• Ik kijk net naar buiten en tot mijn verbazing is het echt aan het sneeuwen. Dat was ook al voorspeld, maar ik geloofde het niet. Grappig hoe aan de ene kant van het huis de zon schijnt en de andere kant heeft een dikke grijze wolk erboven, waar het sneeuwt. Dus ja, sneeuw, aan het einde van april.
    Hebben jullie nog rare dingen gezien/gedaan?

    Ja, het regende hier net keihard, met natte sneeuw erbij. En nu schijnt de zon weer.
    Ik word hier echt niet goed van. (cat) Give us our summer, goddarnit.

    Hahaha, ja toch. Ik ben echt wel zat van dit koude weer. Zit veel liever buiten in het zonnetje met 20+ graden. Maar misschien krijgen we nu eens een goede zomer in plaats van mooie lente en prut zomer met alleen maar regen.

    Hier schijnt de zon ook weer, maar ik zie de volgende bui ook al aankomen. O:

    Hier was hagel :'D Maar nu begint het weer op te klaren de lucht


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Oja, nu vette hagel. Wat een feest.

    Wij hebben op het moment inderdaad natte sneeuw. :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik denk niet dat we hier sneeuw hebben gehad (maar ik heb geslapen, dus wat weet ik?), hagel wel in ieder geval. :/


    What would Emma do?

    Het komt door het nieuwe seizoen van Game of Thrones...


    No growth of the heart is ever a waste

    Bjergsen schreef:
    Hier was hagel :'D Maar nu begint het weer op te klaren de lucht


    Queer zijn is gewoon alles

    HANAYA schreef:
    Het komt door het nieuwe seizoen van Game of Thrones...

    Haha, of de doodt van Prince.

    Waar de f woon jij dan D: Hier gewoon zonnetje


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Tabai schreef:
    Waar de f woon jij dan D: Hier gewoon zonnetje

    Groningen (:

    Oh man ik ben gewoon bang dat het Miss in de zomer periode gaat regenen of hagelen(omdat sneeuw echt raar zou zijn)
    :c


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Het is echt heel raar weer, ja. Deze week hebben we al zo ongeveer alle weertypes gezien, behalve een warme dag. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Alleen afgelopen donderdag was het een beetje normaal. :Y)


    "If there ever comes a day when we can't be together, keep me in your heart and stay there forever"~ Winnie the Pooh

    ja echt vreselijk het weer. Geen sneeuw gezien trouwens, maar misschien heb ik ook niet echt opgelet.


    Aan niets denken is ook denken.