• Iedereen kent het verhaal wel van de Titanic, het beroemde gezonken schip, wat zogenaamd niet kon zinken. Een stukje geschiedenis. Maar wat nou als de tijd terug draait, en One Direction ineens op de Titanic een vakantie nemen? Zullen ze smoor verliefd worden, of misschien wel het schip van zinken kunnen weerhouden?




    Rollen:

    De jongens
    Zayn Javadd Malik: Styles
    Harry Edward Styles: Dobreva 3e klas.
    Louis William Tomlinson: Memorias 1e klas.
    Liam James Payne: Kendizzzzle 3e klas.
    Niall James Horan: xZiall 1e klas.

    Passagiers
    - Aveline “Ave” Reeds: Phyre 3e klas.
    - Lena Collins: Loorea 1e klas.
    - Lily Hannah McDelvin: NiamLoveYu 1e klas.
    - Eva Adrianna Chamberlain: xMeCrazyMofo 1e klas.
    - Esmeralda Anita Francisca Estrella Felicidad: Garde 3e klas.



    Regels:
    Geen oneliners.
    Zeg het even als je voor lange tijd niet reageert.
    Het liefst 150 woorden per post, iedereen heeft wel eens een mindere dag, maar laat dit niet al te vaak gebeuren.
    Alleen je eigen rol bespelen.
    Niemand buitensluiten.
    Iedeeën zijn altijd welkom.
    Niemand uitschelden, en als het dan zo nodig moet, doe dat dan buiten de topic.
    Max. 3 rollen per persoon.


    1D bestaat hier niet, het speelt zich 100 jaar terug af.

    Het Begin:.
    Je vertrekt van zijn/haar huis naar de haven, om op de cruise naar New York te wachtten, De Titanic

    [ bericht aangepast op 11 dec 2013 - 16:44 ]


    How far is far

    BOEM

    [Ik welke klasse varen ze? Want dat maakt best wel wat uit
    Of varen de jongens in 3e en de meiden in 1e klasse net zoals bij de film?]

    [ bericht aangepast op 16 nov 2013 - 11:30 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    [mt, reageer pas na 4 uur, want tot dan ben ik aan het werk ;x]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Mijn topics.]


    "Family don’t end in blood”

    xAlways schreef:
    BOEM

    [Ik welke klasse varen ze? Want dat maakt best wel wat uit
    Of varen de jongens in 3e en de meiden in 1e klasse net zoals bij de film?]

    [MT] en, Ja daar zat ik ook aan te denken, dus dat doen we wel gewoon ^^

    [ bericht aangepast op 16 nov 2013 - 19:28 ]


    How far is far

    (Minos topicos)


    Because I love him, do I need another reason?

    Liam James Payne:

    Vandaag zou ik dus op een cruise gaan naar New York, en niet zo maar een cruise, een cruise op het nieuwste, onzinkbare schip, De Titanic. Ik had lang voor deze reis moeten sparen, maar eindelijk had ik genoeg geld. Kaartjes voor deze cruise waren duur, en ik had dan ook net genoeg om een kaartje in de 3e klas te bemachtigen. Ik was precies 2 jaar geleden naar Southampton gereisd voor mijn carrière, aangezien dat niet goed uitgepakt had, wou ik graag weer terug naar mijn familie, om daar mijn leven gewoon op te bouwen. En de nieuwste Cruise ging daar toevallig heen. Hier stond ik dan, bij de haven, op het gigantische schip te wachtten. Er stonden veel meer mensen, dat was te verwachten, het was dan ook de grote opening vandaag. Ik keek naar een stel, dat waarschijnlijk in de 3e klas zou reizen, aan de kleding en de bagage te zien. Ik had maar een versleten koffer bij me, die niet eens helemaal vol zat, hun hadden er wel 5, en dan ook propvol. Ook zag ik een paar mensen die het niet zo breed hadden net zoals ik, en ik had nog vrij goed vond ik zelf, ik had tenminste geld om te eten, dat vond ik al genoeg, oke, dan was het wel niet bij een 5 sterren restaurant, maar het was eten. Ik was allang blij dat ik mee kon met deze Cruise. Ik hoopte dat het schip snel aankwam, dan kon ik eerder naar mijn familie, die ik na 2 jaar lang niet gezien te hebben heel erg mis.

