• Hallo, geliefde mensen. Ik heb dit topic niet meer nodig omdat één van mijn vriendinnen al een geweldige cover voor mij heeft gemaakt. Nja, dit topic hoeft niemand meer op te reageren en niemand hoeft er een reactie op te zetten.
    hier mag dus slotje opgezet worden
    x

    [ bericht aangepast op 26 nov 2012 - 19:26 ]


    Some people are art and do art at the same time

    waarom kijk je niet bij topics gezocht onder cover?weet je wel niet hoe snel je dan een cover krijgt.Je wordt echt snel geholpen.


    If you can dream it, you can do it❤️

    Hi!
    Ik kan wel een cover voor je maken!!

    xx


    Believe in you'reself. You're amazing! <3

    SusanStyles schreef:
    Hi!
    Ik kan wel een cover voor je maken!!

    xx

    Dat is fijn, als je klaar bent met de cover wil je die dan hier zetten? Bedankt! :)


    Some people are art and do art at the same time

    is goed!!
    Maar als je zelf een cover wilt ontwerpen heb je hier de link: www.pizap.com Dan upload je eerst de eerste foto die je wilt, en dan klik je op bewerk een foto, en dan klik je op add a cut. Dan ga je met de groene stift over het meisje heen, en dan klik je op: OK. Daarna kan je haar op de voorgrond plaatsen. Best cool hé? O ja, als je tekst wil toevoegen, klik je gewoon op: add a text. Dan kun je je eigen tekst erop plaatsen, en je eigen lettertype kiezen. Tenslotte: Klik je op save. NIET op Facebook plaatsen, maar gewoon opslaan. Dan is de foto opgeslagen, en kopiër je 'm gwn naar je bureaublad. Daarna kun je hem op Q posten (;

    Ik hoop dat dit genoeg info. was. (K)

    PPS. Als de foto niet lukt, maak ik hem wel. ;)

    xx


    Believe in you'reself. You're amazing! <3

    Hmm, ik snap het niet. Waar kun je een foto uploaden? :)


    Some people are art and do art at the same time

    Heb je de foto wel al af??

    Als je de foto af hebt: Dan plaats je je foto op je bureaublad. (: Dan klik je bv. op je eerste hoofdstuk en dan op: foto aanpassen. Dan kan je 'm uploaden.

    en als je bedoelt hoe je je tweede foto upload: Gewoon op add a cut klikken.

    En als je bedoelt hoe je een foto moet plaatsen in het begin: dan klik je op bladeren. Dan zie je al je documenten. Dsn klik je op bureaublad, en kies je de foto die je wilt. :)

    Gesnipt? Gesnapt? Gesnopen? hihi. Laat het me weten! x


    Believe in you'reself. You're amazing! <3

    Ah ja, dankjewel.. Ik snap het maar waar moet je op klikken als je op pizap.com gaat? Je krijgt de home voor je maar waar moet je op drukken? :$


    Some people are art and do art at the same time

    Ohh!
    Nu snap ik 'm. Je klikt gewoon op het middelste plaatje. edit a photo.
    :)
    het is echt niet erg als je iets niet begrijpt ofzo. :$ Ik heb er alle tijd voor!!
    xx


    Believe in you'reself. You're amazing! <3

    Ik heb even snel wat voor je in elkaar gezet, kijk maar of je het wil gebruiken.


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Ik ga ook nog wat voor je proberen :]
    Ben wel een beetje druk, dus ik weet niet of het vandaag nog lukt..


    Credendo Vides

    ik denk dat je mijn hulp niet meer nodig hebt...

    :(


    Believe in you'reself. You're amazing! <3

    SusanStyles schreef:
    ik denk dat je mijn hulp niet meer nodig hebt...

    :(


    O, jawel hoor! Het lijkt me fijn als jij ook mij even helpt. (':
    Alvast bedankt!

    x


    Some people are art and do art at the same time

    ik ga ook wat proberen

    Ik heb wat voor je, ik kan nog dingen veranderen!denk ik.


    If you can dream it, you can do it&#10084;&#65039;

    Wacht,
    ik heb al een cover, gemaakt door een van mijn vriendinnen.
    Dit topic is niet meer nodig.
    hier mag dus slotje opegzet worden


    Some people are art and do art at the same time