• Hallo mede-Quizletvrienden ;3
    Nikki (Assassin) had het idee om een meeting te houden in Utrecht dus bij deze.

    Waar: Utrecht, onder het bord met de vertrektijden/ die 'meet-plek'
    Wanneer: 4 januari
    Hoelaat: half 2?
    Wie komen er?:

    Sandra - Odina - reist vanaf Arnhem
    Nikki - Assassin - reist vanaf Amsterdam met Mitchell
    Mitchell - Oromis - reist vanaf Amsterdam met Nikki
    Ellen - Ardina - reist vanaf Den Bosch
    Sterre - Nehalennia - reist vanaf Rotterdam

    [ bericht aangepast op 4 jan 2013 - 23:39 ]


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik kom.


    SLOAN.

    Misschien kan ik wel komen.. Als ik geld heb, en een smoesje weet te verzinnen. $


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Ik ben al aan het sparen om daar te komen :333

    404NOTFOUND schreef:
    Ik ben al aan het sparen om daar te komen :333

    Yaaaay! Ik heb ook al voor de zekerheid een deel van mijn salaris overgezet naar mijn spaarrekening ;3


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Hee xd

    Ik ben nooit echt actief met stories schrijven. Maar wel nolife lezen.
    Maar de meeting lijkt me awesome. Mag ik op 't '' komt misschien lijstje? ''

    Wow, ik wil wel misschien. Wat gaan we precies doen? Ik ben namelijk nog minderjarig, plus... Ik ken nog niemand echt, is dat erg? (Nou ja, ik ken de stém van Oromis en Assassin van Qradio:Y))


    Tijd voor koffie.

    Kwijt schreef:
    Wow, ik wil wel misschien. Wat gaan we precies doen? Ik ben namelijk nog minderjarig, plus... Ik ken nog niemand echt, is dat erg? (Nou ja, ik ken de stém van Oromis en Assassin van Qradio:Y))

    Minderjarig zijn is geen probleem en niemand kennen is ook geen probleem. Ik kende ook niemand toen ik voor het eerst ging meeten (behalve Nikki dan, maar goed). En wat we precies gaan doen, geen idee. Dat merk je altijd op de dag zelf. Waarschijnlijk een beetje rondslenteren en winkels bezoeken.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik misschien, Utrecht is redelijk te doen qua reisafstand :3


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Oromis schreef:
    (...)
    Minderjarig zijn is geen probleem en niemand kennen is ook geen probleem. Ik kende ook niemand toen ik voor het eerst ging meeten (behalve Nikki dan, maar goed). En wat we precies gaan doen, geen idee. Dat merk je altijd op de dag zelf. Waarschijnlijk een beetje rondslenteren en winkels bezoeken.



    Thanks. Dan lijkt het me leuk om te komen!

    Ik ben Samantha en 17 jaar. c:

    Kwijt schreef:
    Wow, ik wil wel misschien. Wat gaan we precies doen? Ik ben namelijk nog minderjarig, plus... Ik ken nog niemand echt, is dat erg? (Nou ja, ik ken de stém van Oromis en Assassin van Qradio:Y))


    Ik en Sandra zijn ook maar 15 hoor :33 we gaan denk ik gewoon een beetje niets doen.. Ofsoiets.

    Kwijt schreef:
    Wow, ik wil wel misschien. Wat gaan we precies doen? Ik ben namelijk nog minderjarig, plus... Ik ken nog niemand echt, is dat erg? (Nou ja, ik ken de stém van Oromis en Assassin van Qradio:Y))



    Ik ken ook nog niemand, dus lotgenoot c:

    De meeste mensen ken ik wel van het forum en ik ga veruit de jongste zijn -als ik kom-, lol:Y)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Zet mij trouwens ook maar op het misschienlijstje(:


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Kwijt schreef:
    Wow, ik wil wel misschien. Wat gaan we precies doen? Ik ben namelijk nog minderjarig, plus... Ik ken nog niemand echt, is dat erg? (Nou ja, ik ken de stém van Oromis en Assassin van Qradio:Y))

    Oh je kan trouwens wel mee met mijn moeder en mij als je wilt? Ze kan je wel ophalen.. Jij komt namelijk ook uit Arnhem. Kiekeboe ik ben Selah haha!


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Mijn naam is Lisanne, trouwens:Y).


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.