    [ bericht aangepast op 16 nov 2013 - 22:59 ]


    How far is far

    {Mijn Topicaz}


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    [mijn topics, ik ben morgen de hele dag weg, misschien als ik wifi heb in de trein kan ik dan reageren, maar anders kan ik pas morgenavond reageren]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Loorea schreef:
    [mijn topics, ik ben morgen de hele dag weg, misschien als ik wifi heb in de trein kan ik dan reageren, maar anders kan ik pas morgenavond reageren]

    [Oke, dankje dat je het even zegt (:]


    How far is far

    Lena Collins
    Voor de laatste keer strijk ik met mijn vingers over de zachte dekens die de muren van mijn kamer bedekken. Ik ga het missen hier. Maar het is tijd voor mij om de wijde wereld in te gaan. Ik pak mijn stok en loop dan mijn kamer uit, niet wetend hoe lang het zal duren voor ik hier weer terug ben. Voorzichtig loop ik de trap af, ik tel elke tree zodat ik precies weet wanneer ik beneden ben. Ik loop naar de deur en open hem. Besluiteloos blijf ik op de oprit staan. Ik weet niet waar de auto staat nu, hebben mijn ouders hem al verplaatst? Ik voel hoe iemand, mijn vader waarschijnlijk, mijn hand vastpakt en mee naar de auto begeleid. Ik laat me voorzichtig op de achterbank zakken en voel dat mijn rugzak ook op de achterbank staat. Mijn ouders gaan voorin zitten en in stilte rijden we weg.

    Het is nog geen kwartier rijden naar de haven waarvandaan ik zal vertrekken en we zijn er dan ook zo. Ik stap de auto uit en blijf angstig staan. Het is een aanval op mijn zintuigen. Zoveel geuren, zoveel geluiden, zoveel onbekende dingen. Ik hoor hoe mijn vader mijn koffers uit de achterbak haalt en kijk op tegen het afscheid dat zo zal volgen. Mijn moeder pakt mijn hand en voert me mee door de enorme kakofonie van mensen. Als we blijven staan weet ik dat het moment is aangebroken, ik moet afscheid nemen van mijn ouders. Ik omhels ze allebei lang en moet diep adem halen om de tranen binnen te houden. Het zal lang duren voor ik ze weer zal zien. Mijn ouders zijn heel belangrijk voor me, ze hebben me altijd geholpen. Maar nu is het tijd om op eigen benen te staan.
    "Hoi, ik ben Luna, jij moet Lena zijn?" hoor ik iemand vragen.
    "Lena, dit is Luna, zij zal een oogje in het zeil houden deze reis." zegt mijn vader.
    Luna pakt mijn hand, ik omhels nog een laatste keer mijn ouders en dan lopen we weg.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Eva Adrianna Chamberlain

    'Ah kom op!' roep ik hard, als Adam de auto laat stoppen voor het rode stoplicht.
    'Het spijt me, Eef, maar we kunnen niet zomaar door rood rijden.' zucht mijn moeder, die op de passagiersstoel zit. 'Ik vind het nog steeds niet kunnen dat je alleen op die cruise gaat!! Het is dat je vader en Adam toestemming hebben gegeven, maar van mij Had je echt niet mogen gaan!'
    'Mam…' zucht ik, terwijl ik mijn muts nog wat beter op mijn hoofd zet. Irritante ouders! 'Ik ben achttien! Dit wordt mijn eerste reis in mijn eentje!'
    'Je bent vorige week achttien geworden, ja.' zeurt mijn moeder door. Waarom heb je geen muziek die je kan opzetten, maar dat alleen jij het hoort?!

    'Ja, doei! Dag mam. Ja ik zal voorzichtig zijn. Nee mam, geen rare dingen. Daag.' Gelukkig rijden mijn moeder en Adam weg. Ik wuif ze nog even na, waarna ik een gekke bek trek. Soms kan ik mijn moeder echt niet hebben. En daarom ben ik ook zo blij dat ik vandaag op een prachtig cruiseschip over de zee mag varen!
    Het is gewoon perfect!
    Ik zet een paar stappen op de haven, niet wetend wat ik moet doen.
    Wacht! Daar staat nog iemand! Voorzichtig loop ik naar de jongen toe, die ook op de haven staat te wachten. Misschien wel op dezelfde cruise!
    'Hoi, ik ben Eva!' roep ik vrolijk.

