• Lovely WAG's
    Kim Sneijder - Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo



    Bitches be bitchinn' .

    [ bericht aangepast op 20 nov 2012 - 20:01 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 27 nov 2012 - 21:20 ]


    ars moriendi

    Nog even volhouden Amy (: Komt goed

    Aislinn schreef:
    Gooosh, ik wil echt stoppen met deze kutopleiding, maar van mijn ouders moet ik het tot het einde van dit jaar volhouden. Ugh.

    Hier hetzelfde. Moet ook dit schooljaar afmaken.


    Chaos is a ladder.

    Bonjour!

    Wat een productief dagje was het weer. Ben ik serieus de enige die niet kan samenwerken met iemand die net zo bazig is als ik en me dan loopt zwart te maken? Haha.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Nadal schreef:
    Bonjour!

    Wat een productief dagje was het weer. Ben ik serieus de enige die niet kan samenwerken met iemand die net zo bazig is als ik en me dan loopt zwart te maken? Haha.


    Oh geloof me ik kan dat ook nietxD Ik word pislink en aan het einde van de rit doe ik het liever nog alleen:$


    ~

    Nadal schreef:
    Bonjour!

    Wat een productief dagje was het weer. Ben ik serieus de enige die niet kan samenwerken met iemand die net zo bazig is als ik en me dan loopt zwart te maken? Haha.

    Ik ben niet bazig maar ik kan sowieso niet samenwerken. Omdat ik andermans ideeën vrijwel nooit leuk vind en ik heel perfectionistisch ben wat betreft werkstukken en opdrachten.


    Chaos is a ladder.

    Is het soms raar dat ik als meisje de Formule 1 ook leuk vind:$


    ~

    Doppelganger schreef:
    (...)
    Ik ben niet bazig maar ik kan sowieso niet samenwerken. Omdat ik andermans ideeën vrijwel nooit leuk vind en ik heel perfectionistisch ben wat betreft werkstukken en opdrachten.


    Ik werk ook liever alleen hoor:$


    ~

    Wisten jullie trouwens al dat ik vegetariër ben? Niet? Oké, dan weten jullie het nu.
    Nog niet zo'n tijdje hoor maar toch.


    Chaos is a ladder.

    Doppelganger schreef:
    Wisten jullie trouwens al dat ik vegetariër ben? Niet? Oké, dan weten jullie het nu.
    Nog niet zo'n tijdje hoor maar toch.


    Hahahah komt er even lekker droog tussen doorxD


    ~

    Doppelganger schreef:
    (...)
    Ik ben niet bazig maar ik kan sowieso niet samenwerken. Omdat ik andermans ideeën vrijwel nooit leuk vind en ik heel perfectionistisch ben wat betreft werkstukken en opdrachten.


    Haha. Ik werd echt agressief vandaag. Dat kind is getrouwd met d'r vriendje + ze is zwarte piet en heeft nooit tijd voor ons project dus. Dat zij nou zo nodig in een apen pak wilt rondlopen is niet mijn probleem maar het cijfer is wel mijn probleem. Ik mag helemaal niet van haal en als ik dat dan tegen haar zeg is het enige wat ze terug zegt: "Ik wil het wel gezellig houden hoor." Geef mij dan dat fucking blaadje! Frustraties. Sorry. Maar nu ben ik boos en zij ook maar ja, zij wilde met mij werken dus ja, dan mag je over mijn ideeën nadenken maar het gebeurt wel! Haha.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Stuttgart schreef:
    Hahahah komt er even lekker droog tussen doorxD

    Hihi. I know. (krul)


    Chaos is a ladder.

    Doppelganger schreef:
    Wisten jullie trouwens al dat ik vegetariër ben? Niet? Oké, dan weten jullie het nu.
    Nog niet zo'n tijdje hoor maar toch.


    Vegatariër, hoe kan je jezelf dat aandoen :'D Nooit kip, biefstuk, draadjesvlees van mijn oma, bapao, shoarma, kebab. Arme jij.
    Nee, hoor. Alleen maar goed van je!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Doppelganger schreef:
    (...)
    Hihi. I know. (krul)


    xD


    ~

    Nadal schreef:
    Vegetariër, hoe kan je jezelf dat aandoen :'D Nooit kip, biefstuk, draadjesvlees van mijn oma, bapao, shoarma, kebab. Arme jij.
    Nee, hoor. Alleen maar goed van je!

    Eh... Het enige vlees dat ik lust is het vlees van bitterballen, loempia's (zit ook vlees in, wist ik eerst ook niet) en pizza.
    Dus het valt nog mee, want ik vind vlees van nature al niet echt lekker. Op het boven genoemde na dus.
    Maar ik ga dit echt volhouden. Echt leuk om dit te doen en elke keer na te denken voordat je iets gaat eten! (:


    Chaos is a ladder.

    Serieus sommige mensen hier op quizlet.....(joehoe)


    ~