• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.


    Dominant
    Oromis
    Qiayau

    Submissive
    Chat
    Assassin
    Rechazame
    Villique

    Maagd

    [ bericht aangepast op 20 nov 2012 - 17:46 ]


    Your make-up is terrible

    Chat schreef:
    (...)

    Inderdaad. Je gaat er heus niet dood aan.


    Dat weet ik wel maar toch het is toch wel een heel spannend moment in je leven.


    Physics is awesome

    Ik ga dit bij mijn topics zetten en dan lach ik jullie allemaal stilletjes uit, terwijl ik blij ben met mijn dertienjarige single-heid.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Brennan schreef:
    Ik ga dit bij mijn topics zetten en dan lach ik jullie allemaal stilletjes uit, terwijl ik blij ben met mijn dertienjarige single-heid.


    Waarom zou je ons allemaal stilletjes uit lachen? En ik ben blij met mijn achttien jarige single-heid.


    Physics is awesome

    Ik vind gewoon dat er niet zo'n ophef over gemaakt hoeft te worden. Je bloed niet dood, je gaat heus niet dood van de pijn en het valt allemaal best wel mee.

    [ bericht aangepast op 19 nov 2012 - 18:35 ]


    26 - 02 - '16

    Brennan schreef:
    Ik ga dit bij mijn topics zetten en dan lach ik jullie allemaal stilletjes uit, terwijl ik blij ben met mijn dertienjarige single-heid.


    Het is te merken dat je dertien bent ja.

    Trouwens, nog iemand geïnteresseerd in een submissive/dominant - lijstje in de beginpost?


    Your make-up is terrible

    Bloeden...Pijn... O.o wauw ben ik dan de enige die tijdens mijn ontmaagding helemaal geen last had van bloedingen of pijn?? Lekker was het niet maar ik had geen grijntje last van pijn ofso...en pas daarna kon ik tampons dragen lololol


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    delightful schreef:
    (...)

    Dat komt natuurlijk nog wel. Blijven proberen ;)
    En hem zeker duidelijk maken dat je het niet erg vindt dat het niet onmiddellijk lukt, anders gaat hij zich mss onnodig druk maken en dan is de kans dat het lukt nog minder.
    Maar help hem een beetje, dan lukt het wel!
    Veel succes ermee!


    Haha thanks ik zal jullie op de hoogte houden haha :p


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Assassin schreef:
    (...)

    Het is te merken dat je dertien bent ja.

    Trouwens, nog iemand geïnteresseerd in een submissive/dominant - lijstje in de beginpost?


    Me!Me! xD


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Brennan schreef:
    Ik ga dit bij mijn topics zetten en dan lach ik jullie allemaal stilletjes uit, terwijl ik blij ben met mijn dertienjarige single-heid.

    Waar slaat dat op? .__.

    Brennan schreef:
    Ik ga dit bij mijn topics zetten en dan lach ik jullie allemaal stilletjes uit, terwijl ik blij ben met mijn dertienjarige single-heid.


    Dafuq zou je hier überhaupt kijken terwijl er in de titel staat dat het voor 16+ is. :'D


    26 - 02 - '16

    dit is toch wel echt het koelste topic op heel quizlet :Y)


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Chat schreef:
    (...)

    Dafuq zou je hier überhaupt kijken terwijl er in de titel staat dat het voor 16+ is. :'D


    +1 :')


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Assassin schreef:
    (...)

    Het is te merken dat je dertien bent ja.

    Trouwens, nog iemand geïnteresseerd in een submissive/dominant - lijstje in de beginpost?
    Mij maak het niet uit.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Chat schreef:
    (...)

    Dafuq zou je hier überhaupt kijken terwijl er in de titel staat dat het voor 16+ is. :'D


    Alsof je alleen seks hebt kunnen gehad als je 16+ bent.


    i put the fun in funeral

    Jongens, het was niet lullig bedoeld of zo :') Ik vind het gewoon grappig om over gênante dingen te lezen. Uitlachen is inderdaad een slechte woordkeus, maar sommige berichten hier zijn gewoon erg leuk verwoord. Didn't mean to insult anyone.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.