• Lovely WAG's
    Kim Sneijder - Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo



    Bitches be bitchinn' .

    [ bericht aangepast op 20 nov 2012 - 20:01 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 27 nov 2012 - 21:20 ]


    ars moriendi

    Oh yeah. Ik kreeg vandaag plotseling 3 uur les erbij, en zie nu pas dat die lessen weg gehaald zijn bij vrijdag waardoor ik vrijdag om 13;00 uur uit ben.


    Chaos is a ladder.

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Ohh dat vond ik ook zo leuk, erfelijkheid en genen enzo! Daar had ik destijds een 9 voor, hoogste cijfer dat ik ooit voor Biologie heb gehad haha. Het menselijk lichaam enzo vond ik nooit interessant. Dieren en erfelijkheid destemeer. (:

    Planten vond ik zó tyfus saai, echt onbeschrijfelijk, HAHAHA. Botten en zo, daar kon ik niet tegen, krijg ik echt kippenvel van en zo, lol. Ik vond alleen erfelijkheid en evolutie leuk, denk ik zo, lol, oh en gedrag. ;x


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Voor planten had ik altijd het laagste cijfer. (krul)
    Met hun bladgroenkorrels. (cat)

    Was bij biologie eigenlijk alleen goed in dieren en eten. (krul)


    Chaos is a ladder.

    Ik had ook zei van mitose en meiose, en ik was zo fucking lomp. Ik had serieus als ezelsbruggetje bedacht; meiose, in mei leggen alle vogels een ei, hiervoor hebben ze lekker samen liggen rollenbollen > in geslachtscellen. HAHAHA. Ik onthield het hierdoor wel btw, so proud of myself.
    And I'm off honeeeeys, laten we dit topic even sneller vol krijgen dan de vorige ja. (nerd)


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aislinn schreef:
    Ik had ook zei van mitose en meiose, en ik was zo fucking lomp. Ik had serieus als ezelsbruggetje bedacht; meiose, in mei leggen alle vogels een ei, hiervoor hebben ze lekker samen liggen rollenbollen > in geslachtscellen. HAHAHA. Ik onthield het hierdoor wel btw, so proud of myself.
    And I'm off honeeeeys, laten we dit topic even sneller vol krijgen dan de vorige ja. (nerd)

    Oh, jij bent slim. Zo ga ik het ook onthouden voortaan. (krul)


    Chaos is a ladder.

    Aislinn schreef:
    Ik had ook zei van mitose en meiose, en ik was zo fucking lomp. Ik had serieus als ezelsbruggetje bedacht; meiose, in mei leggen alle vogels een ei, hiervoor hebben ze lekker samen liggen rollenbollen > in geslachtscellen. HAHAHA. Ik onthield het hierdoor wel btw, so proud of myself.
    And I'm off honeeeeys, laten we dit topic even sneller vol krijgen dan de vorige ja. (nerd)


    Die is pretty awesome, lol x'DD


    ars moriendi

    Me vader is boos omdat ik vrijdag vroeg vrij ben. Hij wilt wat tijd met mijn moeder.
    Like WTF? Ik dacht; leuk, gezellig met me ouders!
    Maar nee dus.


    Chaos is a ladder.

    Doppelganger schreef:
    Voor planten had ik altijd het laagste cijfer. (krul)
    Met hun bladgroenkorrels. (cat)

    Was bij biologie eigenlijk alleen goed in dieren en eten. (krul)


    Haha. Dat heb ik nu '--. Plantencellen, mensencellen, turgor. Ach, gooi jezelf weg. Haha. Ik haal altijd de hoogste punten voor voortplating. Gewoon invullen. Haha


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Doppelganger schreef:
    (...)
    Oh, jij bent slim. Zo ga ik het ook onthouden voortaan. (krul)

    I know right, vandaar ook 3/6 onvoldoendes op m'n rapport, TROLOLOL. YOLOOOO.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Nadal schreef:
    (...)

    Haha. Dat heb ik nu '--. Plantencellen, mensencellen, turgor. Ach, gooi jezelf weg. Haha. Ik haal altijd de hoogste punten voor voortplating. Gewoon invullen. Haha

    Ja, want daar weet jij alles van. (wbw)
    Ik haalde daar onvoldoendes altijd mee binnen. Serieus.
    Er was ooit een vraag zo van; Wat kan je krijgen als je op een openbaar toilet gaat zitten?
    A. Je kan zwanger raken.
    B. Een SOA krijgen.
    C. Blaasontsteking.

    Ik had serieus SOA ingevuld, heilig ervan overtuigd dat dit het antwoord moest zijn, maar het was dus C. HAHAHA. Enige wat me is bijgebleven van dat hoofdstuk + dirteh film waar een jongen helemaal op zat te geilen omdat het een "kk lekker wijf" was.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aislinn schreef:
    (...)
    Ja, want daar weet jij alles van. (wbw)
    Ik haalde daar onvoldoendes altijd mee binnen. Serieus.
    Er was ooit een vraag zo van; Wat kan je krijgen als je op een openbaar toilet gaat zitten?
    A. Je kan zwanger raken.
    B. Een SOA krijgen.
    C. Blaasontsteking.

    Ik had serieus SOA ingevuld, heilig ervan overtuigd dat dit het antwoord moest zijn, maar het was dus C. HAHAHA. Enige wat me is bijgebleven van dat hoofdstuk + dirteh film waar een jongen helemaal op zat te geilen omdat het een "kk lekker wijf" was.

    Hahahaha beter krijg je geen SOA's op een openbaar toilet x'D Dan liep iedereen met een SOA rond _O_


    ars moriendi

    Openbare wc's zijn sowieso vies. Ik "vertrouw" alleen mijn eigen wc. (krul)


    Chaos is a ladder.

    Doppelganger schreef:
    Openbare wc's zijn sowieso vies. Ik "vertrouw" alleen mijn eigen wc. (krul)

    True. In Nederland zijn al die openbare toiletten echt ranzig.


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    True. In Nederland zijn al die openbare toiletten echt ranzig.

    Op mijn middelbare school zat het menstruatiebloed verspreid over de muren (en dan heb ik het niet over één druppel)
    En er lagen altijd potjes nagellak en lipgloss in de wc-pot waardoor die verstopt zat. Hoe sneu?
    Op dit MBO zijn de wc wel heel netjes, alleen suuuuuuuper krap.


    Chaos is a ladder.

    Ik ga slapen!


    Chaos is a ladder.