijn hele familie slikt ze omdat mijn vader niet wil dat we ziek worden haha.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik heb daar ook veel last van (dat ik zo moe ben) en daarom neem ik nu Supradyn. Ik neem 's morgens een bruistablet en tot nu toe helpt het heel goed.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Amused schreef:
    Ik heb daar ook veel last van (dat ik zo moe ben) en daarom neem ik nu Supradyn. Ik neem 's morgens een bruistablet en tot nu toe helpt het heel goed.


    Die bedoel ik! Alleen had ik geen bruistablet maar gewoon pillen, maar wel van Supradyn, dat werkt dus echt. (:


    everything, in time