• Louis heeft een vriendin genaamd, Isis. Harry is niet blij met de nieuwe liefde van Louis en voelt zich tijden down en trekt zicht steeds terug. Dit gedrag blijkt te komen door het meisje, waarmee Louis een relatie heeft. Harry heeft het nooit durven vertellen, maar ook hij is verliefd. Niet op het meisje, maar op Louis.

    Hij probeert, tevergeefs, de relatie tussen Louis en Isis te verbreken, maar het lukt hem niet. De gevoelens voor Louis zijn alleen zo groot dat hij het op een gegeven moment niet meer aan kan om Louis met Isis samen te zien en op een avond als hij de kans heeft alleen te zijn met Isis, grijpt hij die. Harry gaat samen met haar naar het strand en zodra het donker is en niemand hen meer kan zien, doet hij een poging haar te verdrinken in zee.


    Titel ideeën:
    Doen/niet doen:
    Tips:
    Waarschuwen
    : Ja/Nee

    [ bericht aangepast op 20 nov 2012 - 20:45 ]


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Ik ben heeeel erg slecht in titels, zoals je weet. :'D Maar je mag me absoluut 1000% waarschuwen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Dit doe me denken aan een film, weet alleen niet welke. Maar goed, klinkt zeer leuk dus waarschuw me maar! (Geen garantie dat ik het ook daadwerkelijk ga volgen maar ik neem er wel even een kijkje naar)

    In titels ben ik slecht:
    - Night of the Sea
    - Stilte aan de Kust
    - De getuige aan zee
    - Deep Sea


    Chaos is a ladder.

    Titel ideeën: -
    Doen/niet doen: Doen, als jij dat leuk vind
    Tips: -
    Waarschuwen: Nee

    Niet om je te beledigen of te kwetsen maar toen ik de beschrijving las moest ik denken aan Joran van der Sloot en Natalee Holloway.


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    Titel ideeën: -
    Doen/niet doen: Doen, als jij dat leuk vind
    Tips: -
    Waarschuwen: Nee

    Niet om je te beledigen of te kwetsen maar toen ik de beschrijving las moest ik denken aan Joran van der Sloot en Natalee Holloway.

    Misschien wel een beetje ja, ook al weet ik niet precies wat er gebeurt is toen, maar dit loopt wel sowieso heel anders af.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Novembre schreef:
    (...)
    Misschien wel een beetje ja, ook al weet ik niet precies wat er gebeurt is toen, maar dit loopt wel sowieso heel anders af.


    Oké, helaas hou ik niet van thrillers.


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Oké, helaas hou ik niet van thrillers.

    Ik wilde je ook niet over halen om het toch te gaan lezen, wilde alleen even zeggen dat het toch heel anders is als Natalee en Joran. (': Die moord had waarschijnlijk een andere voorgrond en na de dood is het ook anders, maar ik ga nog niet teveel verklappen over het verhaal, omdat er mensen op dit topic reageren die het graag willen lezen en het is niet leuk als ik het dan allemaal al verklapt heb.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    NOI schreef:
    Ik ben heeeel erg slecht in titels, zoals je weet. :'D Maar je mag me absoluut 1000% waarschuwen.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Doet me idd wel denken aan Joran van de sloot haha

    Uhh titels:
    Now you are all mine
    Die bitch die! Xd


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Kort, maar krachtig: Drowned (?)

    Allemaal bedankt voor jullie hulp, voor degenen die het willen lezen:
    Dit is de story


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.