• Lovely WAG's
    Kim Sneijder - Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo



    Bitches be bitchinn' .

    [ bericht aangepast op 20 nov 2012 - 20:01 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 27 nov 2012 - 21:20 ]


    ars moriendi

    Doppelganger schreef:
    Ik wil even van jullie weten, op welk moment schiet bij jullie de inspiratie in jullie hoofd? Bijvoorbeeld in de bus, et cetera...
    Daar ben ik echt benieuwd naar.

    Vaak als ik met muziek in mijn oren in de bus zit of loop. En als ik eenmaal bezig ben met typen, rollen er vaak nog meer ideeën uit.


    ars moriendi

    AAAAH, jongens, check deze dan.


    Chaos is a ladder.

    Op facebook zijn ook steeds schattige filmpjes of foto's van honden en katten:)


    ~

    Haha. Als ik al mijn mentor opdrachten af heb mag ik van haar bij haar mijn schoen zetten :'D Echt te lief. Maar ja, ik kan mijn opdrachten niet af hebben want mijn decaan/zijn programma werkt niet mee.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Guys, mijn appartement is AWESOME. Komen jullie langs deze vakantie? ^^


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    Guys, mijn appartement is AWESOME. Komen jullie langs deze vakantie? ^^

    OJAAAAA, ben je al ingetrokken? (: (: wil 'et echt graag zien. Weet niet of ik kan komen, aangezien ik wrs helft van de vakantie in Antwerpen door zal brengen ivm m'n broertje. ;x:x


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Noooooo. Dit is waarschijnlijk het laatste seizoen van Mourinho bij Real );

    @Claire, I hope so. Haha.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Aislinn schreef:
    (...)
    OJAAAAA, ben je al ingetrokken? (: (: wil 'et echt graag zien. Weet niet of ik kan komen, aangezien ik wrs helft van de vakantie in Antwerpen door zal brengen ivm m'n broertje. ;x:x

    Aahh kom gewoon een keer van het weekend langs joh! (:


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    Guys, mijn appartement is AWESOME. Komen jullie langs deze vakantie? ^^

    I would love to. Maar ik weet niet of ik mag van m'n ouders, lol. En is het dicht bij Centraal want dan heb ik een grotere kans dat ik mag. _O_


    Chaos is a ladder.

    Doppelganger schreef:
    (...)
    I would love to. Maar ik weet niet of ik mag van m'n ouders, lol. En is het dicht bij Centraal want dan heb ik een grotere kans dat ik mag. _O_

    Yep, vlakbij (;
    @Demi: Hope so too!


    ars moriendi

    Wow, lang niet hier geweest (:
    @Claire: natuurlijk kom ik langs deze vakantie (:

    Lyon schreef:
    Wow, lang niet hier geweest (:
    @Claire: natuurlijk kom ik langs deze vakantie (:

    Aah tof! =D


    ars moriendi

    This topic is deader than disco.


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    This topic is deader than disco.

    Indeed

    Omg, ik heb vandaag The Hunger Games gezien, zo ongelooflijk boeiend vond ik hem ook weer niet