    [ bericht aangepast op 17 nov 2013 - 10:12 ]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Liam James Payne:

    Ik stond nog steeds op het schip te wachten, het begon nou toch wel lang te duren. Inmiddels waren er weer een aantal mensen bij gekomen in de wachtrij. Ik probeerde me voor te stellen hoe het schip vanbinnen, zowel als het er van buiten uit zou zien. Ik zat in de derde klas, dus zoveel kon ik er misschien wel niet van verwachten, maar er stond hopelijk wel een bed in enzo, dus dan was ik al blij. Ik stelde me voor hoe groot het schip wel niet moest zijn, als al deze mensen er op konden, want werkelijk de hele haven stond bepakt met mensen, er werd best wel wat onderscheid gemaakt tussen rijk en arm, en dat zag je dan ook, alle rijke mensen stonden helemaal voor aan, daar iets achter stonden de gewone mensen, en helemaal achteraan stonden de arme mensen, waar ik dus stond. Ik heb het nooit zo'n probleem gevonden dat mijn ouders nooit zoveel geld hadden, ik had kleding, eten, een bed, een bad, en onderdak, dan wel niet van de beste kwaliteit maar het was tenminste iets, en ik was er blij mee. Er waren zoveel mensen die het nog veel slechter hadden dan ons. Ik keek om me heen, en bestudeer af en toe een keertje een voorbijganger. Dan hoor ik iemand 'Hoi, ik ben Eva!' vrolijk achter mij roepen. Ik schrok een beetje, ik had daar niet zo gauw iemand verwacht. 'Ehm, hallo, ik ben Liam' Zei ik terwijl ik het meisje haar hand schudde.

    [ bericht aangepast op 17 nov 2013 - 10:49 ]


    How far is far

    Eva Adrianna Chamberlain

    De jongen schrok een beetje van mijn uitbarsting, waardoor ik zachtjes giechelde. Hij draaide zich om en mompelde: 'Ehm, hallo, ik ben Liam.' Ik lachte lief naar de jongen en schudde zijn hand. Mijn moeder had me altijd gezegd nooit mijn naam te vertellen aan vreemden enz., maar dit kon wel eens iemand zijn die toevallig op hetzelfde schip als ik wachtte. Liam had zijn haar in een vrolijke kuif gezet en er vielen me een paar moedervlekken op. Ik liet zijn hand los en haalde de mijne door mijn krullen. Liam leek me erg verlegen en ik ben juist precies het tegenovergestelde! Lekker druk, hyper, maar soms ook rustig.
    'Wacht jij ook op een cruise?' vroeg ik, om het gesprek op gang te laten komen. Ik haalde een foldertje uit mijn jaszak. 'De…' ik probeerde de naam die in oude sierletters op het papier was gedrukt, te lezen. 'De Titanic? Ik wel. Eerst mocht ik niet, maar ik heb een supervader en stiefvader!'

    [ bericht aangepast op 17 nov 2013 - 11:02 ]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    [ Praattopic 1 ]

    [ bericht aangepast op 17 nov 2013 - 11:02 ]


    How far is far

    Liam James Payne:

    Het meisje giechelde zacht omdat ik schrok, en ze schudde mijn hand, en lachte daarna naar me. Ze haalde haar hand door haar krullen heen. Ik was altijd al heel verlegen geweest, maar Eva leek nou net het tegenovergestelde van verlegen te zijn. 'Wacht jij ook op een cruise?' Vraagt ze daarna. Ze haalde een verfrommeld foldertje uit haar jaszak, en probeerde wijs te worden uit de sierletters, waarmee de naam van het Cruiseschip geschreven was. 'De Titanic? Ik wel. Eerst mocht ik niet, maar ik heb een supervader en stiefvader!' Zei ze toen ze blijkbaar de naam ontcijferd had. 'Ja, ik wacht ook op de Titanic' Glimlach ik, ik ben nooit erg goed geweest in gesprekken voeren. 'Ik ben echt benieuwd hoe het schip er vanbinnen uit ziet' Zei ik. Serieus, breng je nou serieus zo een gesprek op gang Liam? Vroeg ik mezelf in mijn hoofd. Op zulke momenten, wat overigens best vaak voorkwam, kon ik mezelf wel voor mijn kop slaan. Ik hoopte dat het meisje me nu niet raar aankeek ofzo, wan tja, ik was nou eenmaal niet de beste in gesprekken voeren.

    [ bericht aangepast op 17 nov 2013 - 15:32 ]


    How far is far